Przetargi.pl
Budowa gminnego targowiska „Mój Rynek” w Trzebieszowie Drugim

Urząd Gminy w Trzebieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-404 Trzebieszów, Trzebieszów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 7960355, 7960541 w. 204 , fax. 257 960 373
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Trzebieszowie
    Trzebieszów 89
    21-404 Trzebieszów, woj. lubelskie
    tel. 25 7960355, 7960541 w. 204, fax. 257 960 373
    REGON: 54771500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego targowiska „Mój Rynek” w Trzebieszowie Drugim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Budowa gminnego targowiska „Mój Rynek” w Trzebieszowie Drugim”. Zamówienie współfinansowane jest w ramach operacji typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów”, poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach Umowy o przyznaniu pomocy Nr 00021-65171-UM0300025/19. 2.Zamówienie obejmuje budowę gminnego targowiska wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, w zakresie częściowej zabudowy działek o nr ewid. 34/3, 34/8, 32/2, 34/7 tj. wykonania budynku sanitarno – technicznego parterowego składającego się z niezależnych WC: męskiego, damskiego wraz z połączonym dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia gospodarczego (porządkowego), pomieszczenia socjalnego oraz pomieszczenia przeznaczonego pod obsługę targowiska, m.in. punkt kasowy oraz wiaty handlowej na 34 stoiska handlowe zadaszone oraz 29 stoisk handlowych niezadaszonych. W zakres robót wchodzi również podłączenie budynku do istniejącego przyłącza wodociągowego, odprowadzenie ścieków do gminnej kanalizacji sanitarnej, zasilanie w energię elektryczną z przyłączem kablowym oraz projektowaną instalacją fotowoltaiczną, znajdującą się na dachu wiaty handlowej, oświetlenie terenu nowymi oprawami na słupach, utwardzenie powierzchni, a także budowa 51 miejsc postojowych na samochody osobowe w tym 4 miejsca dla osób niepełnosprawnych. 3.Celem inwestycji jest skrócenie cyklu dostaw pochodzących od rolników i lokalnych producentów produktów rolno-spożywczych do odbiorców końcowych poprzez budowę targowiska stałego (3 strefy handlowe) wraz z infrastrukturą towarzyszącą, co przyczyni się do poprawy zbytu produktów rolno-spożywczych, ich jakości, warunków prowadzenia działalności gospodarczej, w tym wzmocnienia pozycji rolników oraz życia mieszkańców na obszarze gminy. Budowa targowiska ma na celu stworzenie rolnikom miejsca, gdzie będą mogli promować i sprzedać swoje produkty. 4. Zakres zamówienia obejmuje: A. Budowę gminnego targowiska „Mój Rynek”, w tym: 1. Roboty ziemne; 2. Warstwy nawierzchni placu targowego; 3. Dostawa, wykonanie i montaż zaplecza targowiska wraz z sanitariatami; 4. Dostawa i montaż wiaty handlowej wraz ze stanowiskami sprzedażowymi; 5. Dostawa i montaż oznaczenia targowiska nazwą „Mój Rynek”; 6. Dostawa i montaż lamp parkowych – ulicznych; 7. Przyłącza instalacji budowlanych; 8. Zestaw fotowoltaiczny 230V do zasilenia oświetlenia lamp parkowych i oświetlenia toalety i wiaty. 5.Szczegółowy zakres prac stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia tj.: Projekt budowlany; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),Przedmiar robót. 6.Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w dokumentacji technicznej (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg Załącznika nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Do formularza ofertowego należy dołączyć formularz cenowy sporządzony na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej, proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). c) UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 4. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6 i 7 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 9. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy sytuacji, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 10. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust.5 ustawy pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach