Przetargi.pl
Budowa hali sportowej w Makowie - dokończenie

Urząd Gminy Maków ogłasza przetarg

  • Adres: 96-124 Maków, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 312 017 , fax. 468 312 009
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Maków
    ul. Główna 12
    96-124 Maków, woj. łódzkie
    tel. 468 312 017, fax. 468 312 009
    REGON: 99494000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://makow.bipst.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej w Makowie - dokończenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adres inwestycji: działka nr ew. 595/2 w miejscowości Maków, ul. Akacjowa 2, gmina Maków. Budynek hali sportowej został wykonany w części. Wykonano roboty ziemne i fundamentowe, konstrukcję hali z prefabrykatów, podbudowę wraz z chudymi betonami, przebudowano kanalizację sanitarną wraz z uruchomieniem przepompowni, wybudowano przyłącze wodne. Ponadto w części wykonano roboty murowe, roboty żelbetowe monolityczne oraz częściowo stropy z płyt prefabrykowanych. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie inwestycji, tj. dokończenie budowy hali sportowej w Makowie. Obejmuje: 1. Dokończenie budowy hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym (na parterze hali powstanie duża sala gimnastyczna, zespół sanitariatów, szatnie, siłownia, pomieszczenia techniczne, porządkowe, komunikacja, klatki schodowe i kotłownia, na piętrze powstaną dwie mniejsze sale rekreacyjne, antresola i komunikacja). Charakterystyka budynku według projektu: Podstawowe parametry budynku: - liczba kondygnacji nadziemnych: 2 - technologia wykonawstwa: żelbetowo-murowana - podpiwniczenie: brak - wysokość całkowita budynku: 10,80 m - powierzchnia użytkowa: 2 472,37m2 + taras 543,59 m2 - pow. zabudowy: 2 225,24 m2 - kubatura: 19 300 m3 2. Dokończenie rozbudowy szkoły poprzez wybudowanie łącznika pomiędzy szkołą i halą sportową. Charakterystyka łącznika według projektu: Podstawowe parametry: - liczba kondygnacji nadziemnych: 1 - technologia wykonawstwa: murowana - podpiwniczenie: brak - powierzchnia użytkowa: 9,80 m² - pow. zabudowy: 12,25 m² - kubatura: 44,7 m3 3. Wyposażenie hali sportowej w sprzęt sportowy (szczegółowy zakres wyposażenia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Szczegółowy zakres robót budowlanych pozostałych do wykonania przy inwestycji zgodnie z załączonymi przedmiarami robót budowlanych. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, rysunkach wykonawczych. Zamówienie obejmuje również: a) obsługę geodezyjną; b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych; c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych; d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa , deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszystkie wymienione prace podlegają wycenie w kosztorysie ofertowym. Wykonawca odpowiada za jego kompletność i prawidłowość. Kosztorys ofertowy musi obejmować komplet robót „pod klucz” wraz z przeprowadzeniem odbioru technicznego i oddaniem obiektu do użytkowania /protokoły badań i sprawdzeń, geodezyjny pomiar powykonawczy, itp. Gwarancja: Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 36 miesięcy. Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120 000,00 zł. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 71 9297 0005 0100 0707 2012 0005 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 11.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada doświadczenie. 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/odbudowie budynku maksymalnie dwu-kondygnacyjnego wykonanego w konstrukcji żelbetowo-murowanej o kubaturze nie mniejszej niż 13000 m3 i wartości min. 3 000 000,00 zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach