Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Zrębicach wraz z sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Plac Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3285077 , fax. 023 3285057
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Plac Piłsudskiego 10 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 034 3285077, fax. 023 3285057
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Zrębicach wraz z sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkól w Zrębicach wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności 1) Budowa obejmuje parterową halę sportową, łącznik i zespół pomieszczeń towarzyszących wraz z wykonaniem robót związanych z budową instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji i instalacji elektrycznej oraz przyłączy wodociągowych, przyłączy gazowych w zakresie określonym w załączonej dokumentacji projektowej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż urządzeń sportowych. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zakup, koszt transportu, montaż urządzeń sportowych i wyposażenia. Wszystkie urządzenia sportowe objęte realizacją zamówienia powinny być zgodne z europejskimi normami posiadające aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia urządzeń sportowych znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem. b) Montaż urządzeń sportowych: czynność ta obejmuje trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń tego wymagających. Podczas świadczenia usługi wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP, c) Wykonawca musi legitymować się opinią stwierdzającą zgodność urządzenia lub sprzętu sportowego z wymogami dot. bezpieczeństwa i higieny użytkownika, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395) oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa użytkowania oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. d) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach jakościowych i fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Europejskim i Polskim Normom. e) Wykonawca musi posiadać lub dysponować serwisem dotyczącym przedmiotu zamówienia. f) Wykonawca zapewni w cenie dostawy przeprowadzenie szkolenia pracowników nadzoru w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanego zestawu urządzeń. g) Wykonawca dostarczy i zamontuje instrukcję obsługi i regulamin korzystania z urządzeń w języku polskim, h) Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Dokumentacja projektowa (1. projekt architektoniczno-budowlany -architektura, projekt budowlany hali sportowej oraz łącznika wraz z zapleczem socjalnym - konstrukcyjno-budowlany, 3. projekt budowlano-wykonawczy - kotłownia gazowa i instalacja gazu, 4. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacja centralnego ogrzewania, 5. Projekt budowlano-wykonawczy-instalacja wentylacji mechanicznej, 6. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacji wodo-kanalizacyjnej, 7. Projekt budowlany - instalacja elektryczna) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża: budowlana, konstrukcje budowlane, elektryczna , wod.-kan., instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji, kotłowni gazowej, instalacji gazu) Przedmiar robót (branża: budowlana. Elektryczna, instalacja c.o., technologia kotłowni gazowej oraz instalacji gazu, instalacja wod.-kan., instalacja wentylacja mechaniczna), dokumentacja geotechniczna - stanowiąca jako zbiór załącznik nr 1 do SIWZ b) Zestawienie urządzeń sportowych - załącznik nr 2 do SWIZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ d) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych: Polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych, dostawa i montaż sprzętu sportowego wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca jako Zbywca zapewni że podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym. Umowa ta zawierać będzie zobowiązanie Banku zasad i warunków spłaty tych wierzytelności przez Zamawiającego o następującej treści: a) Rozpoczęcie spłaty kapitału wynikającego z faktury następować będzie w terminie miesiąca licząc od daty zatwierdzenia faktury przez Zamawiającego . b) Spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 8 lat w ratach miesięcznych. c) Całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i po uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie. d) Odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy. Odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych i płatne przez Zamawiającego w terminie 14 dni od zakończenia miesiąca, w którym zostały naliczone. e) Wysokość stawki WIBOR 1M będzie ustalana na podstawie danych publikowanych w dzienniku Rzeczpospolita w dniu określenia tej stawki dla potrzeb niniejszej umowy (ostatni dzień okresu odsetkowego). W przypadku braku danych dotyczących stawki WIBOR 1M w dniu , w którym powinna być określona dla potrzeb niniejszej Umowy, obowiązuje stawka WIBOR 1M z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym stawka ta będzie dostępna. f) Zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, g) W przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych. h) Warunkiem nabycia Wierzytelności przez Bank jest każdorazowo potwierdzenie kwoty Wierzytelności przez Zamawiającego na protokole odbioru robót i fakturze VAT wystawionej przez Wykonawcę. Zamawiający przedstawi w Banku kartę wzorów podpisów osób upoważnionych do akceptacji faktur VAT. i) Bank w terminie 5 dni od zakończenia każdego miesiąca będzie przekazywał Zamawiającemu informację o wysokości należnych odsetek wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na jaki należy przekazać płatność oraz terminu zapłaty. j) Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty zadłużenia przed terminem ostatniej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty, k) Z tytułu wcześniejszej spłaty Wierzytelności Zamawiający nie poniesie jakichkolwiek dodatkowych kosztów prowizji czy opłat. l) Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty, m) Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, n) Spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, o) Wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansującą bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, p) Instytucja finansująca Wykonawcę, nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansującej lub osobie trzeciej, 2.W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r., poz. 1323 ze zmianami ). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia kwoty wykupu wierzytelności o wartość przyznanego dofinansowania na realizowane zadanie. Kwota dofinansowania nie przekroczy 33% wartości zamówienia. 4. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 5. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu obioru końcowego bez usterek i wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 16, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) Posiadania wiedzy i doświadczenia, c) Dysponowania odpowiednim potwierdzeniem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Dodatkowe wymagania od wykonawców: a) Wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) Wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) Wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe punkty 6.2.a, 6.2.b , 6.2.c należy opisać w przekładanym wykazie osób wg załącznika nr 7 SIWZ. d) Wykonawcy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, powinni wykonać przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie budynku o kubaturze min. 5 000 m3. Powyższe punktu 6.2.d powinno wynikać z załączonego wykazu wykonanych robót budowlanych - wg załącznika nr 8 SIWZ, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. e) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarne odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. 6. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy c) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp, b) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazywania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, d) Oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 3. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 7.1.a - 7.1.e składają odpowiednie dokumenty określone w §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) 4. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzurą /za zgodność z oryginałem/ i poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. z imienną pieczątką). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, dokumenty o których mowa w punktach od 7.1.a do 7.1.e oraz 7.2.a. składają indywidualnie, to znaczy każdy osobno natomiast dokumenty o których mowa w punktach od 7.2.b do 7.2.d. mogą być złożone wspólnie. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach