Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rytwianach

Gmina Rytwiany ogłasza przetarg

  • Adres: 28-236 Rytwiany, ul. Staszowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 864 79 30 , fax. 15 864 79 35
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rytwiany
    ul. Staszowska 15
    28-236 Rytwiany, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 864 79 30, fax. 15 864 79 35
    REGON: 83040972600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytwiany.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rytwianach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rytwianach. 1.Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje w szczególności: a)zagospodarowanie terenu obejmujące m.in. niską zieleń i elementy małej architektury dostosowane do lokalizacji oraz przeznaczenia obiektu. b)wykonanie przyłącza gazowego, wod-kan, elektrycznego, kanalizacji deszczowej wraz z podziemnym zbiornikiem na wodę opadową o poj. 60m3 c)przebudowę urządzeń elektroenergetycznych kolidujących z inwestycją: -istniejącą linią napowietrzną SN 15kV od słupa nr 6/1 wraz ze stacją trafo „Rytwiany Szkoła”. -Istniejącą linią wewnętrzną oświetlenia terenu -linią kablową nN zasilającą istniejące obiekty szkolne d)halę sportową z zapleczem. Stanowi ona rozbudowę istniejącego budynku szkoły, od którego została odsunięta o 6,90/9,20m i połączona przewiązką w układzie jednokondygnacyjnym. Hala sportowa to obiekt I kondygnacyjny w części głównej oraz II kondygnacyjny w części zaplecza. W pomieszczeniu hali z boiskami do gry w koszykówkę, piłkę ręczną oraz siatkówkę zapewniono wymiary pola gry 20x40m oraz wymagane przepisami obejścia z wysokością w świetle 8,4m. Na piętrze zaprojektowano widownię z miejscami siedzącymi dla 242 osób wraz z zapleczem sanitarnym oraz technicznym niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu Konstrukcja budynku przewidziana jest w technologii tradycyjnej. Słupy i belki żelbetowe wypełnione pustakiem ceramicznym. Dach płaski w konstrukcji opartej na dźwigarach kratowych stalowych z profili pełnych. Obiekt został wyposażony w instalacje wewnętrzne: wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej, elektryczne, niskoprądowe. Zestawienie parametrów hali sportowej: - całkowita powierzchnia netto 2007,9 m² - powierzchnia zabudowy 1775,5 m2 - kubatura 19410 m3 - szerokość elewacji frontowej 53,05 m - całkowita wysokość budynku mierzona do poziomu kalenicy -11,98m 2.Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również: 1)obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 2)organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 3)uporządkowanie terenu po budowie, 4)sporządzenie i skompletowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego 5)uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie hali sportowej, 6)inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, wraz z załączonymi dokumentami, tj.: 1)projekt budowlany i wykonawczy 2)pozwolenie na budowę, 3)przedmiar robót, 4)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 SIWZ. 4.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. 4.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga:Zaleca się zapoznanie z terenem objętym przedmiotowym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212225-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 250.000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100), w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofert wg załącznika nr 1 do SIWZ.2.Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3 3.Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten winien określać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 4.Jeżeli Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt .III.3 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 7.Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, na której zamieszczono SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną