Przetargi.pl
Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania fragmentu istniejącego budynku administracyjnego z przeznaczeniem go na potrzeby tejże biblioteki, gmina RYBNO

Gminna Biblioteka Publiczna w Rybnie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-514 Rybno, Długa 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 861 10 80 , fax. 46 861 14 38
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Rybnie
    Długa 20 20
    96-514 Rybno, woj. mazowieckie
    tel. 46 861 10 80, fax. 46 861 14 38
    REGON: 01576604100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybno.e-sochaczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Biblioteka Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania fragmentu istniejącego budynku administracyjnego z przeznaczeniem go na potrzeby tejże biblioteki, gmina RYBNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dobudowa do budynku urzędu gminy nowego budynku z przeznaczeniem dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Rybnie i remont istniejących pomieszczeń - dwa pokoje w budynku gminy z przeznaczeniem dla potrzeb biblioteki. Nowy budynek biblioteki przylegał będzie do istniejącego budynku gminy z dwiema kondygnacjami i poddaszem użytkowym. Komunikacja odbywać się będzie wewnętrzną klatką schodową, która obsłuży oba budynki zapewniając drogę ewakuacyjną. Dla zapewnienia komunikacji osób niepełnosprawnych budynek wyposażony zostanie w windę z kabiną przelotową, która pozwoli na obsługę przystanków po obu stronach szybu windy. Budynek wyposażony będzie w instalacje sanitarne, CO, elektryczne, telefoniczne, internetowe. Zagospodarowanie terenu wokół budynku nowej biblioteki na działce nr ewid, 75 i 77/1 obejmować będzie: rozebranie istniejących ciągów pieszych w miejscu realizacji inwestycji wykonanie robót ziemnych - Korytowanie pod nowe chodniki - dojścia do budynku i drogi dojazdowej wykonanie podbudowy z ubitego piasku i podsypki cementowo piaskowej wykonanie nowych chodników z kostki betonowej gr. 6 cm wykonanie miejsc postojowych, jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych budowa nowej drogi dojazdowej do kotłowni biblioteki i wiaty śmietnikowej budowa wiaty śmietnikowej z przeznaczeniem na selektywną zbiórkę śmieci
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 29 000,00- PLN (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych). 1. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: nr 07 9283 0006 0036 0739 2000 0020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Kopie w/w form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oryginał powinien być złożony u Zamawiającego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem -wadium do przetargu- należy podać nazwę i numer postępowania. 3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania 4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert do godziny 09:00, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu wskazanej w pkt. 7.1. kwoty na rachunek Zamawiającego 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.7.11 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybno.e-sochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach