Przetargi.pl
Budowa Gminnego Kompleksu Sportowego w Słopnicach

Wójt Gminy Slopnice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-615 Słopnice, Słopnice 911
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3326200 , fax. 018 3326018
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Slopnice
    Słopnice 911 911
    34-615 Słopnice, woj. małopolskie
    tel. 018 3326200, fax. 018 3326018
    REGON: 49073206000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slopnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminnego Kompleksu Sportowego w Słopnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Gminnego Kompleksu Sportowego w Słopnicach. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na budowie budynku służącego jako zaplecze szatniowo - treningowe dla zawodników a także infrastrukturę towarzyszącą - instalacje wewnętrzne, przyłącza do budynku na dz. ew. Nr 1056/1, 1057/2 w Słopnicach Szlacheckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ oraz projekt techniczny i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 15000 zł (piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:  1/ Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2/ Posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności posiadanie doświadczenia w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej  o podobnym rodzaju, o wartości nie mniejszej niż 1/3  oferowanej ceny. 3/ Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także uprawnienia kierownika budowy i robót w odpowiednich branżach i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4/ Sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca musi przedstawić informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,  w którym posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. 2. Wykonawcy,  którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy - według wzoru - załącznika Nr 1. 2) Kosztorys sporządzony zgodnie z przedmiarem robót - załącznik Nr 2. 3) Parafowany projekt umowy - według załącznika Nr 3 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania - według załącznika Nr 4 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Opłaconą Polisę lub inny dokument stwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności budowlanej. 8) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, jaki posiada wykonawca lub ma w dyspozycji. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności W przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby. 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, o podobnym zakresie i rodzaju (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie). Wymaga się aby Wykonawca, w powyższym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie wartości nie mniejszej niż 1/3 oferowanej ceny. Wymaga się również załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych robót. 12) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 13) Potwierdzenie wniesionego wadium. 14) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 15) Wykonawca zobowiązany jest do wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. Każdy Oferent jest zobowiązany również do zapoznania się dokumentacją projektową. Na potwierdzenie powyższego złoży pisemne oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 8 16) Harmonogram rzeczowo-finansowo realizacji zadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slopnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach