Przetargi.pl
Budowa i przebudowa 3 dróg na terenie gminy Chojnice

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 972 129 , fax. 523 973 559
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 972 129, fax. 523 973 559
    REGON: 92351268000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa 3 dróg na terenie gminy Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy bądź przebudowy 3 dróg na terenie gminy Chojnice. Zamówienie to podzielone zostało na 3 części i obejmuje: Część nr 1 „Budowa ul. Bocznej w miejscowości Ogorzeliny” Wyżej wymieniona część polega na wykonaniu: • jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm (podwójne T) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz na warstwie z gruntów stabilizowanych cementem Rm=2,5 MPa; • ustawienia oporników betonowych na ławie betonowej C12/15; • poszerzenia z kostki granitowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz na warstwie z gruntów stabilizowanych cementem Rm=2,5 MPa. Podstawowe parametry projektowanej jezdni: • szerokość jezdni: 6,0 m; • spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2,0 %; • spadek poprzeczny poboczy: 6-8 %; • powierzchnia jezdni: 998 m²; • powierzchnia zjazdów: 51,36 m²; • długość: 181,80 m. UWAGA. Przedmiotowa część obejmuje wykonanie podłączenia ul. Bocznej do drogi powiatowej (ul. Sławęcińska) według oddzielnej decyzji ZRID. Część nr 2 „Budowa drogi wewnętrznej, dojazdowej w miejscowości Kłodawa – etap I” Wyżej wymieniona część polega na wykonaniu: • jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji: warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego, łamanego 0/31,5 gr. 20 cm; • poboczy z kruszywa kamiennego, łamanego 0/31,5 gr. 10 cm. Podstawowe parametry projektowanej jezdni: • szerokość jezdni: 4,0 m; • spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2,0 % lub dwustronny (daszkowy) 2,0 %; • powierzchnia jezdni: 458,64 m²; • powierzchnia poboczy: 114,66 m²; • długość: 114,66 m. UWAGA. Projekt budowlany dla niniejszej części obejmuje pełen zakres przedsięwzięcia, tymczasem Zamawiający zamierza wykonać etap I zadania, którego zakres został wskazany w przedmiarze robót i formularzu kosztorysu ofertowego. Część nr 3 „Przebudowa ul. Pogodnej w Ciechocinie” Wyżej wymieniona część polega na wykonaniu: • jezdni o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (dwuteowej) na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz na warstwie z gruntów stabilizowanych cementem Rm=2,5 MPa; • ustawienia oporników betonowych 12×25 na ławie betonowej C12/15 • poboczy z kruszywa łamanego. Podstawowe parametry projektowanej jezdni: • szerokość jezdni: 4,0 m; • spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2,0 %; • szerokość poboczy: 0,75 m; • spadek poprzeczny poboczy: 6-8 %; • powierzchnia jezdni: 1152,21 m²; • powierzchnia poboczy: 432,22 m²; • długość: 288,03 m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wszystkich 3 części zamówienia: 1) formularz ofertowy na załączonym formularzu stanowiącym Załącznik nr 1a i/lub nr 1b i/lub nr 1c (w zależności od części zamówienia) do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów (np. odpis z KRS czy pełnomocnictwo), 3) kosztorys ofertowy na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6a i/lub nr 6b i/lub nr 6c (w zależności od części zamówienia) do SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3a i/lub nr 3b i/lub nr 3c (w zależności od części zamówienia) do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, przedmiotowe oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. Dotyczy podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o którym mowa w pkt powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach