Przetargi.pl
Budowa Gminnegop Ośrodka Kultury we wsi Wodynie

Wójt Gminy Wodynie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-117 Wodynie, ul. Siedlecka 43
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 25 631 26 58 , fax. 0 25 631 26 58
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wodynie
    ul. Siedlecka 43 43
    08-117 Wodynie
    tel. 0 25 631 26 58, fax. 0 25 631 26 58
    REGON: 71158266400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodynie.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminnegop Ośrodka Kultury we wsi Wodynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury we wsi Wodynie na działce geodezyjny nr 813, która jest dostępna od drogi publicznej. Budynek parterowy z użytkowym poddaszem, murowany, izolowany styropianem. Dach budynku naczółkowy, z odprowadzeniem wody na zewnątrz budynku, pokryty blachą dachówkową. Parter budynku posiada powierzchnię wewnętrzną 240,5m2, poddasze 145,0 m2. Całość powierzchni wewnętrznej budynku wynosi 385,5 m2 - zgodnie z projektami wykonawczymi w branżach: architektury i konstrukcji, instalacji sanitarnej i elektrycznej. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót (oddzielne pliki) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( oddzielny zał. do SIWZ) , lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach takich samych od wskazanych przez projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł. słownie: Piętnaście tysięcy złotych. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą, tj. okres 30 dni od daty złożenia oferty i może być wniesione w jednej z niżej wymienionych form: 1)pieniądzu, nr konta bankowego 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki: 1) spełniają warunki w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym: a. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; b. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; c. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane ( o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; d. w okresie ostatnich 5 - lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budynków o wartości każdej z wykazanych robót stanowiącej co najmniej 80% ceny oferty netto: e. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu ofertowym cena netto oferty. 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) udzielą zamawiającemu minimum 5-letniej gwarancji na wykonane zamówienie; 4) wnieśli wadium. Zamawiający dokona oceny: oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy formalno - prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2)W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonywanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 robota budowlana), których przedmiotem były roboty budowlane, obejmujące wykonanie budynków, o wartości każdej z wykazanych robót, stanowiącej co najmniej 80% ceny oferty netto; wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. nr 4 do SIWZ ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b)potwierdzających, ze osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez zamawiającego uprawnienia - zał. nr 3 do SIWZ, c)potwierdzających, ze osoby posiadające wymagane przez zamawiającego uprawnienia budowlane przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa, z określonym w tych dokumentach terminem ważności, 3)W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym - ceny oferty netto. 4)Pozostałe oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania. - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania z ofertą, - oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. b) dołączona do oferty - tabela elementów scalonych, lub kosztorys skrócony z narzutami, który odzwierciedlał będzie koszt za wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ), d) podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d)złoży zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wodynie.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach