Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy wiejskiej Kołczygłowy

GMINA KOŁCZYGŁOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598213231 , fax. 598213597
  • Data zamieszczenia: 2023-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŁCZYGŁOWY
    ul. Słupska 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 598213231, fax. 598213597
    REGON: 770979513
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy wiejskiej Kołczygłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie dróg gminnych na terenie gminy wiejskiej Kołczygłowy zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 11 – Dokumentacja projektowa zawierająca Dokumentację projektową, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Przedmiary robót.2. Realizacja zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane: 1) Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 161017G - ul. Jana Pawła II w miejscowości Kołczygłowy. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:a) roboty przygotowawcze,b) ułożenie rury osłonowej na kable energetyczne o łącznej długości 33 m,c) ułożenie krawężników betonowych najazdowych,d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,e) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej bezfazowej o gr. 8 cm w ilość 637,5 m2, w tym kostka w ilości 286 m2 stanowi materiał Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie dokona załadunku, transportu i wbudowania przedmiotowego materiału na miejsce realizacji robót budowlanych,f) wykonanie zjazdów publicznych z kostki brukowej betonowej,g) wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej,h) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,i) wykonanie i montaż tablicy informacyjno – promocyjnej;2) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 161012G w miejscowości Barnowo. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:a) roboty przygotowawcze,b) ułożenie rury osłonowej na kable energetyczne i telekomunikacyjne – 191 m,c) roboty rozbiórkowe,d) ułożenie krawężników betonowych,e) ułożenie podbudowy z pospółki i kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,f) ułożenie siatki zbrojeniowej na połączeniu starej i nowej nawierzchni,g) wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o długości 322 m,h) przebudowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej,i) ułożenie obrzeży betonowych,j) wykonanie prawostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,k) wykonanie lewostronnego pobocza z kruszywa łamanego o zmiennej szerokości od 0,75 m do 1,25 m,l) montaż oznakowania pionowego,m) montaż balustrady ochronnej łączonej dla osób niepełnosprawnych,n) wykonanie kanalizacji deszczowej o dł. 64,5 m, przejście kanalizacji pod jezdnią drogi powiatowej należy wykonać za pomocą przewiertu, o) montaż studzienek ściekowych o Ø500 mm z osadnikiem – 4 szt.,p) montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o Ø1200 mm – 2 szt.,q) realokację ogrodzenia wykonanego z siatki naciągniętej na słupkach betonowych oraz metalowej bramy wjazdowej wraz z wykonanie nowych fundamentów na słupki, r) montaż elementów małej architektury w postaci ławki do wypoczynku o wymiarach 0,4 x 1,5 m. Konstrukcja ławki metalowa, siedzisko i oparcie wykonane z drewnianych desek, ławka z oparciem i możliwością przymocowania do podłoża,s) wykonanie i montaż tablicy informacyjno – promocyjnej;3) Zadanie nr 3 – Przebudowa drogi gminnej nr 161009G w miejscowości Radusz. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe wraz z wywiezieniem materiału rozbiórkowego w miejscu uzgodnione z Zamawiającym,b) usunięcie i karczowanie pni (wycinka drzew po stronie Zamawiającego),c) ułożenie rur osłonowych na kable energetyczne i techniczne o długości 128,5 m,d) ułożenie krawężników betonowych o długości 1214 m,e) regulacja studni sanitarnych,f) przestawienie i wymiana hydrantu naziemnego,g) wykonanie podbudowy jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30,h) wykonanie jezdni z nawierzchni asfaltowej na długości 649,4 m,i) ułożenie obrzeży betonowych na długości 421 m,j) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,k) przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm,l) remont przepustu drogowego Ø315 cm o dł. 12 m wraz z umocnieniem ścianek brukiem kamiennym na zaprawie betonowej,m) remont odwodnienia z wymianą wpustów ulicznych z przykanalikami w ilości 7 szt. oraz wykonaniem studni rewizyjnych – 2 szt.,n) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o łącznej długości 849,40 m,o) humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu (wykonanie trawników) w ilości 100 m2,p) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania pionowego,q) wykonanie malowania oznakowania poziomego,r) wykonanie nasadzeń drzew rodzimych w ilości 82 szt. i ich pielęgnacja przez 1 rok od dnia odbioru końcowego,s) wykonanie i montaż tablicy informacyjno – promocyjnej;4) Zadanie nr 4 – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kołczygłówki. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:a) roboty rozbiórkowe i ziemne,b) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,c) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej,d) wykonanie podbudowy jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30,e) wykonanie jezdni z nawierzchni asfaltowej na dł. 462,3 m,f) przebudowa zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, która stanowi materiał z rozbiórki istniejących zjazdów i jezdni. Rozbiórka kostki oraz jej przygotowanie do ponownego wbudowania,g) ułożenie oporników betonowych na długości 798,65 m,h) ułożenie krawężników betonowych na długości 242,13 m,i) ułożenie ścieków z elementów betonowych na długości 61,1 m,j) ułożenie rury osłonowej na kable energetyczne o łącznej długości 82,2 m,k) odmulenie rowów na długości 165 m,l) oczyszczenie przepustów bez ich wymiany,m) roboty wykończeniowe,n) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania pionowego,o) wykonanie malowania oznakowania poziomego,p) wykonanie i montaż tablicy informacyjno – promocyjnej;5) Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi gminnej nr 161015G - ul. Kwiatowej w miejscowości Kołczygłowy. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:a) roboty przygotowawcze,b) ułożenie rur osłonowych na kable energetyczne i telekomunikacyjne o długości 88 m,c) regulacja pionowa studni sanitarnych – 3 szt.,d) regulacja zaworów wodociągowych – 7 szt.,e) regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 1 szt.,f) regulacja hydrantu pożarowego – 2 szt.,g) ułożenie krawężników betonowych – 485 m,h) ułożenie oporników betonowych – 110 m,i) wykonanie podbudowy jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30,j) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej typu starobruk w kolorze szarym o gr. 8 cm,k) wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej betonowej typu starobruk w kolorze czerwonym o gr. 8 cm,l) ułożenie ścieku z kostki kamiennej granitowej nieregularnej na długości 340 m,m) ułożenie obrzeży betonowych – 161 m,n) budowa chodnika z kostki brukowej betonowej w stosunku 80% kostki kolorze szarym i 20% kostki w kolorze grafitowym o gr. 6 cm,o) przebudowa zjazdów z kostki brukowej betonowej typu starobruk w kolorze grafitowym o gr. 8 cm,p) wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø200 o długości 30 m,q) wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych Ø500 z osadnikiem – 4 szt.,r) roboty ziemne i wykończeniowe,s) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu – oznakowania pionowego,t) wykonanie i montaż tablicy informacyjno – promocyjnej.6) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa zawierająca Dokumentację projektową, w Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiary robót. 7) Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ oraz STWiORE. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowalnych wykona i zamontuje dwustronną tablicę informacyjną (5 sztuk), o której mowa w przedmiarze robót opracowaną w oparciu o wzór tablic informacyjnych, określonych w załączniku nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.4. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:1) Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/8482/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia. 5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.): roboty ziemne, roboty brukarskie, wykonanie robót budowlanych związanych z układaniem nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach