Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg na Osiedlu Północ w Dębnicy Kaszubskiej

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ul. Zjednoczenia
    76248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg na Osiedlu Północ w Dębnicy Kaszubskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy i przebudowy dróg na osiedlu Północ w miejscowości Dębnica Kaszubska, gmina Dębnica Kaszubska. Lokalizacja zadania: - dz. nr: 11, 1287,1227, 1226, 1149, 1285, 1094, 462/7, 533/3, 510, 166/5, 1291, 967/1, 966/1, 968/1, 986, 987, 1037/1, 1288, 1286, 511/2, 8/25, w obrębie ewidencyjnym Dębnica Kaszubska, dz. nr 50 w obrębie ewidencyjnym Skarszów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: 2.1. ZADANIE 1 – budowę i przebudowę dróg na Osiedlu Północ w Dębnicy Kaszubskiej wraz z budową i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej 2.2. ZADANIE 2 – budowę skrzyżowania ulicy Zjednoczenia z ulicą Akacjową w miejscowości Dębnica Kaszubska, gmina Dębnica Kaszubska. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki od nr 8 do nr 12 do SIWZ. 4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, decyzjami udzielającymi pozwoleń na budowę, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność te materiały lub urządzenia. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robót w następujących zakresie: 9.1. wykonywanie robót ziemnych, 9.2. wykonywanie prac rozbiórkowych, 9.3. obsługa sprzętu specjalistycznego, 9.4. wykonywanie wykopów, 9.5. wykonywanie podbudowy, 9.6. układanie nawierzchni drogowych, 9.7. wykonywanie robót brukarskich, 9.8. układanie rurociągów, 9.9. montaż oznakowania, 9.10. uporządkowanie terenu, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach