Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali sportowej w Ustrzykach Dolnych szansa na równy dostęp do infrastruktury sportowej uczniów z terenów gmin bieszczadzkich . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlano montażowe 2. Instalacje sanitarne - wewnętrzne 3. Instalacje sanitarne - zewnętrzne 4. Wentylację mechaniczną 5. Instalacje elektryczne - wewnętrzne 6. Instalacje elektryczne - oświetlenie terenu 7. Instalacje elektryczne - sieci zewnętrzne 8. Nagłośnienie i akustyka 9. Zagospodarowanie terenu 10. Wyposażenie sportowe hali 11. Wyposażenie technologiczne z zapleczem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 300000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - przedstawią wymagane dokumenty dotyczące : 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności : a) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : a) Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 25% (netto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Zamawiający uznaje również jako odpowiadające swoim rodzajem wykonanie obiektów jak: kryte pływalnie, kryte lodowiska, sale gimnastyczne, hale produkcyjne b) Wykaz kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży budowlanej oraz kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej. c) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000 zł Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : a) Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 25% (netto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Zamawiający uznaje również jako odpowiadające swoim rodzajem wykonanie obiektów jak: kryte pływalnie, kryte lodowiska, sale gimnastyczne, hale produkcyjne b) Wykaz kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży budowlanej oraz kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej. c) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000 zł Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . 4) Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, wg wzoru 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, z zestawieniem robocizny, sprzętu, materiałów i ich ceny, danymi wyjściowymi do kosztorysowania tj. stawką robocizny, kosztami pośrednimi, zakupu i zysku, 3) projekt harmonogramu robot zgodny z terminem realizacji zamówienia. 4) podpisany przez Wykonawcę projekt umowy. 5) dowód wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz urządzeń sportowo-rekreacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja boiska piłkarskiego w Bezmiechowej Górnej
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa i nadbudowa poddasza w budynku Zespołu Szkół w Besku z przeznaczeniem na pracownie oraz ich wyposażenie
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa przyszkolnego boiska sportowego w Łubnie Szlacheckim, Tarnowcu i Umieszczu
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie nawierzchni poliuretanowej oraz wyposażenie boisk sportowych w gminie Majdan Królewski
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie nawierzchni poliuretanowej oraz wyposażenie boisk sportowych w gminie Majdan Królewski
Dodano: 2016-05-30 - Budowa budynku zaplecza szatniowo-magazynowego w kompleksie sportowym w Lesku - II etap kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku
Dodano: 2016-05-25 - BUDOWA DUŻĘGO BOISKA SPORTOWEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W DĘBICY
Dodano: 2016-04-07 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Gimnazjum nr 2 w Stalowej Woli
Dodano: 2016-03-18 - BUDOWA DUŻEGO BOISKA SPORTOWEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W DĘBICY
Dodano: 2016-03-15