Przetargi.pl
Budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu

Gmina Chodel ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
    ul. Partyzantów 24
    24-350 Chodel, woj. lubelskie
    REGON: 431019856
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:2.1. Zadanie 1 – Budowa garażu na samochód pożarniczy wraz z infrastrukturą w Godowie;2.2. Zadanie 2 - Modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu.3. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą NR Edycja6PGR/2023/4839/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Chodel Inwestycji: Budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu4. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dokumentację techniczną), pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, a w szczególności:4.1. Zadanie 1 – Budowa garażu na samochód pożarniczy wraz z infrastrukturą w Godowie:4.1.1. rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego;4.1.2. budowę budynku garażu na samochód pożarniczy;4.1.3. wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej i odgromowej z instalacją fotowoltaiczną;4.1.4. wykonanie przyłącza do sieci wodociągowej, kanalizacyjnego oraz do sieci elektrycznej;4.1.5. wykonanie systemu alarmowego SSWiN, systemu monitoringu zewnętrznego oraz systemu kontroli dostępu drzwi zewnętrznych (wraz zastosowaniem odpowiednich drzwi zewnętrznych);4.1.6. wykonanie elementów zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, tereny zielone);4.1.7. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;4.2. Zadanie 2 - Modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu:4.2.1. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych;4.2.2. wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych;4.2.3. wykonanie izolacji termicznej dachu;4.2.4. wymianę pokrycia dachowego wraz z przedłużeniem okapów (z uwagi na wykonaną izolację termiczną ścian), obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, wentylatorami dachowymi wyciągowymi;4.2.5. wykonanie instalacji odgromowej budynku;4.2.6. wykonanie remontu posadzek w garażach;4.2.7. dostawę i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, odtworzenie zamurowanych otworów drzwiowych;4.2.8. wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz (sanitariaty, komunikacja, klatka schodowa) wraz z wykonaniem robót branży elektrycznej i sanitarnej;4.2.9. wymiana oświetlenia zewnętrznego na LED;4.3. Dostarczenie oraz zamontowanie na odpowiednich budynkach napisów 3D z tworzywa sztucznego o treści „OSP Godów” oraz „OSP Chodel” złożonych z pojedynczych liter koloru czerwonego o wysokości 50-70 cm każda, montaż liter na dystansach min. 2 cm od ściany (ostateczna forma napisów do uzgodnienia z Zamawiającym);4.4. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru;4.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej;4.6. Prowadzenie dziennika budowy;4.7. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.) – dot. Zadania 1, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;4.8. Uporządkowanie terenu inwestycji;4.9. Przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom;4.10. Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji projektowej.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach