Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. JANA PAWŁA II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 004871889 0023
- Data zamieszczenia: 2023-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.
ul. JANA PAWŁA II 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 004871889 0023
REGON: 022033761 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sisk-siechnice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w standardzie budynku pasywnego: roboty budowlane - wykonanie konstrukcji żelbetowych, murowych oraz prac ziemnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych gminnego ośrodka zdrowia w Siechnicach wraz z robotami naprawczymi polegającymi na:etap 1 - wykonanie elementów żelbetowych (płyta, ściany i strop rampy zjazdowej, strop zbiornika na deszczówkę, kanał wentylacyjny, fundamenty obejścia budynku i studni rozdzielaczy) oraz zasypanie konstrukcji do poziomu stropu nad kondygnacją podziemną,etap 2 - dokończenie elementów konstrukcyjnych kondygnacji +1 oraz klatek schodowych (mury, trzpienie, słupy, ściany, biegi schodowe),etap 3 - wykonanie wieńca, attyki oraz stropu nad kondygnacją +1 wraz z wszystkimi elementami instalacji sanitarnej i elektrycznej (w zakresie potrzebnym do zalania stropu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zdolności technicznej lub zawodowej:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli minimum 2 inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej(4) o powierzchni użytkowej minimum 1 000,00 (tysiąc) m kw. każde zadanie.2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:1. Kierownik robót budowalnych specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. uprawnienia budowlane(*3) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpis na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji,b. doświadczenie zawodowe(*2) na stanowisku co najmniej kierownika robót w wyżej wskazanej specjalności minimum 5 lat oraz przy realizacji minimum jednej budowy budynku użyteczności publicznej(4) o powierzchni minimum 1 000,00 (tysiąc) m kw.2. Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. uprawnienia budowlane(*3) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychb. doświadczenie zawodowe(*2) na stanowisku co najmniej kierownika robót w wyżej wskazanej specjalności minimum 5 lat oraz przy realizacji obiektów kubaturowych,3. Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. uprawnienia budowlane(*3) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpis na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane.b. doświadczenie zawodowe(*2) na stanowisku co najmniej kierownika robót w wyżej wskazanej specjalności minimum 5 lat oraz przy realizacji obiektów kubaturowych,(*2) Przez doświadczenie zawodowe (w przypadku osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie liczone jest w okresie od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania ofert), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482, z późn. zm.), należy rozumieć doświadczenie zawodowe uzyskane w trakcie:– zatrudnienia,– wykonywania innej pracy zarobkowej,lub prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 6 miesięcy.Oznacza to, że doświadczenie zawodowe uzyskuje się m. in. poprzez lata pracy zarobkowej w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej prowadzonej co najmniej 6 miesięcy. Warunek doświadczenia zawodowego zawiera także doświadczenie praktyczne tj. wymóg nabycia, w trakcie tego doświadczenia zawodowego, określonych umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań o określonym stopniu złożoności.(*3) Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych lub innych odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie obowiązujących przepisów w określonej specjalności, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.– dalej także „ustawa PB”), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm. – dalej „ustawa o uznawaniu kwalifikacji”),(4) Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomi, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi, pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny). Zamawiający nie dopuszcza wskazania budynków typu hale.2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest uczestnictwo Wykonawcy w obowiązkowej wizji lokalnej przerwanej budowy zorganizowanej przez Zamawiającego.Wizja lokalna obiektu budowlanego jest obowiązkowa. Zamawiający wzywa wszystkich Wykonawców na wizję lokalna w dniu 1 marca br. o godzinie 10:00. Dodatkowy termin na wizję lokalną Zamawiający wyznacza w dniu 8 marca br. o godzinie 10:00 Miejsce wizji lokalnej Siechnice ulica Kościelna 12. Dodatkowy termin wizji lokalnej nie wpływa na przedłużenie terminu składania ofert. Wykonawcy zainteresowani wizją lokalną w innych terminach winni zgłosić takie żądanie za trzydniowym uprzedzeniem za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl. Wizja lokalna będzie prowadzona na terenie robót budowlanych, Przedstawiciele wykonawców winni być zaopatrzeni w kaski budowlane ochronne z ważnymi atestami oraz zobowiążą się do przestrzegania zapisów planu BIOZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa dróg gminnych w rejonie ulicy Jerzmanickiej i Polnej w mieście Złotoryja – CZĘŚĆ 1.
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie chodników, nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Oława
Dodano: 2024-05-07 - Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla budynku internatu Liceum ogólnokształcącego nr XIV przy ul. Toruńskiej 72 we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-06 - Budowa budynku świetlicy szkolnej w technologii kontenerowej (modułowej) w m. Kiełczów na dz. nr 248/3 oraz 250/6, obręb Kiełczów
Dodano: 2024-05-06 - „Przebudowa skrzyżowania ulicy Kłodzkiej – drogi wojewódzkiej nr 381 z ulicą Bolesława Chrobrego w Jedlinie-Zdroju”, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-05-06 - Rozbudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Dodano: 2024-05-02 - Budowa punktu obsługi mieszkańca.
Dodano: 2024-05-02 - Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-02 - „Utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej - boisko wielofunkcyjne w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”
Dodano: 2024-05-02