Przetargi.pl
Budowa hali sportowo-rekreacyjnej przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Gniewkowie, gmina Dobromierz

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58170 Dobromierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24
    58170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowo-rekreacyjnej przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Gniewkowie, gmina Dobromierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowo – rekreacyjnej na terenie Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Gniewkowie, Gniewków 3, 58-173 Roztoka, dz. Nr 81 obręb Gniewków, Gmina Dobromierz. Dane charakterystyczne: Powierzchnia zabudowy hali: 626,40 m2 Powierzchnia użytkowa: 570,25 m2 Kubatura: 4164,15 m3 Zakres inwestycji obejmuje: dostawę i montaż z posadowieniem kompletnej konstrukcji zadaszenia boiska wraz z membraną dachową, dostawę i montaż kompletnego wyposażenia instalacji sanitarnych, grzewczych i elektrycznych, ułożenie podkładów betonowych na podłożu gruntowym oraz rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki plecionej. Hala zabudowana będzie jako zadaszenie o wymiarach 37,00 x 17,40m istniejącego boiska wielofunkcyjnego (w tym kortu tenisowego) o nawierzchni poliuretanowej. Konstrukcja zadaszenia z drewna klejonego na fundamentach żelbetowych, pokrycie stanowi membrana z tworzywa sztucznego (translucentna) z możliwością otwarcia obu boków zadaszenia. Szczegółowy zakres zamówienia jest przedstawiony w projekcie budowlanym załączonym do SIWZ. Zamawiający ustala następujący tryb płatności wynagrodzenia Wykonawcy: I pierwsza płatność przejściowa – 30 % zaoferowanej ceny, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego wartościowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejsze niż 30 % zaoferowanej ceny, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, II druga płatność przejściowa – 30 % zaoferowanej ceny, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego wartościowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejszym niż 60 % zaoferowanej ceny, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, III płatność końcowa - 40 % po końcowym odbiorze potwierdzającym wykonanie zamówienia w całości, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Wszystkie materiały stosowane do wykonania robót budowlanych muszą odpowiadać wymaganiom przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa. W przypadkach wskazania w projekcie budowlanym lub przedmiarze robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń) tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie dofinansowane jest w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach otwartego konkursu pn.: „Dolnośląski Fundusz Pomocy Rozwojowej 2018”. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212225-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 Nr: 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530 Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz Oferty wraz z załącznikiem do oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b) oświadczenie wymagane postanowieniami IDW; c) kosztorys ofertowy; d) zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. Wzór zobowiązania podmiotu załączono do IDW – załącznik nr 6. e) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach