Przetargi.pl
Budowa gminnego obiektu sportowego w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie- I etap

Gmina Ułęż ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż 168
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8667916, 8667028 , fax. 0-81 8667028
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
    Ułęż 168 168
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8667916, 8667028, fax. 0-81 8667028
    REGON: 43101982700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego obiektu sportowego w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie- I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową gminnego obiektu sportowego w Ułężu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa gminnego obiektu sportowego w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie- I etap, obejmującego: 1. Usunięciu kolizji linii napowietrznej SN z projektowanym gminnym obiektem sportowym w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie, obejmujący: Przestawienie istniejącego słupa wzdłuż osi linii (montaż nowego słupa krańcowego typu K2go przy skróceniu przęsła) i demontaż istniejącego oraz przebudowę istniejącego słupa na krańcowy typu K2go, ustawiony w tym samym miejscu i połączenie stanowisk słupowych linią kablową typu XRUHAKXs 3x1x120mm2. 2. Budowa Stadionu w miejscowości Ułęż , obejmującego: 2.1.Wstępne ukształtowanie terenu: a) wykonanie wykopów oraz przekopów o głębokości do 3,0 m, b) formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m, 2.2.Wykonaniu boiska , w tym: a) wykonaniu wykopów liniowych lub jamistych ze skarpami , o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m, b) rozplantowaniu ziemi wydobytej z wykopu, c) umocowaniu drenażu włókniną syntetyczną, d) ułożeniu drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach , o średnicy nominalnej 65 mm z otuliną filtracyjną, e) ułożeniu drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach o średnicy nominalnej 100 mm z otuliną filtracyjną, f) ułożeniu drenażu z rur kamionkowych perforowanych, o średnicy nominalnej 200 mm, g) wykonaniu podsypki filtracyjnej w gotowym wykopie z gotowego kruszywa warstwami grubości 10 cm z pospółki h) wykonaniu 3 sztuk studzienek kanalizacyjnych z elementów WAVIN o wylocie 200 mm z pokrywą PVC o średnicy 425 mmm i głębokości 2,0 m, i) wykonaniu podbudowy boiska piłki nożnej, j) wyposażeniu boiska do piłki nożnej w dwie bramki drewniano- stalowe, k) wykonaniu podbudowy asfaltobetonowej dla bieżni lekkoatletycznej. 2.3.Wykonaniu ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych o rozstawie 3,0 m i wysokości 2,0 m. 3. Wykonaniu sieci wodociągowej na terenie stadionu do zaworu odcinającego na oczyszczalni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) akceptują wzór umowy stanowiący załącznik Nr 4 Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że do?starczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7.2. i formie określonej w Części 5 SIWZ Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.2.2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu)- według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie osób posiadających uprawnienia w zakresie konstrukcyjno-budowlanym ,instalacji elektrycznych i wodno- kanalizacyjnych- według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków według załącznika Nr 4 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), 5) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ubezpieczenia zdrowotnego lub społecznego lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania ofert. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć do?kumenty zgodnie z § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ulez.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach