Przetargi.pl
Budowa i modernizacja placów i dojść przy Gimnazjum Nr 1 - etap I - modernizacja nawierzchni parkingu.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja placów i dojść przy Gimnazjum Nr 1 - etap I - modernizacja nawierzchni parkingu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy i modernizacji placów i dojść przy Gimnazjum Nr 1 w Zgorzelcu. 2. I etap polega na modernizacji nawierzchni parkingu przy Gimnazjum Nr 1 w Zgorzelcu od strony ul. Kościuszki. Parking wykonany jest z betonowych płyt chodnikowych. Nawierzchnia placu jest nierówna, spękana i miejscowo mocno zużyta. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Prace przygotowawcze: a) rozebranie elementów dróg i ulic oraz obrzeży betonowych, b) rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej, c) rozebranie płyt betonowych chodnika, d) rozebranie płyt betonowych typu trylinka, e) rozebranie nawierzchni betonowej, f) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - do odzysku, g) wywiezienie gruzu betonowego z rozbiórki. 2) Roboty ziemne: a) Korytowanie pod konstrukcję parkingu. 3) Elementy ulic: a) Obrzeża betonowe, b) Parking z kostki brukowej szarej o gr. 8 cm, c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża, d) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm, e) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm, f) Warstwy odcinające z piasku zagęszczane mechanicznie. 4) Roboty wykończeniowe: a) Regulacja pionowa włazów kanałowych, b) Odtworzenie trawników, c) Ścieki z kostki kamiennej, d) Zabudowa odwodnienia liniowego z koryt szer. 20 cm. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający na wykonany przedmiot zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.560,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-55/09. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1. upłynął termin związania ofertą, 2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem pkt. 6 a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2. który został wykluczony z postępowania, 3. którego oferta została odrzucona. 6 a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 a . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od b do e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 a . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu tj.: a. wykażą zrealizowaną robotę budowlaną, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał: 1. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o wartości nie mniejszej niż 50 tyś zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie /wykaz został określony formularzem Nr 3 do SIWZ/, b. wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca w tym zakresie musi wykazać, iż: 1. dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, W celu potwierdzenia opisanego wyżej warunku należy przedstawić dokument potwierdzający uprawnienia wskazanej przez Wykonawcę osoby w ww. specjalności. Osobę o ww. specjalności należy wykazać w formularzu Nr 4 do SIWZ. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie żądał przedstawienia zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osoby, potwierdzającego jej przynależność do Izby, aktualnego na dzień podpisania umowy. 2. w przypadku kiedy Wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt. b 1 wskaże osobę, którą będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 do SIWZ/ Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu: 1 potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2 potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych robót budowlanych zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego. W przypadku realizacji przez Wykonawcę szerszego zakresu robót niż opisany przez Zamawiającego, pozycja wartość brutto zrealizowanych robót ma uwzględniać nie ogólną wartość, tylko wartość robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, tj. zgodnie z zapisem pkt. 9.2 ppkt a SIWZ. b. Wykazu osób zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 b SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ. c. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.2 b SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. Oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2 do SIWZ . W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 od a do c składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1, 2) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr 5 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykonana zamówienie własnymi siłami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach