Przetargi.pl
Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej w Rzewniu- II postępowanie

Urząd Gminy Rzewnie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-225 Rzewnie, Rzewnie 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7673001, 7613409 , fax. 029 7613445
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rzewnie
    Rzewnie 19 19
    06-225 Rzewnie, woj. mazowieckie
    tel. 029 7673001, 7613409, fax. 029 7613445
    REGON: 00054657800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzewnie.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej w Rzewniu- II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej w Rzewniu- II postępowanie. Budynek hali sportowej będzie stanowił oddzielną bryłę w kształcie litery L. Połączony zostanie ze szkołą od strony wschodniej, poprzez łącznik na poziomie dwóch kondygnacji. Budynek sali będzie stanowił odrębną strefę pożarową. Obiekt od strony wschodniej i zachodniej graniczy z budownictwem mieszkaniowym i usługowym. Budynek zaprojektowano jako obiekt 2 kondygnacyjny bez podpiwniczenia. Na poziomie parteru znajduje się sala gimnastyczna wielofunkcyjna, mniejsze sale towarzyszące, pomieszczenia socjalne, oraz sanitariaty i natryski dla użytkowników. Sala sportowa ma być przeznaczona dla uczniów, oraz na małe imprezy kulturalne. Inwestycja nie będzie wywierała negatywnego wpływu na środowisko. Istniejący budynek szkoły, to obiekt zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym 31 w miejscowości Rzewnie, powiat Maków Mazowiecki. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków. Budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne oraz poddasze nieużytkowe. Budynek sklasyfikowano jako budynek niski. Znajdują się w nim pomieszczenia: sal lekcyjnych i administracyjnych na potrzeby szkoły podstawowej oraz funkcjonującego w budynku przedszkola. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, o dachu kopertowym krytym blachą. Przy budynku szkoły została zaprojektowana hala sportowa o wym. areny 12x24m, połączona ze szkołą łącznikiem Powierzchnia terenu działki - 9418,05 m?. Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego - 950,0 m?, długość 38,64 m , wysokość 11,00m, Powierzchnia użytkowa 1314,60 m?, Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego - 520,00 m?, Projektowana powierzchnia do utwardzenia ca 1210m?, Projektowana powierzchnia boiska ca 924 m?, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: pełnego zakresu robót budowlanych przy budowie hali sportowej m. in.: 1.Roboty budowlane w tym prace remontowe w części istniejącej, 2. Zagospodarowanie terenu w tym dojścia, dojazdy, miejsca postojowe, oznakowanie, boisko z wyposażeniem, zieleń, 3. Przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne, 4. Instalacja wodociągowa i p. poż. 5. Instalacja sanitarna, 6. Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, 7. Kotłownia (olejowa), 8. Wentylacja, 9. Prace demontażowe i rozbiórkowe, 10.Dźwig osobowy, 11. Instalacja elektryczna i odgromowa, 12. Mała architektura, 13.Wywóz i utylizacja odpadów, 14.Uporządkowania terenu po realizowanych robotach, odtworzenie chodników, trawników i innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych robót, 16.Przebudowę ewentualnych kolizji, 17.Inne roboty niezbędne do uzyskania rezultatu umowy, Zadanie należy zrealizować zgodnie z pozwoleniem na budowę. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa załączona do niniejszego opisu następująca dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlany /architektura, konstrukcje, cz. elektryczna i sanitarna) do pozwolenia na budowę 2. Projekty wykonawcze: 1) architektura wraz z zagospodarowaniem terenu i badaniami geologicznymi, 2) konstrukcje, 3) cz. elektryczna, 4) cz. sanitarna (wewnętrzna i zewnętrzna), 3. SST ( część: budowlana, sanitarna i elektryczna), 4. Przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy dla wykonawcy i mogą być weryfikowane: 1) branży budowlanej, 2) zagospodarowania terenu, 3) branży sanitarnej 4) branży elektrycznej Wszelkie roboty wchodzące w zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną SST, obowiązującymi przepisami , normami oraz sztuką budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy materiałów, wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu, elementu lub materiału danego producenta lecz wskazanie na materiał, wyrób lub element, który powinien posiadać cechy- parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne ( pod rygorem odrzucenia oferty). Wykonawca obowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu atestów, certyfikatów i deklaracji jakości, instrukcji obsługi oraz aprobat technicznych zastosowanych materiałów i urządzeń zgodnych z Polskimi Normami w języku polskim. Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zadania. Przed oddaniem do użytku Inwestycji Wykonawca: - opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, - dokona badań wydajności hydrantów wewnętrznych HP 25, - dokona pomiarów instalacji elektrycznej i wentylacyjnej. - innych badań, pomiarów i opracowań niezbędnych do odbioru zadania. Urządzenia i instalacje przeciwpożarowe powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana cena zawierała wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: koszty przygotowawcze, porządkowe, robociznę, koszty dostawy i montażu urządzeń i wyposażenia, koszty transportu, zakupu materiałów, zakupu i stosowania wymaganego do realizacji zamówienia sprzętu i narzędzi, koszty ubezpieczenia, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz wszelkie inne koszty nie wymienione, a konieczne do wykonania zamówienia w tym m. in: 1.koszty doprowadzenia i zużycia energii elektrycznej oraz wody niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia 2.koszty zajęcia pasa drogowego 3.koszty organizacji ruchu oraz zapewnienia dojazdów do posesji w trakcie realizacji robót. 4.koszty oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót w trakcie budowy. 5.koszty dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 6.koszty przebudowy ewentualnych kolizji. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 u.p.z.p. w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 - t.j. ze zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 u.p.z.p. musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 26 sierpnia 2013 r., do godz. 11:30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzewnie.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach