Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II dla zadania pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś - Franki - gmina Krośniewice.

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 10a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3552345 , fax. 024 3552345
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego
    ul. Wojska Polskiego 10a 10a
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 3552345, fax. 024 3552345
    REGON: 61019161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II dla zadania pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś - Franki - gmina Krośniewice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej na odcinku Stara Wieś - Franki w gminie Krośniewice. Klasa drogi gminnej D, kategoria ruchu KR-3. Długość drogi 3 736,00 m, szerokość 5,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Droga zawiera piętnaście łuków poziomych o parametrach podanych w planie sytuacyjnym. Ponieważ na niektórych fragmentach jedni nie występują przełomy lub występują w stopniu minimalnym, zostanie ona wykorzystana jako podbudowa. Odcinki istniejące zostaną poszerzone do 5,00 m. Wszystkie warstwy nawierzchni oraz podłoże gruntowe zostanie na nich wymienione. Zaprojektowano spadki dwustronne 2% na całym odcinku, z wyjątkiem tych łuków poziomych, które wymagają spadków jednostronnych i poszerzeń. Przewidziano pobocza ze spadkiem 6% wzmocnione kruszywem naturalnym pochodzenia miejscowego. Przekrój jezdni z wykorzystaniem istniejącej warstwy bitumicznej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm; podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm; przy poszerzeniu: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm; podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm; kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm; kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm; piasek średnioziarnisty gr. minimum 10 cm; przy pełnej wymianie nawierzchni i warstw słabego gruntu: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm; podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm; kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm; kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm; piasek ziarnisty gr. minimum 10 cm. Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej, warstwę poprzedzającą oraz podbudowę z kruszywa łamanego należy oczyścić, a następnie skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 - 0,6 kg/m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)w okresie ostatnich trzech lat pełnili funkcję Inwestora Zastępczego lub pełnili Nadzór Inwestorski nad realizacją budowy lub przebudowy drogi, w ilości minimum jednej usługi o wartości minimum 50.000,- zł. b)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie: osobą posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor Nadzoru z uprawnieniami w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ, z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił, stosując formułę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - druk załącznika nr 2, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI ppkt.2) a), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3; f)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 4; g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 5; h)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; i)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrk.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach