Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin-Borzymy

Gmina Kobylin-Borzymy ogłasza przetarg

  • Adres: 18204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2743003, 2743026 , fax. 862 743 003
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin-Borzymy
    ul. Główna 11
    18204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
    tel. 086 2743003, 2743026, fax. 862 743 003
    REGON: 53695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin-Borzymy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin-Borzymy w zakresie opisanym dokumentacją dla części: 1. Część I: Przebudowa drogi gminnej Nr 106222B w m. Mojki od km 0+000,00 do km 0+228,00 oraz od km 0+000,00 do km 0+044,21 o łącznej długości 272,21 m : - na odcinku od km 0+000,00 do km 0+228,00 zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,0 m wraz z poboczami o szerokości 1,0 m, natomiast na sięgaczu D1 od km 0+000,00 do km 0+044,21 zaprojektowano jezdnię jednopasową o szerokości 3,0 m z poboczami o szerokości 1,0 m 2. Część II: Przebudowa drogi gminnej w m. Kłoski Młynowięta od km 0+000,00 do km 0+117,75 – odcinek I oraz od km 0+000,00 do km 0+270,96 – odcinek II o łącznej długości 388,71 m A) odcinek I zaprojektowano jezdnię asfaltową o szerokości 4,0 m wraz z poboczami o szerokości 1,0-1,5 m. B) odcinek II zaprojektowano jezdnię asfaltową jednopasową o szerokości 3,0 m z poboczami o szerokości 1,0 m. w tym ze względu na brak możliwości poszerzenia pasa drogowego na odcinku ok. 84 m. jezdnię szerokości 2,8 m. z płyt drogowych typu jomb. C) Przebudowa oraz zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej. 3. Część III: Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km : A) odcinek I jezdnia asfaltowa o szer. 3,50m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m , długość 69,00m B) odcinek II jezdnia asfaltowa szer. 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 183,00m C) odcinek III jezdnia asfaltowa szer. 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 150,00 m. D) odcinek IV jezdnia asfaltowa szer.3,00 - 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 141,00 m. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych. 3.3. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty opisany został, w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz dokumentacjach technicznych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3.4. Ziemie z wykopów jak również materiały rozbiórkowe z odzysku wykonawca będzie zobowiązany dowieść na wskazane miejsce zlokalizowane w odległości do 4 km od miejsca budowy, na prośbę Zamawiającego. 3.5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.8. Zamawiający nie ogranicza możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie dyspozycji art. 22 ust 2 Pzp. 3.9. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi. 3.10. Wykonawca opracuje Projekt Organizacji Ruchu na czas przebudowy w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych realizacji robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy winien być zatwierdzony przez Organ Zarządzający Ruchem. 3.11. Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) wskaźnik zagęszczenia i nośności podbudowy, b) grubość: nawierzchni i podbudowy, c) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, d) równość podłużna, e) oraz inne wymienione chociażby w SST. 3.12. Badania laboratoryjne winny być przeprowadzone przez laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzenia powyższych badań. Zamawiający może żądać przeprowadzenia badań przez niezależne laboratorium drogowe. 3.13. Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu. 3.14. Inwestycja w miejscowości Stypułki-Szymany będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę, a w miejscowości Kłoski-Młynowięta i Mojki na podstawie zgłoszenia. 3.15. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. 3.16. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, osoby wykonujące bezpośrednio prace wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, tzw. pracowników fizycznych, operatorów maszyn nie dotyczy on natomiast osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych czy dostawców urządzeń. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) Wykonawca, na żądanie zamawiającego, w wyznaczonym terminie, przedłoży zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) kopię umów o pracę , poświadczone za zgodność z oryginałem. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) W przypadku nie spełnienia opisanych wymagań, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000,00 zł od każdego stwierdzonego przypadku. 4) Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych ) 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu: - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BS Zambrów O/Kobylin-Borzymy 04 87750009 0030 0300 0198 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 10.3. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 Ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach