Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy gimnazjum w Żórawinie

Gmina Żórawina ogłasza przetarg

  • Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3165157 , fax. 71 7234900
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żórawina
    ul. Kolejowa 6 6
    55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3165157, fax. 71 7234900
    REGON: 93193514100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy gimnazjum w Żórawinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj hali sportowej przy gimnazjum w Żórawinie w zakresie:wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy hali sportowej przy gimnazjum w Żórawinie z zapleczem sanitarno-technicznym oraz łącznikiem z budynkiem gimnazjum.W zakres opracowania projektowo kosztorysowego wchodzi:1. uzyskanie map do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonanie badań geologicznych podłoża gruntowego,2. uwzględnienie istniejącej zabudowy i infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją istniejących obiektów w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych,3.szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 4. wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej dotyczącej hali sportowej w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 5. sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami. Projekt budowlany należy wykonać w ilości po 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 6. sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami. Projekty wykonawcze należy wykonać w ilości po 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 7.sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać w ilości po 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 8.sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami. Przedmiary robót należy wykonać w ilości po 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 9.sporządzenie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz. U. z 2004 roku Nr 130, poz. 1389-w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF i innej umożliwiającej odczytanie w programie do kosztorysowania np. NORMA,10. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ-w ilości: 2 egzemplarze w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 11. sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku sali w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 12. uzgodnienie z Zamawiającym wstępnych rozwiązań-przedstawienie koncepcji sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu, 13. uzyskanie warunków technicznych od instytucji zarządzających poszczególnymi mediami, 14. uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania, 15. przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji opracowanej kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie której wykonywane będą roboty budowlane wchodzące w zakres niniejszej umowy; 16. uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę; 17. sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 18.wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania; 19. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w systemie pod klucz, tzn. budynek ma być gotowy do użytkowania, musi zawierać wykończenie całkowite, z tynkami wewnętrznymi, malowaniem, okładzinami z glazurą, podłogami wykończonymi, stolarką wewnętrzną i zewnętrzną, instalacjami wewnętrznymi wraz z białym montażem, wyposażeniem umożliwiającym spełnienie wymogów dla tego typu obiektów oraz zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą poddziemną, drogami dojazdowymi, placami manewrowymi i innymi. Przedmiot umowy powinien być wykonany przez Wykonawcę w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć. 20.uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera Program funkcjonalno-użytkowy budowy hali sportowej przy Gimnazjum w Żórawinie, opracowany przez Pracownię Architektoniczną Rafał Dudzik ul. Władysława Jagiełły 18, 55-120 Oborniki Śląskie.Prace projektowe oraz roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, z należytą starannością w ich wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową Zaakceptowaną pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomościami oznaczonymi numerami ewidencyjnymi nr: 131/1, 128/1, 128/2, obręb Żórawina, gm. Żórawina na cele budowlane. Podane w Programie Funkcjonalno Użytkowym dane techniczne budynku projektowanego dotyczące kubatury, powierzchni zabudowy i powierzchni użytkowej pkt. 1.3.2 PFU są wartościami minimalnymi i nie podlegają zmniejszeniu.W trakcie budowy należy stosować materiały energooszczędne zapewniające niskie koszty eksploatacji w tym źródła światła. Przewidzieć możliwość przygotowania ciepłej wody użytkowej przy wykorzystaniu instalacji solarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść Wadium w wysokości 30.000,00 zł słownie : trzydzieści tysięcy zł w kilku formach tj.: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz.U. z 2007 r nr 42, poz.275 ze zmianami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zorawina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach