Przetargi.pl
Budowa i przebudowa budynku Ratusza Miejskiego w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2012-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa budynku Ratusza Miejskiego w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku nr 9 przy ul Janusza Korczaka , rozbiórka budynku garażowego oraz budowa budynku Urzędu Miejskiego w Lęborku o ogólnej charakterystyce:. - Przebudowa budyneku dwukondygnacyjnego podpiwniczonego o pow. Użytkowej ok. 182 m2 i kubaturze 688 m3 - Budowa nowego budynku trzykondygnacyjnego niepodpiwniczonego z poddaszem użytkowym o powierzchni użytkowej ok. 159 m2 i kubaturze 790 m3 - Budynki mają być wyposażone w instalację c.o., ciepłą i zimną wodę, instalację elektryczną osobno opomiarowane oraz instalację teletechniczną i kanalizację sanitarną. 1.1 Zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej obejmującej: Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7do SIWZ) oraz sztuką budowlaną i z zasadami wiedzy technicznej. 1.2 W zakresie robót i wartości ryczałtowej należy dodatkowo uwzględnić: a. instalację monitoringu zewnętrznego nie ujętego w projekcie w tym cztery kamery wizyjne (o parametrach: min. 540 linii, tryb pracy dzień/noc, czułości 0,2 lux), rejestrator o pojemności min 1 Tb i obsługą sieci LAN. Miejsce usytuowania kamer na zewnątrz budynku wg wskazania Zamawiającego a rejestratora przy centrali telefonicznej. Łączna długość kabli do rejestratora będzie wynosić ok. 104 m. b. wykonanie nowego układu pomiarowego c.o. dla tej części budynku. Energia elektryczna i wodociąg posiada już oddzielne opomiarowanie. c. Do pomieszczeń biurowych należy również uwzględnić ułożenie kabli i zamontowanie gniazd dla potrzeb sieci komputerowej. Gniazda komputerowe umieścić obok gniazd telefonicznych, a przewody układać obok instalacji telefonicznej i zakończyć również przy centrali telefonicznej. Długość kabli przyjąć z długości kabli telefonicznych. d. Pomieszczenie wymiennikowi oddzielić drzwiami typu krata. e. Gniazda elektryczne w pomieszczeniach biurowych mają być typu podwójnego. f. Uwzględnić montaż dodatkowych gniazd elektrycznych, podwójnych przy urządzeniach centrali telefonicznej, alarmowej i p-poż wykorzystując obwody pobliskich gniazd. g. Przedmiotowe zamierzenie znajduje się w strefie bezwzględnej ochrony archeologiczno-konserwatorskiej. Wydana została w tym zakresie decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Załącznik nr 8 do SIWZ). W trakcie robót ziemnych archeologiczne badania ratownicze przeprowadzi Muzeum w Lęborku. Finansowanie prac archeologa w ramach archeologicznych badań ratowniczych oraz opracowania dokumentacji z tych badań leży w gestii Zamawiającego. Wykonanie prac ziemnych, zabezpieczenie terenu badań leży w gestii Wykonawcy. W ramach archeologicznych badań ratowniczych Wykonawca wykona wykop o wymiarach 9 m x 9 m do poziomu calca archeologicznego. W związku z tym Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty realizację robót ziemnych (wykopów) w ok. 50% jako ręczne i ok. 50% jako mechaniczne. Przyjmuje się możliwość przedłużenia się powyższych prac o ok. 1 miesiąc. 2. W cenie ryczałtowej Wykonawca winien uwzględnić również: 2.1 ogrodzenie terenu budowy 2.2 geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie 2.3 koszt zajęcia pasa drogowego 2.4 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu, 2.5 organizację placu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe 2.6 Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o projekt wykonawczy 2.7 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 2.8 uwagi zawarte w uzgodnieniach branżowych, 2.9 wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt potrzebny do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu wymagany przez PPIS i PSP (np. gaśnice, instrukcje p poż, oznaczenia ewakuacyjne, itp.). 2.10 opracowanie certyfikatu energetycznego budynków 2.11 uporządkowanie istniejącego zagospodarowania terenu pasa drogowego po zakończonych pracach budowlanych. 2.12 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku ( w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) i przekazanie zamawiającemu gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją 3. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 4. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był podzielony na elementy rozliczeniowe, wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ, którego nie należy wypełniać na etapie składania ofert. 5.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, określenie kosztów i terminów prac budowlanych wymienionych w pkt. 1 niniejszego rozdziału - zgodnie z tabelą stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ. 5.2 Harmonogram powinien przewidywać zakres prac w 2012 r. na kwotę nie większą niż 400 000,00 zł. Może to ulec zmianie, gdy Zamawiający zwiększy środki finansowe w roku 2012 na tym zadaniu. 5.3 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 5.4 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. nr konta 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 4. 4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 22.03.2012 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach