Przetargi.pl
Budowa hali sportowej w Wieleniu (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych)

Gmina Wieleń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2561170 w. 47 , fax. (067) 2561021
  • Data zamieszczenia: 2014-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieleń
    ul. Kościuszki 34 34
    64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2561170 w. 47, fax. (067) 2561021
    REGON: 57079115800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej w Wieleniu (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych hali sportowej w Wieleniu przy ul. Jaryńskiej wraz z zapleczem socjalno-szatniowym, trybuną, zagospodarowaniem terenu, drogami i parkingiem dla samochodów osobowych i autobusów oraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie, w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ, dokumentacji projektowej oraz STWiORB (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej), w tym: - opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych (ilość niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) w zakresie wszystkich niezbędnych branż oraz projektów aranżacji wnętrz (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej), - opracowanie wielobranżowych projektów wykonawczych, 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) w zakresie wszystkich niezbędnych branż (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej), - opracowanie przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej), - opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu, - przygotowanie dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji właściwych organów na przeprowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy. Wykonawca w imieniu Gminy Wieleń własnym kosztem i staraniem uzyska wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, wypisy z rejestru ewidencji gruntów, badania gruntu, ekspertyzy, inne zgody i decyzje, które okażą się niezbędne do prawidłowej realizacji robót. 2) wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a także Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 3) Wersja elektroniczna opracowań przekazanych Zamawiającemu musi być tożsama z wersją papierową i musi umożliwić Zamawiającemu możliwość odczytania i edycji plików. Przez wersję elektroniczną należy rozumieć: - rysunki jako pliki w formacie .dwg, .dxf, .pdf - teksty jako pliki w formacie .doc, .pdf - kosztorysy jako pliki w formacie .doc, .xls, .pdf 4) Budynek hali musi posiadać wysoką charakterystykę energetyczną. 5) Dokumentacja projektowa musi umożliwić realizację inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj z uwzględnieniem wymagań Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Rozwiązania techniczne i funkcjonalne hali na etapie projektu muszą być uzgadniane z Zamawiającym oraz uzyskać akceptację Zamawiającego do ich wdrożenia w procesie prac projektowych. 2.3. Szczegółowy zakres prac projektowych obejmuje: 1. Opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji hali sportowej, zawierającej m.in. rzut poziomy przyziemia i przekroje poprzeczne charakterystyczne z opisem pomieszczeń, podaniem powierzchni użytkowej, parametrów technicznych dla całego obiektu i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia. 2. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej terenu. 3. Wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, dla terenu objętego opracowaniem oraz uzyskanie wypisów z rejestru ewidencji gruntów, 4. Opracowania kompletnego, wielobranżowego projektu budowlanego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i sprawdzeniami, w sposób zgodny z ustaleniami decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 5. Opracowanie projektów wykonawczych, uszczegółowiających i uzupełniających projekt budowlany, w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych, w tym projekty: 1) Zagospodarowanie terenu - składające się z części opisowej i rysunków - Rysunek podstawowy - Rysunek wymiarowy - Rysunek zbiorczy z pokazaniem wszystkich sieci uzbrojenia teren 1. Projekt wykonawczy (PW) przyłączy sieci - Przyłącze wodociągowe - Przyłącze kanalizacji sanitarnej - Przyłącze kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu - Przyłącze sieci gazowej do hali sportowej i istniejącej kotłowni Zespołu Szkół - Przyłącze energetyczne - Przyłącze teletechniczne 2. PW dróg, chodników i terenów utwardzonych z zakresem robót w pasie drogowym ul. Jaryńskiej oraz drogi p.poż. 3. PW małej architektury 4. PW zieleni 5. PW oświetlenia zewnętrznego i podświetlenia reklam, tablicy ogłoszeń itp. 2) Budynek hali sportowej wraz z łącznikiem. 1. PW architektura 2. PW konstrukcja 3. PW technologii sportowej sali z widownią z wykazem zaprojektowanego wyposażenia. 4. PW wyposażenia pozostałych pomieszczeń z wykazem zaprojektowanego wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń całego budynku. 5. PW kolorystyki i aranżacji wnętrz projektowanych wnętrz i elewacji 6. PW akustyki hali sportowej 7. PW etatyzacji i wyposażenia p.poż. 8. PW instalacji sanitarnej: a) wodociągowej i zaopatrzenia p. poż. b) ciepłej wody użytkowej c) centralnego ogrzewania d) gazowej e) technologii kotłowni gazowej f) wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej g) instalacji sanitarnej h) instalacji deszczowej i) instalacja nagłośnienia hali sportowej j) instalacja przeciwpożarowa i oddymiająca w przypadku potrzeby wynikającej z uzgodnień lub wydanych decyzji k) instalacji energetycznej: 1. instalacja siły 400v 2. instalacja gniazd wtykowych 230v i 24v 3. instalacja oświetlenia 4. instalacja oświetlenia ewakuacyjnego 5. instalacja odgromowa 6. instalacja automatyki, sterowania i sygnalizacji-kotłowni, wentylacji, urządzeń sportowych 7. instalacji radiotechnicznych 8. instalacji nagłośnienia i wyposażenia w sprzęt pomieszczenia spikera 9. instalacja teletechniczna i rtv 10. instalacja dzwonkowa 11. instalacja domofonowa 12. instalacja zasilania i sterowania tablicy wyników, tablic 24 sekund z połączeniem ze stanowiskiem sędziego, konstrukcji koszy podwieszonych, kotar grodzących, siatek ochronnych, wentylacji podpodłogowej, wentylacji mechanicznej , central wentylacyjnych, 13. instalacja alarmowa od włamania z wyposażeniem w centralkę 14. instalacja monitoringu wewnętrznego widowni i terenu zewnętrznego włączona do sieci szkolnej i uzupełnieniem sprzętu wizualizacji 15. instalacja oświetlenia zewnętrznego i tablic informacyjnych 16. instalacja sygnalizacji gazu w kotłowni gazowej 17. instalacja przyzywowa w wc, dla osób niepełnosprawnych 18. instalacja różnicowoprądowa 6. Wykonanie STWiORB i przedmiaru robót. 7. Opracowanie instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji i innych dokumentów wymaganych przepisami Prawa budowlanego i innymi przepisami, w tym opinii z Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 2.4. Budowa hali sportowej w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB, z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wydanym pozwoleniem na budowę: 1) Wykonanie robót budowlano-montażowych budynku hali sportowej z połączeniem z istniejącym budynkiem Zespołu Szkół. 2) Wykonanie robót budowlanych w zakresie przyłączy do budynku hali sportowej (w tym przyłącza gazowego do kotłowni budynku istniejącego). 3) Wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu działki 997/9. 4) Wykonanie robót budowlanych w pasie drogowym ul. Jaryńskiej w połączeniu z działką 997/9, a wynikających z opracowanej dokumentacji, wydanych decyzji i niezbędnych do funkcjonowania obiektu hali sportowej. 5) Wykonanie inwentaryzacji, prób, rozruchu urządzeń, uzyskanie uzgodnień, opinii i decyzji, niezbędnych do odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 6) Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego, wraz z jej uzyskaniem. 7) Sporządzenie dokumentacji odbiorowej - operat kolaudacyjny. 8) Opracowanie instrukcji: a) instrukcja ogólna, b) instrukcja przeciwpożarowa, c) instrukcja BHP, d) instrukcja udzielania pierwszej pomocy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy PLN). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wieleniu nr 68 8960 0003 0000 0332 2000 0030. z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa hali sportowej w Wieleniu. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach