Przetargi.pl
Budowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Łącko

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4140710 , fax. 18 4140740
  • Data zamieszczenia: 2023-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 4140710, fax. 18 4140740
    REGON: 491892423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Łącko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową i modernizacją infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Łącko w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, na zasadach określonych w SWZ. Zakres robót obejmuje:1) Budowę placu zabaw w Kadczy, w tym: a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabawb) dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw (tj.: huśtawka równoważna, bujak sprężynowiec, urządzenie wielofunkcyjne, huśtawka podwójna, karuzela tarczowa, piaskownica, tablica regulaminowa, ławki bez oparcia, kosze na śmieci), c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej2) Modernizację boiska rekreacyjnego w Kadczy, w tym:a) wykonanie robót ziemnych i przygotowawczychb) wykonanie podbudowyc) wykonanie nawierzchni (z trawy syntetycznej)d) dostawa i montaż wyposażenia do rekreacyjnej gry w siatkówkę, tenisa piłkę ręczną3) Budowę placu zabaw w Woli Kosnowej, w tym: a) wykonanie robót ziemnych i przygotowawczychb) wykonanie nawierzchni placu zabawc) wykonanie chodnikad) wykonanie ogrodzeniae) dostawa i montaż urządzeń (tj.: Biegacz + Wioślarz, Narciarz + Orbitek, Prasa Nożna + Surfer, huśtawka potrójna, zestaw zabawowy wielofunkcyjny, linarium stożek, ławki z oparciem).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – załącznik nr 4 do SWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ, przedmiar robót - załącznik nr 9 do SWZ, a także zapisy SWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:- wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, placu zabaw o wartości brutto minimum 200 000,00 zł.- dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach