Przetargi.pl
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz.

GMINA LIPUSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Wybickiego 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIPUSZ
    ul. Wybickiego 27
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    REGON: 191675221
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lipusz.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia – Budowa infrastruktury wod-kan na długości 4,1 km w miejscowościach Lipusz, Papiernia, Bałachy oraz Nowe Karpno. Modernizacja odcinka kanalizacji, poprawia drożności przepływu ścieków na odcinku sieci kan. wraz z budową tłoczni oraz budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan.Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. 517/10 i 519/1Sieć wod. PE110-41,4 m Hydrant DN80-1 szt. Zasuwa DN100-1 szt. Zasuwa DN80-1 szt.Sieć kan. PVC-U200-145 m. Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z kostki betonowejRozbudowa sieci wod-kan Bałachy dz. nr 1107/18, 1107/21Sieć wod. PE110-24 m,Zasuwa DN100-1 sztZasuwa DN80-1 szt.Hydrant-1 szt. Sieć kan. PVC-U DN200–27,9 mStud.kan.DN400(425) - 2 szt. Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.Rozbudowa sieci wod-kan Papiernia dz. nr 12/8, 13, 16, 17, 59/3, 77/1, 77/5Sieć PE 110-331,9 mSieć PE 90-59,1 mHydr.nadziemny DN80-5 szt.Hydr.podziemny DN80 1 szt.Zasuwa DN100 3 szt.+ 3 szt. na istniejącej sieciZasuwa DN80 2 szt. + 4 szt. na istniejącej sieciSieć kan. PVC-200–290,9 mSiecć kan. PE90-177,5 m Studnie kan.1200-5 szt.Studnie. kan.425-4 szt.Kaskada-1 szt.Przepompownia-1 kpl.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 464/1 Sieć wod. PE110 – 181,5 m,Zasuwa DN100 - 2 szt.Zasuwa DN80 - 3 szt.+ 2 szt. na istniejącej sieciHydrant - 3 szt.+ 1 szt. na istniejącej sieciSieć kan. PVC-U DN200–113,5 mSieć kan. PVC-U DN200- 62,4 mStud.kan. DN1200-6 szt.Stud.kan.DN425-7szt.Kaskada-1 szt.Stud.do przebudowy-2szt.montaż tłoczni ścieków wraz z przełączeniem istniejącego rurociągu tłocznego PE Ø110 Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt betonowych typu YOMB na długości 145 m.b. Szerokość drogi wynosi od 4-6m- (580m2).Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 127/2, 127/10Długość sieci wod. PE110-220,5 m,ZasuwaDN80-2 szt. ZasuwaDN100-3 szt. Hydrant-2 szt.Sieć kan. PVC-200-127,5 mSiecć kan.PP 200-77 mStud.kan.DN1200 -3 szt.Stud.kan.DN42 -3 szt.Kaskada-2 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt betonowych typu YOMB na długości 95 m.b. Szerokość drogi wynosi od 4-5m-(400m2)Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 238, 240/1, 240/5, 267Sieć wod. PE90-191 m,ZasuwyDN80-5 szt.Hydrant-2 szt.Długość sieci kan. PVC-DN200-173,2 mStud.kan. DN1200-5 szt.Stud.kan. DN425 - 2 szt.Kaskada kanalizacyjna - 1 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej na odcinku 120 mb o szerokości zmiennej 5-6m-( 620m2)Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 22/4, 28/19, 30, 33Długość sieci wod. PE90 - 294,3 m,ZasuwyDN80 -6szt. ZasuwyDN100-2 szt. Hydrant nadziemny-3 szt.Hydrant podziemny-1 szt.Długość sieci kan. PVC-200 -261,5 mStud.kan. DN1200-3 szt.Stud.kan. DN425-5 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.Przebudowa sieci kan. w m. Lipusz, ul. WybickiegoUłożenie rurociągu kanalizacyjnego fi 200 mm -180m Przełączenie istniejących przyłączy i dopływów kan.,Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z masy asfaltowej.Rozbudowa sieci wod-kan (prowadzenie przez terenyzamknięte)dz. nr 523/5 w km 54+195, linia nr 211 oraz rozbudowa sieci wod-kan Nowe Karpno dz. nr 93, 94,100, 101/14, 351/5,524,1467,1476.Siecć wod. PE DN110–1123,7 m.Sieć wod. PE DN90–10,9 m.ZasuwyDN100-2 szt.ZasuwyDN80-2 szt.Sieć kan. PVC-U DN200 –165,1 mSieć kan. PE DN90-158 mStud.kan.DN1200 - 1 szt.Stud.kan.DN425 - 1 szt.Kaskada-1 szt.Przepompownia-1 kpl.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt drogowych.Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 344/26, 343/13, 343/18Sieć wod. PE 110-109 mZasuwy wod. Ø100 mm-2 szt.+ 1 szt.na istniejącej sieciZasuwy wod. Ø80 mm-1 szt.+ 1 szt.na istniejącej sieciHydrant - 1 szt. +1 szt. na istniejącej sieciSieci kan.PVC-Ø200 mm-112 m Studnie Ø425 mm-5 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.Rozbudowa sieci wod-kan.Bałachy nr 632/2Sieci wod. PE 110-477 mSieci wod. PE 90-3 mZasuwa wod. Ø100 mm-2 szt. + 1 szt. na istniejącej sieciZasuwa wod. Ø80 mm-2 szt. + 1 szt. na istniejącej sieci.Hydrant-2 szt.Długość sieci PVC-U Ø200 mm-485 m Studnie Ø1200 mm-7 szt.Studnie PVC Ø425 mm-6 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt betonowych typu YOMB na długości 220 m.b. Szerokość drogi wynosi od 3-5m- (880m2).Rozbudowa sieci wod. Lipusz dz. nr 310/10 Sieć wod. PE 110–68,5 mSieć wod. PE 90-61 mZasuwy Ø100 mm - 2 szt. Zasuwy Ø80 mm - 1 szt.Hydrant nadziemny - 2 szt.Hydrant podziemny - 1 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej , płyt drogowych typu MEBA na odcinku 100mb o szerokości zmiennej 4-5m ( 540m2)Rozbudowa sieci wod.Lipusz dz. nr 111, 113/7, 1113/9Sieć wod. PE 110- 684 mZasuwa Ø100 mm- 2 szt.+ 1 szt. na istniejącej sieciHydrant- 2 szt. +1 szt. na istniejącej sieciSieć kana.PVC-U Ø200 mm–673,7 m Studnie PVC Ø425 mm -1 szt. Studnie Ø1200 mm - 4 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz.nr 118/6, 118/9 Sieć PE 90x5,4 mm PE100-77,5 mZasuwyDN80 2 szt Hydranty- 1 szt. +1 szt. na istniejącej sieciSieć kana.PVC-U Ø200 mm–85 m StudniePVC Ø425 mm-3 szt. Studnie Ø1200 mm-1 szt.Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.Wymiana zaworów odpowietrzających JAtar 7020 DM50 na rurociągu tłocznym szt - 2Budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan. 1. Budowa studni wod. z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan wraz wodomierzem na sieci 110 w celu bilansowanie wody w poszczególnych rejonach. sieci kan.– 10szt2. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych mokrobieżnych wraz z nakładką radiową i antenką w ilości – 1400 szt.¾”3. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych mokrobieżnych wraz z nakładką radiową i antenką w ilości – 100 szt. 1/2”4. Dostawa wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych mokrobieżnych wraz z nakładką radiową w ilości – 70 szt.¾”.5. Dostawa i montaż zaworów zwrotnych do każdego wodomierza -1500 szt 6. Dostawa zestawu inkasenckich–1 kpl.7. Dostawa zestawów komputerowych– 2 kpl stacjonarne 2 kpl typu laptopDostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan wraz z kamerą samojezdnej do telewizyjnej inspekcji TV kanałów sanitarnych, zabudowanej w studiu inspekcyjnym na pojeździe typu furgon dla Gminy Lipusz.1. System zdalnego odczytu2. Kamera samojezdna3. Studio inspekcyjne4. Zadymiarka kanałowa5. Urządzenie do pomiaru wydajności i ciśnienia hydrantów 6. PojazdUwaga w celu odtworzenia istniejącej nawierzchni drogowej należy dostarczyć, rozłożyć, zagęścić oraz wyprofilować 5500 Mg kruszywa łamanego 0-31,5.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ;1.c) Załącznik nr 1c – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( budowa studni wod. z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan).1.d) Załącznik nr 1d– Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan)2) STWiORB - załącznik nr 1b do SWZ.Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialnośćWykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp.Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach od 01.08 do 05.08.2022 oraz od 08.08 do 11.08.2022 w godzinach od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: m.klasa@lipusz.pl, ug@lipusz.pl tel. 603106928Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr10 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie WykonawcaCzęść II zamówienia –Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych współpracujących z OZE.Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych- modernizację systemu napowietrzania oraz montaż mieszadła w komorze nitryfikacji w celu wydłużenia strefy denitryfikacji,- wypompowanie i oczysczenie komory beztlenowej, predenitrifikacji i piaskownika,- wypompowanie i wyczyszczenie reaktorów biologicznych nr.1 i 2 , komory nitryfikacji, denitryfikacji,- wymiana mieszadeł w komorach denitryfikacji- wymiana membran na dewuzorach w reaktorach nr.1 i 2 180 szt- wyczyszczenie osadników wtórnych reaktora nr.1 i 2,- wypompowanie i wyczyszczenie komór stabilizacji tlenowej nr.1 i 2 z wymianą membran na dewuzorach 36 szt- wypompowanie i wyczyszczenie komory płukania filtrów-wymian złoża filtracyjnego w filtrach nr.1 i 2 z mocowaniem opasek rusztu zruszające złoże filtracyjne ( zakup złoża filtracyjnego)- wymiana pomp recyrkulacji wewnętrznej na nowe o wyższej wydajności w stosunku do istniejących,- wymianę urządzenia do odwadniania i higienizacji osadu w celu zwiększenia stopnia odwadniania osadu,- zainstalowanie na przewodach powietrza dodatkowych 4 szt. przepustnic z napędami elektrycznymi.- wyposażenie pomp w osadnikach wtórnych w falowniki umożliwiające płynną regulację przepływu osadu recyrkulowanego/nadmiernego.- wyposażenie pomp recylkulacji wewnętrznej w falowniki dla płynnej regulacji stopnia recyrkulacji,- wymiana dwóch dmuchaw na nowe- rozdział jednego rurociągu osadu nadmiernego na dwa i zasilanie każdej z komór stabilizacji osadem- zainstalowanie na rurociągach osadu recyrkulowanego dodatkowych 2 szt. przepustnic odcinających z napędami elektrycznymi oraz doposażenie 2 szt. istniejących przepustnic na rurociągach osadu nadmiernego w napędy elektryczne również typu otwórz/zamknij.- zainstalowanie dodatkowych dwóch sond mierzących stężenie tlenu rozpuszczonego w komorach stabilizacji tlenowej osadu.- wymianę urządzeń w reaktorze biologicznym,- wyposażenie Komory stabilizacji tlenowej w tlenomierze,- wymianę sprzętu pomiarowego i zakup nowego,- wprowadzenie zasuw z napędami elektrycznymi na rurociągach osadu nadmiernego w celu optymalizacji sterowania odprowadzeniem osadu.- modernizacja kraty gęstej polegająca na wymianie izolacji termicznej wraz z instalacją odwadniania i odprowadzania skratek na instalację i izolację przystosowaną do pracy w trudniejszych warunkach pogodowych.- modernizację punktu zlewnego polegającą na instalacji nowego układu pomiaru odczynu wraz z układem pomiaru zawiesin,- zwiększenie powierzchni magazynu osadu wraz z rozbudowaniem urządzenia transportującego- docieplenie reaktora styrodurem- przebudowa schodów zewnętrzne na gruncie- wyłożenie ścian pomieszczenia magazynu i odwadniania osadu płytkami ceramicznym (92 m2) - wyposażenie oczyszczalni w elektryczny agregat stacjonarny - prądotwórczy (agregat w obudowie szczelnej wyciszonej 100kVA, 0,4kV). Wraz ze zbiornikiem na paliwo min 2000L( zbiornik należy dostarczyć wraz z paliwem)- dostawa 2 agregatów prądotwórczego przenośnych o mocy min 8 kW każdy wraz ze zbiornikiem na paliwo min 2000L ( zbiornik należy dostarczyć wraz z paliwem)- modyfikację oprogramowania w dostosowaniu do przebudowy oczyszczalni ścieków,- wykonanie przyłącza energetycznego pomiędzy oczyszczalnią a przepompownia P1Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej - budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20,10 kWp na konstrukcji wsporczej w systemie jednopodporowym wbijanym w ziemię wraz z bezpośrednim włączeniem do sieci elektrycznej w ramach zgłoszenia do gestora sieci,( szczegółowy opis PFU)Dostawa pomp zatapialnych z wirnikiem otwartym:Typ GP2 2500/80 Wots 18,5 kW – 1 szt Typ GP2 2000/80 GOTS 15,0 kW -1 sztTyp GV2 750/80 ATOS 5,5 kW - 1szTyp IS.200T 1,5 kW – 3 sztTyp IF2 300/80T 2,2 kW – 3 sztTyp IF2 550/80T 4,1 kW – 3 sztTyp IF 400/80T 3,0 kW – 3 sztTyp IF1 200/80T 1,5 kW – 2 sztTyp FZV.3.851.1010 3.0 kW - 2sztDostawa żurawi ze stali nierdzewnej wraz z podstawą -3 szt:Wykonanie stal nierdzewna, min udźwig 220 kg min wysięg 1 m, min udźwig na wysięgu 1m 175 kg linka nierdzewna długość linki min 14 m zakończone kuszą i szeklą.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ; 1.a) Załącznik nr 1e – PFU fotowoltaika1.b) Załącznik nr 1f Ekspertyza dot. poprawy efektywności technologicznej oraz automatyzacji oczyszczalni ścieków w Lipusz 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1b do SWZ.Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialnośćWykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp.Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach od 01.08 do 05.08.2022 oraz od 08.08 do 11.08.2022 w godzinach od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: m.klasa@lipusz.pl telOsoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr10 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:- w zakresie I części zamówienia 40000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100)- w zakresie II części zamówienia 10000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100)2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytułu: „wadium w przetargu: RG.271.6.2022 ”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp.5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona .7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziałuw postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: a) odpisu zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie określa; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa; 4)zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach