Przetargi.pl
„Budowa i przebudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą” - w części dotyczącej budowy stacji uzdatniania wody

Gmina Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyń nad Wisłą
    Szkolna 1
    87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
    REGON: 00052743490991
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i przebudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą” - w części dotyczącej budowy stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Gminy Dobrzyń nad Wisłą w części dotyczącej budowy stacji uzdatniania wody. 2. Celem inwestycji jest budowa stacji uzdatniania wody, w tym budowa budynku technicznego stacji, budowa dwóch naziemnych stalowych zbiorników retencyjnych na żelbetowym fundamencie, podziemnego odstojnika wód popłucznych, neutralizatora, obudowa dwóch studni głębinowych, utwardzenie placów, budowa międzyobiektowej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie następujących projektowanych obiektów: - nr 1 - budynek techniczny stacji uzdatniania wody - pow. zabudowy 150,06 m2 - nr 2 - zbiorniki retencyjne - 2 szt. po 100 m3 - nr 3 - neutralizator - nr 4 - odstojnik wód popłucznych - obudowa studni - międzyobiektowa sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna - utwardzenie terenu - 227,22 m2 - ogrodzenie i bramy wjazdowe - dł. całkowita 192,60 mb - wykonanie rozruchu technologicznego wraz z uzyskaniem opinii sanitarnej związanej z zakończeniem budowy i zamiarem przystąpienia do użytkowania obiektu oraz uzyskania decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego w sprawie pozytywnej oceny higienicznej na użyte materiały i zastosowane wyroby. 4. Przez rozruch technologiczny Zamawiający rozumie uzyskanie wymaganych parametrów fizykochemicznych i mikrobiologicznych uzdatnionej wody w zakresie parametrów i wartości (część A i B bez pestycydów), określonych w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2017, poz. 2294). W ramach rozruchu technologicznego Wykonawca przeprowadzi przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących stację uzdatniania wody i wykona kompletną instrukcję obsługi SUW. 5. Woda uzdatniona po procesie jej obróbki na projektowanej instalacji musi charakteryzować się spełnieniem wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r., poz. 2294), a w przypadku zmiany tych wymagań do nowych regulacji prawnych w tym zakresie obowiązujących na dzień odbioru końcowego inwestycji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: • pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KDBS Dobrzyń nad Wisłą. Nr rachunku 70 9550 0003 2006 0040 0477 0004 • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 8.1. Specyfikacji. III.7.2) Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kopia przelewu). III.7.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. III.7.4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. III.7.5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą. III.7.6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. III.7.7) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.4. SIWZ tj.: - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach