Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg łączących północną część Miasta Barlinek z drogą wojewódzką DW 156

Zarząd Powiatu w Myśliborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Marcinkowskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472021 , fax. 095 7473153
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Myśliborzu
    ul. Marcinkowskiego 2 2
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472021, fax. 095 7473153
    REGON: 21046718400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmysliborski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg łączących północną część Miasta Barlinek z drogą wojewódzką DW 156
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa ulicy Szosowej w Barlinku z ujęciem miejscowości Jaromierki w ciągu drogi powiatowej Nr 1576Z i 2151Z etap II na długości 1,29 2. Budowa ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1576Z na skrzyżowaniu ulicy Szosowej i Kombatantów w Barlinku 3. Budowa drogi gminnej (przedłużenie ulicy Kombatantów) - odcinek od Osiedla Górny Taras do ulicy Szosowej na długości 1,788 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 70.000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: 31 8355 0009 0000 2020 2000 0008 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. B Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w siedzibie zamawiającego przy ul. Marcinkowskiego 2 w oryginale, zgodnie z postanowieniami SIWZ i musi obejmować cały okres związania ofertą. Do oferty należy dołączyć kopię w/w dokumentu. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w SIWZ w formie lub formach, o których mowa w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą; zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt 12.9. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona będzie czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia jego oferty. Wykonawcy będą zobowiązani wnieść wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy pzp O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. ustawy pzp Warunki szczegółowe Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesę kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1 mln zł Uwaga: Dla Wykonawców, których ubezpieczenia zawarte są w walutach obcych zamawiający przeliczy wartość ubezpieczenia po obowiązującym na dzień zawarcia umowy ubezpieczeniowej średnik kursie ustalonym dla danej waluty przez Narodowy Bank Polski. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska kierownika budowy z doświadczeniem w kierowaniu co najmniej jednym kontraktem o wartości 3.500.000,00 zł brutto. Informacja o kandydacie musi być przestawiona zgodnie z SIWZ. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji robót w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem (jako Wykonawca lub Podwykonawca) o wartości co najmniej 4.800.000,00 zł brutto lub w budowie, przebudowie drogi kategorii minimum powiatowej, o długości co najmniej 2 km. Wskazane doświadczenie (rozpoczęcie i zakończenie robót) musi zawierać się w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: Firmy, których referencje wyrażone są w walutach obcych przeliczają je na walutę polską po średnim kursie ustalonym dla danej waluty przez narodowy Bank Polski na dzień wystawienia referencji. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował wytwornią mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 50 Mg/h z dowozem gwarantującym uzyskanie odpowiednich parametrów normatywnych oraz rozściełaczem mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem Warunki określone w SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać łącznie. Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Informacje z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy , potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w SIWZ. Informację o osobie, która będzie kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w kierowaniu budową. Do informacji winny być dołączone: - kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane), - dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa), - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wskazał osobę którą będzie dysponował. Informację o doświadczeniu oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Informację o dysponowaniu sprzętem (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu o treści Załącznika nr 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w SIWZ. Należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określonew SIWZ Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach