Przetargi.pl
Budowa hali przemysłowej wraz z zapleczem socjalno-biurowym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu inwestycji w lokalizacji Częstochowa, ul. Ekonomiczna 5

Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Al. Najświętszej Maryi Panny
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 605 688 , fax. 343 605 747
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA
    Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 605 688, fax. 343 605 747
    REGON: 15056552700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali przemysłowej wraz z zapleczem socjalno-biurowym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu inwestycji w lokalizacji Częstochowa, ul. Ekonomiczna 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa hali przemysłowej wraz z zapleczem socjalno-biurowym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu inwestycji w lokalizacji Częstochowa, ul. Ekonomiczna 5. 1.Zakres robót budowlanych:  budowa hali przemysłowej, składającej się z dwóch segmentów A i B wraz z zapleczem socjalno-biurowym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Częstochowie na działce nr 296/34 obręb 0419 jedn. ewid. Miasto Częstochowa, przy ul. Ekonomicznej;  zaplecze socjalno-biurowe zaprojektowano jak parterowe, niepodpiwniczone z dachem płaskim;  budynek podzielony został na dwie części A i B, które mogą funkcjonować jako dwa niezależne przedsiębiorstwa. W każdej części zaprojektowana została część biurowa, zaplecze dla pracowników oraz część produkcyjna – hala. Każda część socjalno-biurowa składa się z pomieszczeń przeznaczonych dla pracowników hali, tj. jadalni i szatni z węzłami sanitarnymi oraz części administracyjnej składającej się z pomieszczeń biurowych, serwerowni, kącika socjalnego oraz toalet;  część pomieszczeń zaprojektowana została jako wspólna dla całego budynku. Są to pomieszczenia kotłowni i hydroforowi;  część produkcyjno-magazynowa będzie jednokondygnacyjna, składająca się z hali A i B z dachem dwuspadowym.  powierzchnia zabudowy 2.344,50 m2;  kubatura brutto 21.063,90 m3;  wysokość części produkcyjno-magazynowej – 10,4 m;  wysokość części socjalno-biurowej – 4,5 m. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:  dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych, wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego;  w przypadku gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty;  Wykonawca przygotowując ofertę opiera wycenę na podstawie własnych kalkulacji ilości robót. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do użytkowania i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną;  jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach;  Zamawiający dopuszcza równoważne rozwiązania konstrukcyjne hali stalowej, przy czym w takim wypadku obowiązek przygotowania zamiennego projektu i uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę obciążą Wykonawcę. Wszystkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Zmiana ta nie może być podstawą do przedłużenia terminu realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; 3) dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.7. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 4) dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2.-6.6. wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. – Dz.U. z 2018, poz. 1993 i 16 grudnia 2019 r. – Dz.U. z 2019, poz. 2447).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach