Przetargi.pl
Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA

Związek Międzygminny "EKO SIÓDEMKA" ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kołłątaja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 722 66 32 , fax. 62 590 32 66
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "EKO SIÓDEMKA"
    ul. Kołłątaja 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 722 66 32, fax. 62 590 32 66
    REGON: 30240594400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programów funkcjonalno-użytkowych (PFU) inwestycji obejmującej budowę systemu nowoczesnych PSZOK wraz z punktami odbioru i przygotowania odpadów do ponownego użycia dla mieszkańców gmin Związku Międzygminnego. PSZOKi powstaną na terenie gmin: Krotoszyn – na części działki ew. nr 3750/6 Kobylin – na części działki ew. nr 968/3 Sulmierzyce – na części działki ew. nr 1717/2 oraz 1702/2 Zduny – na części działki ew. nr 2616/2 2) Przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu i budowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne, dostarczone przez mieszkańców Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód , wybudowania punktu zgodnie z PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje dostaw wyposażenia kontenera socjalno-biurowego, magazynu odpadów niebezpiecznych oraz warsztatu, kontenerów i pojemników do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne, zestawów pojemników do selektywnej zbiórki oraz w przypadku PSZOK w Kobylinie dostawy ciągnika z niezbędnym osprzętem i wyposażeniem oraz rębaka do gałęzi (będzie to przedmiotem odrębnego postępowania). 3)Określenie przedmiotu zamówienia dla PSZOK Krotoszyn Łączna powierzchnia terenu przeznaczona do przekształcenia w związku z realizacją przedsięwzięcia wynosi ok. 1 500 m2, przy czym sam PSZOK obejmować będzie powierzchnię ok. 1 000-1 200 m2 (powierzchnia ogrodzona). Przedsięwzięcie obejmuje następujące działania budowlano-montażowe: a) powierzchnie utwardzone PSZOK: ‒ z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 580-600 m2, w tym powierzchnia pod planowaną magazynami oraz planowany zjazd z drogi, ‒ z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy (chodniki), łączne powierzchnia 90-110 m2, w tym powierzchnia pod kontener socjalno-biurowy; b) magazyn blaszany o powierzchni 95-105 m2 stanowiący: ‒ magazyn 2 kontenerów otwartych, ‒ magazyn odpadów, ‒ warsztat – punkt przygotowania odpadów do ponownego użycia; c) specjalistyczny zamykany magazyn na odpady niebezpieczne; d) kontener socjalno-biurowy wraz z niezbędnymi przyłączami, instalacjami i urządzeniami; e) ścieżka edukacyjna – ogrodzona powierzchnia wytyczona ścieżka z betonowej kostki brukowej, zieleń urządzona, lampa oświetleniowa z elementami zasilania OZE (modułem PV i wiatrakiem), z wyposażeniem: ławki, tablice edukacyjne, pokazowy, modułowy kompostownik na odpady zielone, f) infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: - instalacja wodociągowa z przyłączem do kontenera socjalno-biurowego (przyłącze, hydrant ppoż. lub inne zabezpieczenia ppoż. zgodnie z wymaganiami), - instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu oraz zasilanie i oświetlenie obiektów, instalacja monitoringowa, alarmowa, a także niezbędne systemy komputerowe do obsługi ww. instalacji, - instalacja kanalizacji ścieków bytowych wraz ze zbiornikiem bezodpływowym lub przyłącze do instalacji kanalizacji sanitarnej, - waga samochodowa (4,0 tony) z montażem, oprogramowaniem i uruchomieniem, - ogrodzenie, z bramą wjazdową, szlaban automatyczny z dzwonkiem, - zieleń ozdobna i izolacyjna wraz z pielęgnacją i utrzymaniem w okresie 1 roku po nasadzeniach. 4) Określenie przedmiotu zamówienia dla PSZOK Kobylin Łączna powierzchnia terenu przeznaczona do przekształcenia w związku z realizacją przedsięwzięcia wynosi ok. 8 000 m2, przy czym przewidziano: do 400 m2 – modernizacja istniejącego utwardzenie w związku z realizacją PSZOK, do 200 m2 – dojazd do placu kompostowni, do 2 500 m2 – budowa placu kompostowni. W ramach przedsięwzięcia zaprojektować i wykonać należy: - modernizację istniejącego utwardzenia na obszarze rampy rozładunkowej, - przebudowę obszaru magazynowania odpadów i kontenerów na odpady pod rampą, - nowe miejsca parkingowe w sąsiedztwie ścieżki edukacyjnej (min. 3 szt.), - plac kompostowni, - dojazd do placu kompostowni. Przedsięwzięcie obejmuje następujące działania budowlano-montażowe: a) powierzchnie utwardzone PSZOK: ‒ modernizacja istniejącego utwardzenia w związku z realizacją PSZOK, w tym powierzchnia pod planowaną wiatą, ‒ wykonanie nowych dojazdów do placu kompostowni, budowa placu kompostowni, ‒ demontaż brodzika dezynfekcyjnego i wykonanie nowego utwardzenia, ‒ wykonanie nowych utwardzeń z płyt jumbo, ‒ wykonanie nowych utwardzeń z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy (chodniki); b) wiata magazynowa o powierzchni 90-110 m2 stanowiąca: - magazyn odpadów niebezpiecznych i ZSEE, - punkt napraw i przygotowania odpadów do ponownego użycia (warsztat) oraz punkt przyjęcia i magazynowania przedmiotów przeznaczonych do ponownego użycia; c) modernizacja i remont istniejącego obiektu socjalno-biurowego; d) ścieżka edukacyjna – ogrodzona powierzchnia wytyczona ścieżka z betonowej kostki brukowej, zieleń urządzona, lampa oświetleniowa z elementami zasilania OZE (modułem PV i wiatrakiem), z wyposażeniem: ławki, tablice edukacyjne, pokazowy, modułowy kompostownik na odpady zielone, e) wyposażenie kompostowni: 4 specjalistyczne, automatyczne kontenery kompostujące z niezbędną infrastrukturą, blaszany magazyn techniczny na sprzęt, instalacje napowietrzające kompostownię pryzmową, plac dojrzewania kompostu, niezbędne instalacje, w tym ścieków przemysłowych; f) infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: - remont i legalizacja istniejącej wagi samochodowej, - rozbudowa instalacji wodociągowej na potrzeby PSZOK oraz kompostowni, w razie potrzeby wykonanie nowego przyłącza, instalacja wodociągowa w wymaganym zakresie na potrzeby ppoż., w tym hydrant lub odpowiedni zbiornik ppoż., oraz przyłącze wodociągowe na potrzeby kompostowni; - rozbudowa instalacji elektroenergetycznej na potrzeby PSZOK oraz kompostowni, w tym system oświetlenia placu, zasilanie wiaty z systemem oświetleniowym, zasilanie kontenera socjalno-biurowego oraz magazynów, szlabanu, instalacji monitoringowej, alarmowej, a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi ww. instalacji, - budowa kanalizacji przemysłowej na potrzeby PSZOK oraz kompostowni wraz ze zbiornikiem ścieków przemysłowych oraz niezbędnymi instalacjami, - pozostałe niezbędne wyposażenie PSZOK i kompostowni, tablice ostrzegawcze, ogrodzenie z bramą wjazdową, szlabany, system monitoringu. - zieleń ozdobna i izolacyjna wraz z pielęgnacją i utrzymaniem w okresie 1 roku po nasadzeniach. Przewiduje się prowadzenie prac przy działającym PSZOKu. Wykonawca wskaże w tym celu lokalizację na terenie PSZOK, nie kolidującą z prowadzeniem robót budowlanych. 5) Określenie przedmiotu zamówienia dla PSZOK Sulmierzyce Łączna powierzchnia terenu przeznaczona do przekształcenia w związku z realizacją przedsięwzięcia wynosi ok. 1 500 m2, przy czym sam wydzielony obszar PSZOK obejmować będzie powierzchnię ok. 1 000 m2 (powierzchnia placu magazynowego, ścieżki edukacyjnej oraz zieleni urządzonej i izolacyjnej). Przedsięwzięcie obejmuje następujące działania budowlano-montażowe: a) powierzchnie utwardzone PSZOK: - z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 700-750 m2, w tym dojazd do punktu od istniejącego zjazdu z drogi, - z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy (chodniki), łącznie powierzchnia 30-40 m2, b) specjalistyczny, szczelny, zamykany magazyn odpadów niebezpiecznych i drobnego ZSEE, c) magazyn – punkt napraw i przygotowania odpadów do ponownego użycia, d) ścieżka edukacyjna – ogrodzona powierzchnia, wytyczona ścieżka z betonowej kostki brukowej, zieleń urządzona, lampa oświetleniowa z elementami zasilania OZE (modułem PV i wiatrakiem), z wyposażeniem: ławki, tablice edukacyjne, pokazowy, modułowy kompostownik na odpady zielone, e) infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: - instalacja wodociągowa – hydrant ppoż. min. DN-80 10l/s lub inny rozwiązanie zgodne z wymaganiami ppoż.), - instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie i oświetlenie magazynu oraz warsztatu, oświetlenie ścieżki edukacyjnej, zasilenie instalacji monitoringowej, - waga samochodowa (min. 4,0 tony), - ogrodzenie, z bramą wjazdową, - zieleń ozdobna i izolacyjna wraz z pielęgnacją i utrzymaniem w okresie 1 roku po nasadzeniach. 6) Określenie przedmiotu zamówienia dla PSZOK Zduny Łączna powierzchnia terenu przeznaczona do przekształcenia w związku z realizacją przedsięwzięcia wynosi ok. 1 700-1 900 m2, przy czym sam PSZOK obejmować będzie powierzchnię ok. 1 600 m2 (powierzchnia ogrodzona). Przedsięwzięcie obejmuje następujące działania budowlano-montażowe: a) powierzchnie utwardzone PSZOK: a. z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 700-750 m2, b. wyrównanie istniejącego dojazdu z płyt betonowych na powierzchni ok. 550-600 m2, c. z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy (chodniki), łącznie powierzchnia 120-140 m2, b) magazyn blaszany – punkt zbierania i przygotowania odpadów do ponownego użycia (warsztat), c) specjalistyczny magazyn na odpady niebezpieczne i drobny ZSEE, d) modernizacja i adaptacja istniejącego budynku na potrzeby: – pomieszczeń socjalno-biurowych, – magazyn odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych i wielkogabarytowy ZSEE; e) ścieżka edukacyjna – ogrodzona powierzchnia wytyczona ścieżka z betonowej kostki brukowej, zieleń urządzona, lampa oświetleniowa z elementami zasilania OZE (modułem PV i wiatrakiem), z wyposażeniem: ławki, tablice edukacyjne, pokazowy, modułowy kompostownik na odpady zielone, f) infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: - ogrodzenie, z bramą wjazdową, - waga samochodowa, - instalacja wodociągowa na potrzeby pomieszczenia socjalno-biurowego (przyłącze, w razie potrzeby rozbudowa, przebudowa lub wymiana sieci w wymaganym zakresie na terenie działki, hydrant ppoż. min. DN-80 10l/s lub inny zgodnie z wymaganiami ppoż.), w razie braku możliwości wykonania hydrantu dopuszcza się rozwiązanie zamienne, np. zbiornik ppoż., - rozbudowa instalacji elektrycznej, w tym zasilenie i oświetlenie obiektów, system oświetlenia placu, oświetlenie ścieżki edukacyjnej, zasilanie instalacji monitoringowej, a także niezbędne systemy komputerowe do obsługi ww. instalacji, - instalacja kanalizacji ścieków bytowych wraz ze szczelnym zbiornikiem bezodpływowym (szambo). - zieleń ozdobna i izolacyjna wraz z pielęgnacją i utrzymaniem w okresie 1 roku po nasadzeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie: 30 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załączone do oferty w oryginale. 2. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo Budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. , poz. 65). 3. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego opublikowanym na dzień wystawienia dokumentu. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 6. W przypadku, gdy zostanie oceniona jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt VIII SIWZ (dot. wykluczenia) każdy z Wykonawców składa osobno. 7. W przypadku, gdy Wykonawca - którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza - polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wymienione w pkt. VIII SIWZ (dot. wykluczenia). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca zamiast dokumentów określonych w pkt. VIII SIWZ (dot. wykluczenia) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach