Przetargi.pl
Budowa i częściowa przebudowa ulicy Zachodniej w Pobierowie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-344 Rewal, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 38 62 624
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Mickiewicza 19 19
    72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 38 62 624
    REGON: 00054423700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i częściowa przebudowa ulicy Zachodniej w Pobierowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Budowa i częściowa przebudowa 541 mb ulicy Zachodniej w Pobierowie, od skrzyżowania z ulicą Grunwaldzką. Wykonanie robót przygotowawczych, podbudowy, nawierzchni - ca 3886,850 m2, położenie krawężników i obrzeży, chodników, zjazdów, wykonanie ścieków, progów spowalniających, oznakowania, innych urządzeń, robót wykończeniowych . ; - Nawierzchnię jezdni wykonanć z kostki brukowej betonowej (grubości 8cm) koloru melanż brązowo - piaskowy, kostka w 3 wymiarach, typu starobruk . ; - Z uwagi na wzmożony ruch planowana jest przerwa technologiczna od 01.lipca do 31. sierpnia 2009 r. . ; - Nawierzchnię jezdni należy wykonać do 30. czerwca 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ; .2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; .3.Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . ; 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w wysokości min. 100.000,00 zł. ; 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . - Wykonawca musi udowodnić, poprzez złożenie właściwych dokumentów, wraz z dokumentem potwierdzającym aktualne członkostwo w branżowej izbie, dysponowanie osobą z następującymi uprawnieniami: - Wykonawca musi udowodnić, poprzez złożenie właściwych dokumentów, wraz z dokumentem potwierdzającym aktualne członkostwo w branżowej izbie, dysponowanie osobą z następującymi uprawnieniami: - kierownik budowy o specjalności drogowej - minimum jedna osoba. ; 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykonawca musi udowodnić, poprzez referencje lub inne dokumenty, należyte wykonanie: - minimum dwóch dróg, z podbudową, z kostki typu polbruk o grubości 8 cm i powierzchni min. 1000 m2 każda (powierzchnie poszczególnych dróg nie sumują się) . ; .5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeśli dotyczy) Oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy prawo zamówień publicznych. ; .6. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania i odbioru robót .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach