Przetargi.pl
Budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej z obszaru ul Łąkowej w Działdowie

Burmistrz Miasta Działdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6970450 , fax. 023 6970402
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Działdowo
    ul. Zamkowa 12 12
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6970450, fax. 023 6970402
    REGON: 00052435800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej z obszaru ul Łąkowej w Działdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej z obszaru ul. Łąkowej i terenów przyległych w Działdowie, opracowania projektu organizacji ruchu oraz inwentaryzacji dokumentacji powykonawczej związanej z przebudowa ulic i ich odwodnieniem. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Projekt budowlany obejmuje: - budowę nowego odcinka kolektora deszczowego 500 mm do studni rewizyjnej D0 w ulicy Jagiełły do studni rewizyjnej D8 w ulicy Łąkowej oraz 600 mm od studni rewizyjnej D9 do wylotu kolektora do Kanału Młyńskiego o łącznej długości - 500 mm - L = 192,5 m - 600 mm - L = 491,5 m - budowę nowego odcinka kolektora deszczowego 500 mm od studni rewizyjnej D24A do studni rewizyjnej D13 o długości 25,0 m - przebudowę odcinka kolektora deszczowego 600 mm od studni rewizyjnej D9 do studni rewizyjnej D10 o długości 15,0 m - przebudowę odcinka kolektora deszczowego 500 mm od studni rewizyjnej D25 do studni rewizyjnej D24 o długości 20 m - przebudowę odcinka kolektora deszczowego 500 mm od studni rewizyjnej D28 do studni rewizyjnej D24A o długości 83,5 m - przebudowę odcinka kolektora deszczowego 300 mm od studni rewizyjnej D29 do studni rewizyjnej D28 o długości 42,0 m - budowę nowego odcinka kolektora deszczowego 300 mm od studni rewizyjnej D31 do studni rewizyjnej D28 o długości 50,0 m - przebudowę końcowego odcinka kolektora deszczowego 600 mm wraz z budową osadnika oraz separatora substancji ropopochodnych i wylotu - włączenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz istniejących wpustów ulicznych do projektowanych i przebudowywanych kolektorów deszczowych. - przebudowa ogrodzenia z siatki. Przedmiot zamówienia i sposób wykonania opisano w dokumentacji projektowej, oraz warunkach wykonania i odbioru robót z którymi to dokumentami wykonawcy mogą się zapoznać w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach urzędowania, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu wizyty w Urzędzie Miasta. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji terenu, na którym będą realizowane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452312007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przyjęcia oferty Wykonawcy jest złożenie przez wykonawcę wadium przetargowego równowartości 30 000,00 zł. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP Oddział DZIAŁDOWO konto 08 1020 3583 0000 3302 0011 3696 z dopiskiem Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej Łąkowa, Jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie, niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miasta Działdowo pokój nr 15 w terminie określonym w siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunki formalne: a) oferta musi być napisana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięcia bez pozostawienia śladu, b) oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych kartkach, karty należy numerować w prawym górnym rogu, c) każda karta oferty musi być parafowana przez osobę która podpisze ofertę, d) każda ewentualna poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę podpisującą ofertę, e) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której zapisze cenę jednostkową, oraz wartość wynagrodzenia za cały przedmiot umowy, 5.2. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do siwz. 5.3. W kopercie zawierającej ofertę należy napisać: Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej Łąkowa. 5.4. Na odwrocie koperty należy dokleić kopię wniesienia wadium przetargowego. 5.5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Informacje o druku oferty, pełnomocnictwie, oświadczeniu i wymaganych dokumentach potwierdzających spełnienie warunków postępowaniu i dokumentach wymienionych w siwz. 7.1. Oferta - druk w postaci załącznika Nr 1 do siwz. 7.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowaniu w imieniu Wykonawcy, musi mieć formę pisemną (dotyczy jeżeli wykonawca nie będzie przystępował osobiście). 7.3. W przypadku składania ofert wspólnych przez Wykonawców, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 7.4, pkt. 7.5 litera a dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana przez wszystkich partnerów konsorcjum lub przez upełnomocnionego przedstawiciela konsorcjum, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako lider upoważniony do składania oświadczeń woli, zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń, oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów konsorcjum - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera lub wszystkich partnerów łącznie lub od każdego osobno. 7.4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zał. Nr 2 do siwz. 7.5. Od Wykonawców Zamawiający żąda ponadto: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia i ew. referencje, c) potwierdzenie o ubezpieczeniu wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. 7.6. Parafowanej umowy na roboty budowlane 7.7. Harmonogram realizacji poszczególnych elementów - ulic.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną