Przetargi.pl
Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów

Urząd Gminy Wierzchlas ogłasza przetarg

  • Adres: 98-324 Wierzchlas, ul. Szkolna 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8866112 , fax. 043 8866113
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wierzchlas
    ul. Szkolna 7 7
    98-324 Wierzchlas, woj. łódzkie
    tel. 043 8866112, fax. 043 8866113
    REGON: 73093476600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchlas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego w ramach projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2008 -2013 pn. : Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego W zakres zadania wchodzą : I. Budowa oczyszczalni ścieków w Krzeczowie. W ramach zadania wykonane zostaną: 1.1 Oczyszczalnia ścieków mechaniczno - biologiczna Qd = 360 m3/d, zaprojektowana jako reaktor SBR dwukomorowy (ścieki surowe po mechanicznym oczyszczeniu doprowadzone są do reaktora typu SBR w którym przy udziale osadu czynnego ulegają biologicznemu oczyszczeniu) - na oczyszczalnię składają się następujące obiekty: 1.2.1 Budynek główny oczyszczalni zaprojektowano na płycie zapuszczanego zbiornika - z budynkiem połączono : garaż, wiatę garażową, zadaszone przejście, 1.2.2 Budynek ścieków dowożonych, 1.2.3 Biofiltr, 1.2.4 Przepompownia ścieków oczyszczonych 1.2.5 Przepompownia główna z komorą retencyjną 1.2.6 Wylot ścieków oczyszczonych, 1.3 Uzbrojenie - sieci technologiczne, kanalizacja sanitarna lokalna, sieć wodociągowa, sieć dopływowa ścieków surowych, kanał odpływowy ścieków oczyszczonych, odcinek linii napowietrznej SN do stacji trafo, kable energetyczne (zasilające, sterowniczo - pomiarowe, oświetlenia terenu), 1.4 Zagospodarowanie terenu oczyszczalni(układ dróg i placów na terenie oczyszczalni, nasadzenie drzew i krzewów, ogrodzenie terenu), 1.5 Rozruch oczyszczalni 1.6 Inwentaryzacja powykonawcza, obsługa geodezyjna, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej obsługującej 171 gospodarstw domowych. W ramach zadania wykonane zostaną: 2.1 Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej wynosi 4739 m (? 200 mm PVC - 2226,5 m, ? 250 mm PVC - 1525 m, ? 315 mm PVC - 987,5 m) 2.2 Łączna długość kanalizacji ciśnieniowej wynosi 1334,5 m (? 75 x 6,8 mm TS SDR - 11 - 157 m, ? 90 x 8,2 mm TS SDR - 11 - 370 m, ? 160 x mm TS SDR - 11 - 157 m ) 2.3 Przepompownie ścieków- PS.I (GŁÓWNA), PS.II, PS.III, PS. IV - zbiorniki pompowni wykonane będą z polimerobetonu o średnicy ? 2,0 m ( PS.IV o średnicy ? 1,5 m), pompownie wyposażone będą w drabinkę i pomost oraz żurawik, dobrano pompy zatapialne HOMA V1333-T62-2 szt.(pracująca i rezerwowa) z silnikiem o mocy : PS.I - 6,4 kW/2900 obr./min, PS.II, PS.III, PS. IV - z silnikami o mocy 2,6 kW/1450 obr./min. Na przepompowniach zamontowane zostaną kominki wentylacyjne ? 160 ze stali nierdzewnej z biofiltrami REBF - 150 2.4 Przepompownie przydomowe - PP.1, PP.2, PP.3. - Zbiornik pompowni wykonany będzie z laminatu poliestrowo - szklanego o średnicy ? 0,8 m. Dobrano pompy zatapialne HOMA TCV 513 D - 1 szt. z silnikiem o mocy 0,8 kW/2900 obr./min 2.5 Przyłącza - 171 szt. , długość - 2362,5 m , średnica 150 mm, PVC 2.6 Przejście przez rzekę Wartę - zlokalizowane w km 584+980, wykonane zostanie metodą przewiertu sterowanego pod dnem rzeki Warty, rurociąg tłoczny wykonany zostanie z rur TS Dz = 90 x 8,2 mm na głębokości 2,11 m, licząc od rzędnej dna cieku do górnej ścianki rury przewodowej. 3. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności: 3.1 Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawią z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217, z późn. zm.), 3.2 Wizytowanie terenu budowy min 2 razy w tygodniu i nie mniej niż 9 pobytów w miesiącu każdorazowo przez czas min. 4 godzin. Wykonawca dokonuje swój pobyt na placu budowy poprzez dokonanie wpisu w dzienniku budowy. 3.3 Zapewnienie przybycia inspektora branżowego na plac budowy na każde wezwanie Zamawiającego w przeciągu 3 godzin. 3.4 Nadzorowanie realizacji umowy zawartej pomiędzy Gminą Wierzchlas, a Wykonawcą robót budowlanych, 3.5. Dokonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych zrealizowanych robót na dzień ich odbioru częściowego oraz końcowego i przedkładanie ich Zamawiającemu. W ramach tych obowiązków Wykonawca obowiązany jest: 1) potwierdzić wykonanie robót na protokole odbioru częściowego oraz końcowego, 2) sprawdzić prawidłowość zestawienia wartości wykonanych robót dołączonych do faktury za wykonane roboty budowlane. 3.6 Współpraca z autorem dokumentacji projektowej sprawującym nadzór autorski nad realizacja zadania a w szczególności przygotowywanie projektów odpowiedzi na ewentualne pytania wykonawców. 3.7Czynne uczestnictwo i egzekwowania ustaleń z narad koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 3.8 Zawiadamianie Zamawiającego o występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania robót budowlanych i opóźnieniach w realizacji inwestycji. 3.9 Uczestnictwo, w okresie gwarancji i rękojmi, w komisjach powołanych do stwierdzenia ewentualnych wad wykonanych robót oraz w trakcie odbiorów po usunięciu ujawnionych wad. 3.10 Złożenie przed przystąpieniem do realizacji umowy pisemnego oświadczenia o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na zbieranie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów. 3.11 Przechowywanie do dnia 31.12.2021 r. dokumentów zwianych z realizacją przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000 zł , słownie: pięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to jest: Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - co najmniej 1 osoba, Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - co najmniej 1 osoba, Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi w specjalności kanalizacyjnymi instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - co najmniej 1 osoba, Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - co najmniej 1 osoba, Wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania usługi przynajmniej 1 nadzoru inwestorskiego w przedsięwzięciu o podobnym charakterze tj. w ramach budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości Q śr. dobowej = 350 m3/d lub większej i co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej o długości sieci głównej 6 000 mb lub większej. 1.3 Posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie Art 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą kierować wykonaniem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, W przypadku gdy w wykazie zostaną uwidocznione osoby udostępnione przez inny podmiot - wykaz powinien być potwierdzony przez podmiot udostępniający. 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień o których mowa w pkt. 2 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje. Zamawiający wymaga aby w wykazie zamieszczono co najmniej 1 nadzór wykonywany w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania w przedsięwzięciu o podobnym charakterze tj. w ramach budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości Q śr. dobowej = 350 m3/d lub większej i co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej o długości sieci głównej 6 000 mb lub większej. 5. Polisę ubezpieczeniową , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. 6. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w Art 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchlas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach