Przetargi.pl
Budowa Hali Sportowo-Widowiskowej w Płotach przy ul. Koszalińskiej. Zadanie nr 1 -Budowa części sportowej - postępowanie przetargowe nr 2

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3851415 , fax. 091 3851866
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3851415, fax. 091 3851866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Hali Sportowo-Widowiskowej w Płotach przy ul. Koszalińskiej. Zadanie nr 1 -Budowa części sportowej - postępowanie przetargowe nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest HALA SPORTOWO - WIDOWISKOWA w zakresie zadania nr 1 obejmującego część sportową. Kubatura hali: 25 800 m3, powierzchnie: użytkowa 3 919 m2, zabudowy: 2 573 m2. Budynek hali jest obiektem dwukondygnacyjnym o zróżnicowanych wysokościach z poddaszem przeznaczonym na cele techniczne i komunikację wzdłuż trybun. Budynek jest nie podpiwniczony, kryty dachami łukowymi. Technologia wykonawstwa tradycyjna i częściowo uprzemysłowiona. Dach w części wysokiej hali sportowej o zmiennym nachyleniu połaci, oparty jest na dwuspadowych łukowych dźwigarach z drewna klejonego o rozpiętości całkowitej 30,0 m w osiach konstrukcyjnych i długości 32,35 m, opartych na słupach drewnianych i żelbetowych . Wysokość hali w kalenicy wynosi 11,90 m.. Pokrycie dachu stanowi blacha aluminiowa na ociepleniu z warstw wełny mineralnej leżącej na konstrukcji nośnej z blachy trapezowej, opartej na płatwiach drewnianych. Dachy w części niskiej trójspadowe o zmiennym nachyleniu, krokwiowe drewniane oparte na ścianach. Stropy żelbetowe monolityczne gr. 20 cm, układ ścian nośnych mieszany, a klatki schodowe i trybuny także żelbetowe monolityczne. Program użytkowy zawiera: salę sportową 45x35m, z trybunami dla 497 widzów oraz dwurzędową trybuną składaną dla 97 osób, zespoły 3 szatni z natryskami, 2 zespoły dużych szatni z natryskami dla zespołów piłkarskich, magazyn sprzętu, pokój nauczycieli WF z zapleczem socjalnym, pokój sędziów z zapleczem socjalny i szatnią, pomieszczenia gospodarcze, sanitariaty ogólne, gabinet lekarski, saunę z szatnią i pomieszczeniem rekreacyjnym i gabinetem masażu, windę osobową przystosowaną dla niepełnosprawnych, 2 sale ćwiczeń, salę klubową z zapleczem, 2 pokoje klubowo-biurowe, oraz restauracje klubową i część hotelową na 24 osoby. W obiekcie należy wykonać następujące instalacje: sanitarne instalacje wewnętrzne, centralnego ogrzewania, wentylację mechaniczną i grawitacyjną, klimatyzację, kotłownię gazową z instalacją gazu, instalacje elektryczne wewnętrzne i niskoprądowe (sygnalizacji pożaru, monitoring, nagłośnienie, system wykrywania włamania, okablowanie strukturalne i centrala telefoniczna), zewnętrzne instalacje sanitarne i elektryczne z oświetleniem zewnętrznym, a także windę 8-osobową przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. . Do wykonania jest także zagospodarowanie terenu ( w ramach zadania nr 1 - bez zatok parkingowych na autobusy) i elementy małej architektury. W ramach zadania nr 1 - budowa części sportowej, będącego przedmiotem obecnego zamówienia, zakres projektu do realizacji nie obejmuje wykończenia części gastronomicznej i hotelowej. Zadanie nr 1 obejmujące część sportową zawiera: 1) Wybudowanie obiektu w pełnej kubaturze i z pełnym wykończeniem elewacji; 2) Wykonanie w obiekcie robót wykończeniowych budowlanych i instalacyjnych z białym osprzętem i wyposażeniem technologicznym, z wyłączeniem części hotelowej i gastronomicznej; 3) Całą infrastruktura zewnętrzna potrzebna do obsługi obiektu z wyłączeniem jedynie zatoczek parkingowych od wschodniej strony hali. Pozostałe do wykonania ( wyłączone ) roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne z białym osprzętem i wyposażeniem technologicznym na wydzielonych przestrzeniach części hotelowej i gastronomicznej oraz wyłączone zatoczki parkingowe stanowią zadanie nr 2 i będą przedmiotem odrębnego zamówienia w przyszłości. Ponadto Zamawiający zapewni wykonanie w odpowiednim terminie przyłączy zgodnie z zawartymi umowami przyłączeniowymi na gaz i kanalizację teletechniczną, a przyłącze energetyczne jest już wykonane. Zakres zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz pomocniczo i poglądowo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja, obejmująca pełen zakres prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, który został określony w SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje odbiory częściowe i odbiór końcowy oraz fakturowanie nie częściej jak raz w miesiącu. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 200 000 zł (słownie dwieście tysięcy złotych) w terminie do dnia 28 czerwca 2011 r. do godziny 14:00 Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Gminy Płoty: Bank Spółdzielczy w Gryficach - Filia Płoty nr 69 9376 0001 0030 1934 2001 0002 - w kasie Urzędu Miejskiego w Płotach, pok. nr 9 od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00 w: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona. Dowód wniesienia wadium w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach