Przetargi.pl
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno

GMINA CHĄŚNO ogłasza przetarg

  • Adres: 99-413 Chąśno, 55
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 838-14-23 , fax. 46 838-14-23
  • Data zamieszczenia: 2023-11-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHĄŚNO
    55
    99-413 Chąśno, woj. łódzkie
    tel. 46 838-14-23, fax. 46 838-14-23
    REGON: 750147886
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnejw miejscowości Chąśno”.2. Adres i lokalizacja przedmiotu zamówienia: dz. nr ewid: 33/2, 33/5, 33/6, 34, 39, 40, 41, 431, 435, 600, 601obręb ewid. 100503_2, jednostka ewid. 0011 Chąśnowoj. łódzkie, powiat: łowicki3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami,2) rozbiórkę istniejących nawierzchni, instalacji i obiektów budowlanych kolidujących z projektowanym zamierzeniem,3) przebudowę i remont dworku o powierzchni zabudowy 234 m2 wraz z nadbudową i przebudową budynku mieszkalnego o powierzchni zabudowy 70 m2, w związku ze zmianą sposobu użytkowania na bibliotekę gminną wraz z wyposażeniem (budynek dworku wpisany jest do gminnej oraz wojewódzkiej ewidencji zabytków),4) budowę placu zabaw o powierzchni ok. 550 m2 wraz z zakupem i montażem wyposażenia, wykonaniem nawierzchni typu HIC oraz budową ogrodzenia,5) budowę altany,6) zaprojektowanie i zagospodarowanie terenów zielonych wraz z utwardzeniem placów manewrowych i ścieżek pieszych z kostki betonowej oraz wykonaniem oświetlenia terenu wraz z monitoringiem,7) remont budynku szatni na boisku sportowym,8) wymianę wiat i urządzeń sportowych,9) rozbudowę i przebudowę oświetlenia na boisku sportowym.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i jego zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa PFU – Załącznik Nr 10 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ.5. Gwarancja: 5.1. Na wykonaną Dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres od dnia jej odbioru do dnia upływu gwarancji na roboty budowlane. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady Dokumentacji projektowej. Wadą będzie w szczególności taka cecha dokumentacji, która doprowadziła do wady części lub całości inwestycji. W przypadku, gdy wada doprowadzi do pomniejszenia wartości użytkowej lub technicznej dokumentacji, koszty jej usunięcia poniesie Wykonawca. 5.2. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i wbudowane materiały wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji.5.3. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.UWAGA: Kryterium oceny ofert nie objęto wyposażenia budynku dworku. Na wyposażenie wskazane w Załączniku Nr 10 do SWZ – Programie Funkcjonalno – Użytkowym Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji producenta.5.4. Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, w tym Dokumentację projektową oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 5.5. Bieg okresów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: - w dniu następnym licząc od daty dokonanego odbioru danego elementu, a w przypadku, gdy stwierdzono wady uniemożliwiające dokonanie odbioru (wady istotne) dnia następnego po potwierdzeniu usunięcia wszystkich takich wad, - dla wymienianych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach