Przetargi.pl
„Budowa i przebudowa dróg gminnych Nr 104921R ul. Mjr Hubala oraz Nr104916R ul. Kurierów Armii Krajowej w Lubaczowie” - w ramach rządowego programu „Fundusz Dróg Samorządowych na rok 2019"

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 010 , fax. 166 321 191
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 010, fax. 166 321 191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i przebudowa dróg gminnych Nr 104921R ul. Mjr Hubala oraz Nr104916R ul. Kurierów Armii Krajowej w Lubaczowie” - w ramach rządowego programu „Fundusz Dróg Samorządowych na rok 2019"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Część I: droga gminna nr 104921R ul. Hubala w km 0+208 - 1+061 A. Zamawiający podstawowe: a) Parametry techniczne drogi gminnej nr 104921R ul. Hubala w km od 0+208 do 0+737,50 (ZRID): - klasa drogi: Z, - obciążenie ruchem: KR3, - nośność nawierzchni: 10 t/oś, - przekrój drogi: uliczny, - szerokość i rodzaj nawierzchni jezdni: 7,00 m, nawierzchnia bitumiczna, Konstrukcje nawierzchni jezdni: - 5 cm – w-wa ścieralna - beton asfaltowy dla KR3 z mieszanki AC11S, - 6 cm – w-wa wiążaca - beton asfaltowy dla KR3 z mieszanki AC16W, - podwyższenie odporności nawierzchni na koleinowanie: geosiatka o wytrzymałości min.100x100kN/m. - 8 cm – podbudowa zasadnicza z bet. asfaltowego wg SST-04.07.01 dla KR 3-6, - 20 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm wg. SST-04.04.02, - 20 cm – dolna-wa podbudowy – kruszywo naturalne stabilizowane cementem (Rm=2,5 Mpa) z betoniarki (grunt G-1 z dokopu). - szerokość i rodzaj nawierzchni chodnika: Chodnik dla pieszych z wydzieloną ścieżką rowerową jednokierunkową po obu strunach drogi oddzielony od jezdni pasem zieleni. Nawierzchnia bitumiczna o łączne szerokości 3,00 m (1,50m dla pieszych, 1,50 m dla rowerów) ułożonej na podbudowie z kruszywa kamiennego, - odwodnienie: kratki ściekowe przy krawężniku, kanalizacja deszczowa, - oświetlenie uliczne: projektowane maszty o wys. 8,00 m zlokalizowane przy zewnętrznej krawędzi chodnika po stronie lewej. b) Parametry techniczne drogi gminnej nr 104921R ul. Hubala w km od 0+737,50 do 1+061 (ZRID): - klasa drogi: Z, - obciążenie ruchem: KR3, - nośność nawierzchni: 10 t/oś, - przekrój drogi: uliczny, chodnik po lewej stronie, - szerokość i rodzaj nawierzchni jezdni: 7,00 m, nawierzchnia bitumiczna, Konstrukcje nawierzchni jezdni: - 5 cm – w-wa ścieralna - beton asfaltowy dla KR3 z mieszanki AC11S, - 6 cm – w-wa wiążaca - beton asfaltowy dla KR3 z mieszanki AC16W, - podwyższenie odporności nawierzchni na koleinowanie: geosiatka o wytrzymałości min. 100 x 100 kN/m. - 8 cm – podbudowa zasadnicza z bet. asfaltowego wg SST-04.07.01 dla KR 3-6, - 20 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm wg. SST-04.04.02, - 20 cm – dolna-wa podbudowy – kruszywo naturalne stabilizowane cementem (Rm=2,5 Mpa) z betoniarki (grunt G-1 z dokopu). - szerokość i rodzaj nawierzchni chodnika: ścieżka rowerowa przeznaczonej do ruchu dwukierunkowego, która oprócz prowadzenia ruchu rowerów pełni funkcje drogi dla pieszych i rowerów, po stronie lewej bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Nawierzchnia z kostki betonowej wibro-prasowanej kolorowej o zmiennej szerokości 3,00- 3,50 m (przewężenie z uwagi na zabezpieczenie wieży ciśnień – wymóg konserwatora zabytków) ułożonej na podbudowie z kruszywa kamiennego, - odwodnienie: kratki ściekowe przy krawężniku, kanalizacja deszczowa, zbiornik odparowujący, - oświetlenie uliczne: projektowane maszty o wys. 8,00 m zlokalizowane przy zewnętrznej krawędzi chodnika po stronie lewej c) Koniec odcinka, km 1+061 to krawędź płyty skrzyżowania dróg powiatowych klasy Z nr 1686R ul. Słowackiego i nr 1700R ul. Kolejowa. Zakres rzeczowy wniosku obejmuje przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych: nr 1686R ul. Słowackiego i nr 1700R ul. Kolejowej w km 0+780 – 0+866 na rondo (ZRID). - Przy rondzie zlokalizowane jest projektowane przejście dla pieszych z wyspą dzielącą (tzw. azylem). - Budowa ronda obejmuje częściowo przebudowę zatoki autobusowej zlokalizowaną w nr drodze powiatowej nr 1700R ul. Kolejowej i wprowadzenie ruchu z zatoki na rondo. Projekt stałej organizacji ruchu obejmuje w całości oznakowanie zatok autobusowych zlokalizowanych dwustronnie. - Przy skrzyżowaniu ul. Hubala w km 0+737,50 z ul. Ofiar Katynia, projekt organizacji ruchu zakłada budowę oznakowania aktywnego / sygnalizacji ostrzegawczej na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerzystów oznakowanym znakiem D6B (przy skrzyżowaniu trwa budowa Budynku krytej pływalni, dofinansowane z Ministerstwa Sportu w ramach Programu rozwoju ponadlokalnej infrastruktury sportowej – pilotaż 2017, Numer umowy/wniosku: 5715553. Termin zakończenia zadania: 31 marzec 2020r.) d) Określenie zakresu ilościowego drogi gminnej nr 104921R ul. Hubala w km 0+208 - 1+061 – przedmiot zamówienia obejmuje, m.in.: 1) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m, komplet z włazem żeliwnym klasy D400, średnia głębokość studni: 2,00 m: 5,00 stud.; 2) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m, komplet z włazem żeliwnym klasy D400, średnia głębokość studni: 2,00 m: 40,00 stud.; 3) Kanały z rur litych SN8 łączonych na wcisk o śr. 315 mm (rozstaw osiowy studni): 885,00m; 4) Kanały z rur litych SN8 łączonych na wcisk o śr. 400 mm (rozstaw osiowy studni): 156,00m; 5) Przykanaliki z rur litych SN8 łączonych na wcisk o śr. 160 mm: 326,00m; 6) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - przy krawężniku: 54,00szt.; 7) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek: 13300m2 8) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 1.20 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. Przemieszczenie po budowie na odl ponad 100 m oraz nadmiar na odkład: 4650m3 9) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na całej szer. jezdni: - jezdnia główna: 8843 m2 - ścieżki rowerowe bitumiczne: 3755 m2 - opaska, chodnik i ścieżka z kostki: 1531 m2 - zjazdy publiczne: 671 m2 - zjazdy indywidualne: 501 m2 10) Dostawa i wbudowanie gruntu G1 (górna w-wa nasypu), warstwa gr. 20 cm w której będzie wykonana stabilizacja "w korycie": 2519,6m3 11) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - wykonana "w korycie" o Rm=2,5 MPa, w-wa o gr. 20 cm - jezdnia, skrzyżowania oraz ścieżki rowerowe bitumiczne: 12 598,00 m2 12) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - analogia - piasek stabilizowany cementem "z betoniarki" o Rm=2,5 MPa, wwa o gr. 20 cm (grunt G1 wykonawcy) - pozostałe nawierzchnie (pod kostkę): 2703,00m2 13) Warstwa dolna podbudowy z mieszanki kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm, gr. 20 cm - jezdnia drogowa i skrzyżowania 8187,00m2 14) Warstwa górna podbudowy z mieszanki kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5 mm, gr. 8 cm - ścieżki rowerowe, chodniki, opaska 5988,00 m2 15) Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 6 cm - analogia - podbudowa z BA dla KR 3-4 o gr. w-wy 6 cm - jezdnia drogowa i skrzyżowania: 8187,00 m2 16) Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym - analogia - zbrojenie warstw bitumicznych geosiatką 100 x 100 kN klejoną do podłoża "na gorąco" na całej powierzchni w-wy ścieralnej: 8187,00 m2 17) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości średnia 6 cm (warstwa wiążąca KR 3) - jezdnia drogowa i skrzyżowania: 8187,00m2 18) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca KR 1-2) - ścieżki rowerowe i zjazdy bitumiczne 3413,00m2 19) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych KR3 o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) - jezdnia drogowa i skrzyżowania 8187,00m2 20) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych KR1-2 o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - ścieżki rowerowe i zjazdy bitumiczne 3413,00m2 21) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej: 1959 mb 22) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce z grysu kamiennego 0-4 mm z wypełnieniem spoin piaskiem - chodniki - wraz z regulacją istniejących przykryw zaworów i studni sieci uzbrojenia terenu: 1459 m2 23) Ścieżki rowerowe i zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce z grysu kamiennego 0-4 mm z wypełnieniem spoin piaskiem, wraz z regulacją istniejących przykryw zaworów i studni sieci uzbrojenia terenu: 1116,00m2 24) Projekt Organizacji Ruchu: pionowe znaki drogowe: 66szt., oznakowanie poziome: 302,10m2, Oznakowanie "aktywne przejście dla pieszych", tj komplet znaków D-6b wyposażonych w czujnik ruchu pieszego lub rowerzysty oraz lampy ostrzegawcze led zasilane z akumulatora ładowanego panelem solarnym: 1,00 kpl. e) linia kablowa oświetlenia drogi gminnej nr104921R ul. Hubala w Lubaczowie (koszty niekwalifikowane w ramach rządowego programu „Fundusz Dróg Samorządowych”) na działkach nr ewid. 1994/3, 1994/15, 1994/16, 1994/17, 1994/19, 1994/21, 1994/24, 2933, 2938/7, 2938/9, 2938/10, 2935, 2945, 2946, 2948, 2950, 2952, 2953, 2954, 2956 w Lubaczowie. - budowa linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 (L=415 m) – obwód nr 1 oraz 9 stalowych słupów oświetleniowych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. - budowa linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 (L=363 m) –obwód nr 2 oraz 8 stalowych słupów oświetleniowych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. - budowa linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 (L=166 m) – obwód nr 3 oraz 4 stalowych słupów oświetleniowych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. - budowa linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 (L=200 m) – obwód nr 4 oraz 4 stalowych słupów oświetleniowych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. - budowa linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 (L=281 m) – obwód nr 5 oraz 9 stalowych słupów oświetleniowych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. - demontaż istniejących obwodów oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy miejskiej Lubaczów f) Informacje dodatkowe: Zakres - zabezpieczenie wieży ciśnień – bariera SP-04 oraz zakres: Budowa oświetlenia drogi gminnej 104921R ul. Hubala, są kosztami niekwalifikowanymi w ramach rządowego programu „Fundusz Dróg Samorządowych”. g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz STWIOR stanowiące załącznik do SIWZ. B. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. dla części I zamówienia do wysokości 50% wartości robót budowlanych przewidzianych zamówieniu podstawowym. 2. Część II: droga gminna nr 104916R ul. Kurierów AK w km od 0+061 do 0+385 oraz droga gminna nr 104921R ul. Hubala w km od 0+000 do 0+208 : A. Zamówienie podstawowe: a) droga gminna nr 104916R ul. Kurierów AK w km od 0+061 do 0+385 (Zgłoszenie): - klasa drogi: Z, - obciążenie ruchem: KR3, - nośność nawierzchni: 10 t/oś, - przekrój drogi: uliczny, - szerokość i rodzaj nawierzchni jezdni: 7,00 m, nawierzchnia bitumiczna. - Konstrukcje nawierzchni jezdni: - 5 cm – w-wa ścieralna - beton asfaltowy dla KR3 z mieszanki AC11S, - 6 cm – w-wa wiążąca - beton asfaltowy dla KR3 z mieszanki AC16W, - podwyższenie odporności nawierzchni na koleinowanie: geosiatka o wytrzymałości min. 100 x 100 kN/m. - 8 cm – podbudowa zasadnicza z bet. asfaltowego wg SST-04.07.01 dla KR 3-6, - 20 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm wg. SST-04.04.02, - 20 cm – dolna-wa podbudowy – kruszywo naturalne stabilizowane cementem (Rm=2,5 Mpa) z betoniarki (grunt G-1 z dokopu). - ścieżka rowerowa przy prawej krawędzi jezdni, oddzielona zatopionym krawężnikiem „na płask” o szerokości 2,50 m, nawierzchnia bitumiczna. - chodnik po stronie prawej, przy krawędzi ścieżki rowerowej, szer. 2,00 nawierzchnia z kostki betonowej wibro-prasowanej kolorowej ułożonej na podbudowie z kruszywa kamiennego, - chodnik po stronie lewej oddzielony od jezdni pasem zieleni, szer. 2,00 nawierzchnia z kostki betonowej wibro-prasowanej kolorowej ułożonej na podbudowie z kruszywa kamiennego, - odwodnienie: kratki ściekowe przy krawężniku, kanalizacja deszczowa, b) droga gminna nr 104921R ul. Hubala w km od 0+000 do 0+208 (Zgłoszenie): - Chodnik i ścieżka rowerowa przy DG104921R po obu stronach, oddzielone od jezdni pasem zieleni: - 4 cm – w-wa ścieralna - beton asfaltowy dla KR1-2 z mieszanki AC11S - 4 cm – w-wa wiążąca - beton asfaltowy dla KR1-2 z mieszanki AC16W - 8 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego wg. SST-04.04.02, - 20 cm – dolna-wa podbudowy – kruszywo naturalne stabilizowane cementem (Rm=2,5 Mpa) z betoniarki (grunt G-1 z dokopu). c) Określenie zakresu ilościowego drogi gminnej nr 104921R ul. Hubala w km 0+000 - 0+208 oraz ul. Kurierów Armii Krajowej w km 0+061 - 0+385 – przedmiot zamówienia obejmuje, m.in.: c1) Odcinek nr 2: ul. Hubala w km 0+000 - 0+208 1) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 1.20 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. - wywóz nadmiaru humusu: 158,3 m3 2) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 1.20 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. Przemieszczenie po budowie na odl ponad 100 m oraz nadmiar na odkład: 253,3 m3 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na całej szer. jezdni:- ścieżki rowerowe bitumiczne: 548 m2- zjazdy indywidualne: 85,2 m2, Razem: 633,2 m2 4) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - wykonana "w korycie" o Rm=2,5 MPa, w-wa o gr. 20 cm - jezdnia, skrzyżowania oraz ścieżki rowerowe bitumiczne: 548,00m2 5) Warstwa górna podbudowy z mieszanki kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5 mm, gr. 8 cm - ścieżka rowerowa, zjazdy: 500,5 + 79,0 = 579,5 m2 6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca KR 1-2) - ścieżka rowerowa: 500,50m2 7) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych KR1-2 o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - ścieżka rowerowa: 500,50m2 8) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową 357,8 mb 9) Projekt Organizacji Ruchu: pionowe znaki drogowe: 12szt., oznakowanie poziome: 25,20m2 c2) Odcinek nr 3: ul. Kurierów Armii Krajowej w km 0+061 - 0+385: 1) Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 cm "trylinki": 1 046,00 m2 2) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: 664 mb 3) Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej : 332 mb 4) Transport gruzu na plac składowy wskazany przez Inwestora pojazdami samowyładowczymi na odległość do 0.5 km z załadunkiem mechanicznym: 372,1t 5) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. III-IV na odkład: kanał: 294x2,00x1,50, studnie: 8x2,0x1,50, przykanaliki: 46x1,30x0,80 wpusty: 12x2,00x1,0: 977,80m3 6) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m, komplet z włazem żeliwnym klasy D400, średnia głębokość studni: 2,00 m: 1,00 stud. 7) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m, komplet z włazem żeliwnym klasy D400, średnia głębokość studni: 2,00 m: 7,00 stud. 8) Kanały z rur litych SN8 łączonych na wcisk o śr. 315 mm (rozstaw osiowy studni): 294,00m 9) Przykanaliki z rur litych SN8 łączonych na wcisk o śr. 160 mm: 46,00m 10) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - przy krawężniku: 12,00 szt. 11) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 1.20 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. - wywóz nadmiaru humusu: 581m3 12) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 1.20 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. Przemieszczenie po budowie na odl ponad 100 m oraz nadmiar na odkład: 1017m3 13) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat.III: 1017m3 14) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na całej szer. jezdni: - jezdnia główna: 2542,5 m2 - ścieżki rowerowe bitumiczne: 516,8 m2 - chodnik dla pieszych : 916 m2 - zjazdy i opaska: 543,3 m2 15) Dostawa i wbudowanie gruntu G1 (górna w-wa nasypu), warstwa gr. 20 cm w której będzie wykonana stabilizacja "w korycie": 2542,5 x 0,20 = 508,5 m3 508,5 m3 16) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - wykonana "w korycie" o Rm=2,5 MPa, w-wa o gr. 20 cm - jezdnia bitumiczna: 2 542,50 m2 17) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - analogia - piasek stabilizowany cementem "z betoniarki" o Rm=2,5 MPa, w-wa o gr. 20 cm (grunt G1 wykonawcy) - pozostałe nawierzchnie (pod kostkę): 2 263,30 m2 18) Warstwa górna podbudowy z mieszanki kruszywa kamiennego grakcji 0-31,5 mm, gr. 8 cm - ścieżki rowerowe, chodniki, opaska: 1 347,30 m2 19) Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 6 cm - analogia - podbudowa z BA dla KR 3-4 o gr. w-wy 6 cm - jezdnia drogowa i skrzyżowania: 2 349,00 m2 20) Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym - analogia - zbrojenie warstw bitumicznych geosiatką 100 x 100 kN klejoną do podłoża "na gorąco" na całej powierzchni w-wy ścieralnej: 2 349,00 m2 21) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości średnia 6 cm (warstwa wiążąca KR 3) - jezdnia drogowa i skrzyżowania: 2 349,00 m2 22) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca KR 1-2) - ścieżki rowerowe i zjazdy bitumiczne: 516,80 m2 23) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych KR3 o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) - jezdnia drogowa i skrzyżowania: 2 349,00 m2 24) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych KR1-2 o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - ścieżki rowerowe i zjazdy bitumiczne: 516,80m2 25) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej: 589,30 m 26) Krawężniki betonowe "na płask" o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 229 mb: 375,70 m 27) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową: 1 074,40 m 28) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce z grysu kamiennego 0-4 mm z wypełnieniem spoin piaskiem - chodniki - 916 m2wraz z regulacją istniejących przykryw zaworów i studni sieci uzbrojenia terenu: 916,00 m2 29) Ścieżki rowerowe i zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce z grysu kamiennego 0-4 mm z wypełnieniem spoin piaskiem : 543,3+287,2 m2wraz z regulacją istniejących przykryw zaworów i studni sieci uzbrojenia terenu: 830,50 m2 30) Projekt Organizacji Ruchu: pionowe znaki drogowe: 32szt., oznakowanie poziome: 37,20m2 d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz STWIOR stanowiące załącznik do SIWZ. B. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. dla części II zamówienia: a) droga gminna nr 104916R ul. Kurierów AK w km 0+004 – 0+061 – Wzmocnienie istniejącej nawierzchni na początkowym fragmencie DG 104016R: 5 cm – w-wa ścieralna - beton asfaltowy dla KR3 z mieszanki AC11S. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu robót budowlanych będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej: b) Informacje dodatkowe: Remont nawierzchni skrzyżowania DW867 z 104916R ul. Kurierów AK jest kosztem niekwalifikowanym w ramach rządowego programu „Fundusz Dróg Samorządowych”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Projekty budowlane ( załącznik nr 10 do SIWZ ). 3) STWIOR ( załącznik nr 11 do SIWZ). 4) Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji od 3 do 5 lat, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. Dokumentacja projektowa jeżeli wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania skutkującej zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który przewiduje do zastosowania materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 4. Wymagania dotyczące gwarancji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 3 - letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona. 5. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn.26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629), przez cały okres realizacji umowy, osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. wykonujące prace budowlane w tym: robotników budowlanych i operatorów sprzętów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do Umowy - Oświadczenie o zatrudnieniu; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę – za ostatni okres rozliczeniowy lub pierwszy okres rozliczeniowy związany z rozpoczęciem realizacji zamówienia. • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, ustawy Pzp., uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. •warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach