Przetargi.pl
Budowa i doposażenie placów zabaw w miejscowościach: Kiezmark, Miłocin, Trutnowy, Wocławy, Koszwały, Cedry Małe, Leszkowy, Błotnik, Długie Pole, Trzcinisko, Stanisławowo, Giemlice, w gminie Cedry Wielkie, etap I

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6836164 , fax. 058 6836166
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. Krasickiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6836164, fax. 058 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i doposażenie placów zabaw w miejscowościach: Kiezmark, Miłocin, Trutnowy, Wocławy, Koszwały, Cedry Małe, Leszkowy, Błotnik, Długie Pole, Trzcinisko, Stanisławowo, Giemlice, w gminie Cedry Wielkie, etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie 14 placów zabaw w 12 miejscowościach Gminy Cedry Wielkie: -Doposażenie placu zabaw w miejscowości Cedry Małe - działka nr 151/11; -Budowa placu zabaw w miejscowości Stanisławowo - działka nr 67; -Budowa placu zabaw w miejscowości Miłocin - działka nr 85; -Doposażenie placu zabaw w miejscowości Giemlice - działka nr 100; -Doposażenie placu zabaw w miejscowości Długie Pole - działka nr 117; -Budowa placu zabaw w miejscowości Trutnowy - działka nr 254/4; -Doposażenie placu zabaw w miejscowości Leszkowy - działka nr 151; -Doposażenie placu zabaw w miejscowości Koszwały - działka nr 326; -Doposażenie placu zabaw w miejscowości Błotnik - działka nr 218/63; -Budowa placu zabaw w miejscowości Kiezmark - działka nr 257/1; -Doposażenie placu zabaw w miejscowości Koszwały - działka nr 44/2; -Budowa placu zabaw w miejscowości Kiezmark - działka nr 52; -Budowa placu zabaw w miejscowości Trzcinisko - działka nr 36; -Budowa placu zabaw w miejscowości Wocławy - działka nr 72. Zagospodarowanie placów zabaw zarówno nowo budowanych placów jak i placów doposażonych obejmuje: a)ustawienie elementów zabawowych tj. zestawy wielofunkcyjne, zabawki na sprężynie; b)ustawienie elementów małej architektury tj. ławki, kosze na śmierci, tablice informacyjne c)ułożenie ciągów komunikacyjnych z ciągów betonowych; d)ustawienie ogrodzenia; e)zagospodarowanie terenów zielonych. Rozwiązania szczegółowe dotyczące placów zabaw znajdują się w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać według dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie urzędu oraz do pobrania ze strony internetowej www.cedry-wielkie.pl. Dokumentacja projektowa obejmuje; -Przedmiar robót; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Stanisławowo, nr działki 67; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Cedrach Małych, nr działki 151/11; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Miłocin, nr działki 85; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Giemlice, nr działki 100; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Trzcinisko, nr działki 36; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Długie Pole, nr działki 117; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Trutnowy, nr działki 254/4; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Leszkowy - doposażenie, nr działki 151; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Koszwałach - doposażenie, nr działki 326; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Błotnik - doposażenie, nr działki 218/63; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Kiezmark - doposażenie, nr działki 257/1; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Koszwały - doposażenie, nr działki 44/2; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Kiezmark -nr działki 52; -Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Wocławy -nr działki 72; Zakres objęty zamówieniem określa przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia wyceny robót. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a)Wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z postanowieniami dokumentów składających się na umowę, warunkami wykonania i odbioru oraz aktualnie obowiązującymi normami, przepisami prawa, w tym przepisami BHP i wiedzą techniczną. Za jakość robót odpowiada Wykonawca. b)Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z całością dokumentów składających się na SIWZ w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy. c)Dostarczenie Zamawiającemu oświadczeń osób, o których mowa w rozdziale I pkt. 1 podpunkt 1c SIWZ, o podjęciu obowiązków kierownika budowy, robót celem przekazania ich do Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wymaganych zgodnie z treścią SIWZ uprawnień tych osób (tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995r. oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierowników) w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. d)Uwzględnienie poniższej zasady: wszelkie zmiany w realizacji robót, a w szczególności takie, które niosą za sobą skutki finansowe jak: wprowadzenie innych materiałów, technologii niewskazanych w ofercie przetargowej i dokumentacji wykonawczej, muszą być uprzednio zatwierdzone przez Zamawiającego. e)W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności: -na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb -na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót -na własny koszt wykonać ogrodzenie terenu budowy oraz zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy -zabezpieczenie dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które może spowodować transport i sprzęt Wykonawcy. W szczególności dostosowanie się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach -sprzątanie na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę -udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez zamawiającego wg potrzeb. -po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami -ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi -na własny koszt do bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy -materiały zbędne i odpady wywozić na legalne składowisko odpadów -na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót -natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót -przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem -protokolarnie przejąć teren budowy -opracować i przekazać przed rozpoczęciem robót inspektorowi nadzoru plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Plan BIOZ), o którym mowa w art. 21a ustawy Prawo budowlane -wykonać zamówienie z materiałów własnych i nowych, odpowiadających wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i dokumentacji projektowej. Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176, PN-EN 1177 oraz pozostałych norm dotyczących wyposażenia placów zabaw. -przedstawić na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia -opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego; dokumentację powykonawczą należy wykonać w trzech (3) egzemplarzach w formie papierowej i w jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD -wykonać przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym -uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń -zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady. Koszt wymienionych powyżej zobowiązań Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej przyjmując ten koszt jako narzut kosztorysowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) 2. Termin wniesienia wadium: 23.04.2012r. do godz. 11:00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a)Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)Gwarancjach bankowych d)Gwarancjach ubezpieczeniowych e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 3 lit. a. z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony - place zabaw. 5. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest przez zamawiającego wymagane. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach