Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg
- Adres: 55-114 Wisznia Mała, Wrocławska 9
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3084800
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
Wrocławska 9
55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
tel. 71 3084800
REGON: 931934897 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i sportowej w Strzeszowie w gm. Wisznia Mała - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: "Przebudowa ul. Młynarskiej oraz mostu w Strzeszowie" obejmującego:1). Przebudowa ul. Młynarskiej w Strzeszowie obejmująca m.in.:- budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości ok 364 m, - wykonanie zjazdów do posesji, - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego - zagospodarowanie terenów zielonych- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu 2). PRemont mostu w Strzeszowie obejmująca m.in.: - wymianę ław podłożyskowych, płyty pomostowej oraz płyt przejściowych- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej- naprawy powierzchniowe przyczółków- odtworzenie gzymsów- montaż balustrad- wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi na dojazdach i obiekcie- odtworzenie skarp2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:A.Dokumentacja projektowa:1). Przebudowa ul. Młynarskieja)Projekt budowlany i wykonawczy pn: "Przebudowa drogi gminnej ul. Młynarskiej w m. Strzeszów" wykonany przez: Biuro Projektowe WP Projekt Przemysław Woch b)Projekt docelowej organizacji ruchuc)Opinia geotechniczna2). Przebudowa mostu a). Projekt budowlany i wykonawczy pn: "Most drogowy w km 0+026 drogi nr 104922D Strzeszów-Mienice w m. Strzeszów" wykonany przez: Mesilo Energineering Sp. z o. o. Sp. K. wraz z decyzją pozwolenie nr 548/20b). Projekt docelowej organizacji ruchuc). opinia geotechnicznaB.Specyfikacje techniczneC. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikamiD. Przedmiary robót. Uwaga!!!!Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w dokumentacji projektowej1.Przedmiotrem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: " Zagospodarowanie terenu poprzez budowę skateparku, placu zabaw i siłowni"obejmującego m.in.:- budowę skateparku- doposażenie istniejącej siłowni plenerowej - doposażenie istniejącego placu zabaw - budowa oświetlenia typu LED- wykonanie bramy wjazdowej oraz furtki wejściowej- wykonanie ścieżek i dojść o nawierzchni żwirowych- wykonanie nawierzchni z mat gumowych przerostowych- wykonanie zjazdu, miejsc parkingowych oraz miejsca pod wiatę plenerową z kostki betonowej - wykonanie nasadzeni drzew i krzewów oraz terenów zielonych Uwaga!! Zamawiający informuje, że w ramach odrębnego postępowania została wykonana już tyrolka. W związku z powyższym nie wchodzi ona w zakres przedmiotowego postępowania.2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:A.Dokumentacja projektowa:a). Projekt budowlany i wykonawczy pn: "Zagospodarowanie terenu budowy skateparku, placu zabaw oraz siłowni plenerowej na działce nr 454/5 w Strzeszowie" wykonany przez: Dolnośląską Agencję Energii i Środowiska s.c. Jerzy Żurawski, Bożena Żurawska wraz z decyzją pozwolenie na budowę nr 1394/19b). załącznik graficzny- stan zagospodarowania B.Specyfikacje techniczneC. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikamiD. Przedmiary robót. Uwaga!!!!Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w dokumentacji projektowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 16.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Dla zadania częściowego nr 1: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)Dla zadania częściowego nr 2: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)16.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2023-04-27 do godz. 09:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).16.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-03-18.16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Trzebnica 55 9591 0004 2001 0020 0514 0890 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania oraz nr zadania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).16.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Wisznia Mała, Wrocławska 9 , 55-114 Wisznia Mała;b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.16.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.16.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.16.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zadanie nr 2: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie skateparku lub pumptraku, którego wartość wyniosła brutto min.300 000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1235D w miejscowości Chróstnik w zakresie budowy chodnika.
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja drogi powiatowej 2510D w m. Pilchowice o dł. 2,130 oraz drogi powiatowej nr 2520D na odc. Wleń-Łupki-Klecza o długości 1,150 km
Dodano: 2024-06-21 - Budowa chodnika na DK5 w Strzegomiu
Dodano: 2024-06-18 - Przebudowa (modernizacja) drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzyca na terenie Gminy Lubin.
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
Dodano: 2024-06-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa drogi gminnej – ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
Dodano: 2024-05-28