Przetargi.pl
Budowa i przebudowa drogi Kielno-Warzno

Gmina Szemud ogłasza przetarg

  • Adres: 84-217 Szemud, Samorządowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
    Samorządowa 1
    84-217 Szemud, woj. pomorskie
    REGON: 191675422
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa drogi Kielno-Warzno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakresem inwestycji objęta jest budowa i przebudowa dróg w miejscowościach Kielno i Warzno na terenie gminy Szemud z podziałem na dwa etapy:Etap I – droga gminna nr 151017G ul. Gryfa Pomorskiego, droga gminna ul. Ekologiczna oraz drogi gminne działki nr 75/17 oraz 81/21 i 81/29 w miejscowościach Kielno i Warzno.a) Przebudowa drogi gminnej nr 151017G ul. Gryfa Pomorskiego przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 885,50 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, połączeń ul. Gryfa Pomorskiego z drogami gminnymi ul. Kaszubską, Ekologiczną Zbożową oraz ul. Spokojną (nawierzchnia bitumiczna) oraz wyniesionego skrzyżowania z kostki betonowej, budowę i przebudowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi ul. Gryfa Pomorskiego: 5,50 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,75 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.b) Przebudowa drogi gminnej ul. Ekologicznej przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 148,50 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdu o nawierzchni bitumicznej, budowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejścia dla pieszych oraz budowę kanału technologicznego. Szerokość drogi ul. Ekologicznej: 5,0 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,50 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.c) Przebudowa drogi gminnej działki nr 75/17 przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 143,50 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdu o nawierzchni bitumicznej, budowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejścia dla pieszych oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi działki nr 75/17: 5,0 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,50 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.d) Przebudowa drogi gminnej ul. Pomorskiej (działki nr 81/21 i 81/29) przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 51,29 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej, przebudowę sieci elektroenergetycznej oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi działki nr 75/17: 5,50 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,75 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.Etap II – droga ul. Strażacka w miejscowości Kielno.Przebudowa drogi ul. Strażackiej przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 458,0 m, w tym: ronda o średnicy 26,0 m (km 0+234,14), chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych po jednej stronie (szerokość ścieżki 3,0 m, nawierzchnia z kostki betonowej), zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej i nawierzchni bitumicznej, budowę i przebudowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi ul. Strażackiej: 5,50 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,75 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.Wykonawca jest zobowiązany do:a) Po zakończeniu inwestycji Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie.b) Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora robót instalacyjnych i sieciowych nie będących w zakresie robót objętych umową a niezbędnych do wykonania całości zadania (sieć wodociągowa).2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla każdego zadania; Dokumentację opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF").3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.4. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dok. techn., projekty, specyfikacje techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku, gdy:1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą,2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Rumia Spółdzielczy 57835100030000022820000050. Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: ZP/3/3/2023”.Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2) niepieniężnej – oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.6. Z treści gwarancji/poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Pzp, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: -Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 7.000.000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych). Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów musi przedstawić ww. dokument dotyczący podmiotu, na zasoby którego się powołuje. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Rozdziale IX SWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj. kierownikiem budowy/robót# posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeńdo kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- inżynieryjnej drogowej – kierownik budowy- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, – kierownik robót- instalacyjna telekomunikacyjna – kierownik robót- instalacyjnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) – kierownik robótw rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej# Funkcję kierownika budowy/robót należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Rozdziale IX SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach