Zarząd Powiatu Sokólskiego ogłasza przetarg
- Adres: 16-100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7112008
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Sokólskiego
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 8
16-100 Sokółka, woj. podlaskie
tel. 085 7112008
REGON: 05065862800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół im. gen. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej i przebudowie budynku internatu wraz z infrastrukturą techniczną, parkingiem i placem przeciwpożarowym przy Zespole Szkół im. gen. Nikodema Sulika oraz zjazdem z ulicy Tuwima w Dąbrowie Białostockiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ramach wymaganego doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu Zamawiający uznaje budowę budynku o kubaturze co najmniej 10.000m3 i wartości nie mniejszej niż 2 mln zł. brutto każda, w tym jeden budynek powinien być halą sportową lub salą gimnastyczną. b) w ramach potencjału ludzkiego Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i osobami pełniącymi funkcję kierowników robót w specjalnościach sanitarnej i elektrycznej, - zapewnił autoryzowane przez producenta profesjonalnych podłóg sportowych ekipy montażowe do montażu podłóg sportowych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) w zakresie potencjału ekonomicznego Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 500.000,00zł. b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 1.000.000,00 złotych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (poparte dokumentami potwierdzającymi, iż roboty zostały należycie wykonane). 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do kierowania: robotami budowlanymi, elektrycznymi i sanitarnymi wraz z kserokopiami zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnymi polisami obowiązkowego ubezpieczenia. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów Wykonawca wskazał takie osoby. 5) Pisemne zobowiązanie producenta profesjonalnych podłóg sportowych do zapewnienia autoryzowanej ekipy montażowej lub do przeszkolenia pracowników Wykonawcy w zakresie montażu profesjonalnej podłogi sportowej 6) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolka-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną