Przetargi.pl
Budowa i instalowanie linii oświetlenia ulicznego na istniejących i projektowanych sieciach niskiego napięcia

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3765403 , fax. 041 3765980
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    ul. Radziwiłłówka 2 2
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3765403, fax. 041 3765980
    REGON: 29101054700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i instalowanie linii oświetlenia ulicznego na istniejących i projektowanych sieciach niskiego napięcia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa i instalowanie linii oświetlenia ulicznego na istniejących i projektowanych sieciach niskiego napięcia. Zakres zamówienia obejmuje podwieszenie przewodu oświetleniowego izolowanego na odcinkach od stacji do wskazanych słupów, montaż opraw wraz z wyposażeniem (oraz oznaczenie w sposób widoczny kolorem żółtym nowych punktów oświetleniowe np. poprzez oznaczenie wysięgnika oprawy), montaż niezbędnej aparatury, zabudowa uziemienia oraz odgromników, badania pomontażowe na sieciach niskiego napięcia: 1. Kwasów, 2. Sroczków I, IV, VI, 3. Zborówek IV, 4. Grabowica III, V, VI, 5. Komorów II, III, 6. Żabiec V, 7. Rataje II, VII, 8. Kępa Lubawska II, 9. Trzebica IV, V, VI, 10. Wójeczka I, 11. Karsy Dolne I, 12. Słupia I, IV We wskazanym wyżej zakresie zamówienia dla poszczególnych stacji transformatorowych, uwzględniono jedynie główne elementy realizacyjne. Pełny zakres zamówienia określający szczegółowo odcinki linii napowietrznych, ilości kompletnych opraw, źródeł światła, dodatkowej aparatury opisany jest w projektach technicznych z załącznikami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót opracowanych przez: ELPRIM Stanisław Sobierajski, 28-400 Pińczów, ul. Przemysłowa 4 - stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również wszelkie koszty; zajęcia pasa drogowego wraz z projektem organizacji ruchu, zasad korzystania z sieci elektrycznej, obsługą geodezyjną. Zastosowane kompletnie wyposażone oprawy winny odpowiadać ustalonym warunkom przyłączenia do sieci oraz charakterystyce równoważnej lub nie gorszej od zaproponowanej w projektach technicznych. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej-ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: a) zobowiązanie banku-towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Pzp., b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji-ubezpieczonego, tj Gmina Pacanów - Wójt Gminy, e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji-ubezpieczyciela f) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o. Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium należy wnieść do dnia 18.11.2009r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 18.11.2009 r. do godz. 11.00. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Za spełnienie warunku Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym lub większej do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu linii (co najmniej 5 opraw) oświetlenia ulicznego, parkowego itp. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia, do wykonywania robót w specjalnościach elektrycznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Za spełnienie warunku określonego Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia-nie spełnia, odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie, do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące formularze, oświadczenia i dokumenty: a) formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz zrealizowanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ) e) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ), Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. d) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował f) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) g) kosztorys ofertowy h) dowód wniesienia wadium Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w lit. f) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika, lidera konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. b) i c) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - g) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach