Przetargi.pl
Budowa i modernizacja stadionu sportowego przy ul. Orkana w Zakopanem (postępowanie 4)

Gmina Miasto Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182020448
  • Data zamieszczenia: 2022-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zakopane
    Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. +48182020448
    REGON: 000654948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja stadionu sportowego przy ul. Orkana w Zakopanem (postępowanie 4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z decyzją nr 99/2022 pozwolenia na budowę Starosty Tatrzańskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2011/26 o nazwie: „Budowa i modernizacja stadionu sportowego przy ul. Orkana w Zakopanem” obejmujących:1) Etap I polegający na wykonaniu dwóch budynków (ozn. Symbolem A i B) szatniowo-administracyjnych wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą umożliwiającą użytkowanie obiektów zgodne z przeznaczeniem, rozbiórka obiektów budowlanych i elementów przeznaczonych do wyburzenia kolidujących z inwestycją,2) Etap II polegający na wykonaniu rozbudowy boiska do piłki nożnej, budowa boiska do treningu i urządzeń lekkoatletycznych, zadaszone trybuny oraz niezbędna infrastruktura towarzysząca umożliwiającą użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, rozbiórką obiektów budowlanych i elementów przeznaczonych do wyburzenia kolidujących z inwestycją, wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do zawiadomienia zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania BZP.271.112.2022. Wadium musi znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na rachunek Zamawiającego.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miasto Zakopane.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.9. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 Pzp.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w okolicznościach o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej (ust. 3).2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) w zakresie doświadczenia zawodowego:w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie przebudowy lub budowy obiektów użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 7 000 000,00 PLN brutto każda, potwierdzone dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,2) w zakresie potencjału kadrowego:a) dysponuje lub będzie dysponował osobą, która pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, tj. nie zawierających w swej treści wyłączeń uniemożliwiających kierowanie robotami budowlanymi objętymi zamówieniem.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, tj. nie zawierających w swej treści wyłączeń uniemożliwiających kierowanie robotami budowlanymi w pozostałych specjalnościach w których kierownik budowy nie posiada stosownych uprawnień tj.:- inżynieryjnej drogowej,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Wszystkie wskazane osoby muszą przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa przez cały okres realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach