Przetargi.pl
Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - zadanie II - wykonanie stanu surowego zamkniętego

Gmina Nagłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 041 3814567
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
    ul. Mikołaja Reja 9 9
    28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3814567, 3814523, fax. 041 3814567
    REGON: 29101039800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja - zadanie II - wykonanie stanu surowego zamkniętego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa gminnego Ośrodka Kultury w Nagłowicach przy ulicy Mikołaja Reja - zadanie nr II - wykonanie stanu surowego zamkniętego zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót dotyczy wykonania stanu surowego zamkniętego obejmującego następujące roboty: 1. Wykonanie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych z płyt styropianowych, poziome na wierzchu konstrukcji ścian fundamentowych, na sucho - dylatacja gr. 2 cm 2. Wybranie i ponowne wbudowanie wraz z zagęszczeniem warstwowo podkładów piaskowych (pod posadzki parteru) 3. Rozprowadzenie instalacji kanalizacji podposadzkowej wraz z wyprowadzeniem poza krawędzie ścian zewnętrznych budynku 4. Wykonanie i wprowadzenie przyłącza wodociągowego do budynku (od istniejącej studzienki) 5. Wykonanie podkładu na podłożu piaskowym, izolacji przeciwwilgociowej oraz płyty nośnej pod posadzki i ścianki działowe (PARTER) 6. Wykonanie silikatowych ścian zewnętrznych budynku o grubości 38,0 cm i 25,0 cm wraz z trzpieniami żelbetowymi 7. Wykonanie silikatowych ścian wewnętrznych budynku o grubości 25,0 cm wraz z trzpieniami żelbetowymi 8. Wykonanie ścian zewnętrznych trójwarstwowych o grubości 49,0 cm silikatowych wraz z izolacją styropianem 9. Wykonanie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych budynku 10. Wykonanie wieloprzewodowych kominów z cegły wraz z nakrywami 11. Wykonanie silikatowych kanałów z pustaków wentylacyjnych 12. Wykonanie tynków zwykłych cementowo - wapiennych kat. III na kominach ponad dachem 13. Wykonanie gruntowania podłoża farbą gruntującą wraz z nałożeniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego barwionego w masie z suchej mieszanki 14. Wykonanie kanału spalinowego wyposażonego we wkład kominowy 15. Wykonanie silikatowych ścianek działowych gr. 6,5 cm; 8,0 cm i 12,0 cm. 16. Wykonanie stropów gęstożebrowych Teriva I nad częścią parteru budynku 17. Wykonanie stropów żelbetowych płytowych monolitycznych nad częścią parteru i nad piętrem budynku oraz skosów, tarasu i płyt żelbetowych daszków nad wejściami do budynku 18. Wykonanie schodów wewnętrznych żelbetowych płytowych 19. Wykonanie schodów zewnętrznych żelbetowych płytowych 20. Wykonanie belek żelbetowych monolitycznych 21. Wykonanie podciągów żelbetowych monolitycznych 22. Wykonanie wieńców żelbetowych monolitycznych na wszystkich ścianach nośnych zewnętrznych i wewnętrznych 23. Wykonanie w ścianach nadproży żelbetowych monolitycznych oraz prefabrykowanych typu L nad otworami okiennymi i drzwiowymi 24. Wykonanie słupów żelbetowych monolitycznych 25. Wykonanie więźby dachowej o konstrukcji krokwiowo - płatwiowej oraz z dźwigarów kratowych 26. Wykonanie wiatroizolacji i ołacenia, deskowania oraz pokrycia dachowego z blachy tytanowo-cynkowej wraz z obróbkami blacharskimi i odpowietrznikami 27. Wykonanie paroizolacji, izolacji cieplnej podłogi na gruncie (pod płytą nośną części pomieszczeń parteru), izolacji cieplnej stropów, stropodachu i połaci dachowych ze styropianu i wełny mineralnej 28. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, przeciwwodnej oraz termoizolacji stropodachów i tarasów 29. Wykonanie krycia dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami papą 30. Wykonanie podkładu z kruszywa wraz z montażem koszy ze stali nierdzewnej z sitkiem (balast stropodachu) 31. Wykonanie montażu ław, stopni kominiarskich oraz płotków śniegowych 32. Wykonanie montażu rynien dachowych i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej 33. Wykonanie wieży - elementy żelbetowe monolityczne (płyty, belki, słupy elementy spodnie, dach, ściana) 34. Wykonanie wieży - ściany z cegły gr. 25 cm wraz z elementami podparcia wieży, zawieszeń i osłon (rura, blachy, trzpienie) 35. Montaż stolarki okiennej zewnętrznej aluminiowej i z PCV z nawiewnikami higrosterowalny-mi i żaluzjami maskującymi aluminiowymi 36. Montaż ścian osłonowych aluminiowych zewnętrznych 37. Montaż stolarki drzwiowej aluminiowej i PCV oraz bram segmentowych aluminiowo-stalowych z listwą wentylacyjną 38. Montaż elementów specjalnych (wyłazy na dach, okna połaciowe, świetliki rurowe, wyłaz strychowy) 39. Wykonanie otworów (przejść) w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych, stropach oraz połaciach dachowych pod instalacje wewnętrzne: wod - kan, c.o., c.t., wentylacyjnych, elektrycznych, oświetleniowych i nagłośnienia, teletechnicznych oraz pod przyłącza zewnętrzne wod - kan, gaz oraz elektryczne. 40. Wykonanie otworów w miejscach lokalizacji wentylacyjnych kratek nawiewnych i wywiewnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty, na konto Urzędu Gminy Nagłowice: Bank Spółdzielczym w Kielcach Oddział Nagłowice Nr 51 8493 0004 0110 0100 0332 0007
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) 2. Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: a). Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na budowie obiektów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj co najmniej jednego obiektu kubaturowego wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez Zamawiającego b). Potencjału kadrowego: - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj: kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia bu-dowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia oraz posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień, - posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych poprzedzających rok publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pra-cowników c). Posiadają zdolność ekonomiczno finansową do realizacji przedmiotowego zamówienia: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co najmniej 500 000,00 zł - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej d). udzielenią rękojmi oraz gwarancji jakości min. 60 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia e). wykonanają siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia f). wyrażą zgodę na terminy płatności faktur do 30 dni g). w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy, zobowiazany jest zamieścić w tej sprawie informację Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie obiektów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jednego obiektu kubaturowego z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj kierownika budowy wraz z dokumentami stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - Informację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokości posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące podwykonawców - Oświadczenie (zawarte we wzorze oferty) o: - udzieleniu rękojmi oraz gwarancji jakości min. 60 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia - wykonaniu siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia - wyrażeniu zgody na terminy płatności faktur do 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach