Przetargi.pl
Budowa funkcjonalnie powiązanych dróg w Radzionkowie ETAP 1

Urząd Miejski w Radzionkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0322890727 wew. 106
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radzionkowie
    ul. Męczenników Oświęcimia 42
    41922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 0322890727 wew. 106
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa funkcjonalnie powiązanych dróg w Radzionkowie ETAP 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający ubiega się o dofinansowanie inwestycji w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016–2019” Szczegółowe informacje dotyczące programu oraz wysokości dofinansowania zawiera Uchwała nr 154/2015 Rady Ministrów z dnia 8 września 2015 r. Przedmiotem zamówienia jest realizacji zadania pn.: „Budowa funkcjonalnie powiązanych dróg w Radzionkowie” ETAP 1. Zadanie obejmuje budowę funkcjonalnie powiązanych dróg gminnych w Radzionkowie tj.: 1.Odcinek nr 1: budowa nowej drogi łączącej ul. Długą z ul. Knosały (tzw. „obwodnica zachodnia”), na długości 615 mb wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej oraz dwóch rond, 2.Odcinek nr 2: budowa połączenia ul. Sadowej z projektowaną drogą łączącą ul. Długą z ul. Knosały, na długości 87 mb wraz z budową chodnika. Odcinek nr 1: Budowa drogi łączącej ul. Długą z ul. Knosały w Radzionkowie. Obecnie teren, na którym będzie budowany I etap nowej drogi – tzw. „obwodnicy zachodniej” stanowi łąki, pola uprawne oraz istniejące zalesienie, które należy wyciąć i wykarczować zgodnie z dokumentacją projektową. Inwestycja obejmuje budowę nowej drogi wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej oraz budowę dwóch rond: - na ul. Knosały z nowobudowanym odcinkiem drogi, - na odcinku nowobudowanej drogi z łącznikiem do ul. Sadowej. Projektowany układ drogowy obejmuje także budowę zatoki autobusowej, poboczy utwardzonych na podjazdach. Odwodnienie układu drogowego będzie realizowane za pomocą kanalizacji deszczowej otwartej, w formie rowów oraz kanalizacji deszczowej zamkniętej, tzw. kanałów deszczowych z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej oraz poprzez wybudowanie kanału deszczowego DN500 w ul. Knosały wraz z włączeniem do istniejącej studni. Dla prawidłowego odwodnienia oraz dla zapewnienia możliwości migracji drobnej zwierzyny zaprojektowano przepusty oraz zgodnie z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zaprojektowano płotki naprowadzająco - ochronne. Zaprojektowano także zjazdy indywidualne dla obsługi komunikacyjnej dróg leśnych. Zaprojektowano takie elementy bezpieczeństwa ruchu, tj.: a)bariery U-14 oraz barierki U-12, b)oznakowanie poziome i pionowe wraz z elementami bezpieczeństwa. Jezdnia obwodnicy została zaprojektowana do ruchu kategorii KR5. Szerokość jezdni obwodnicy wyniesie 7m, po 3.5m każdy z pasów ruchu. Projektowany łącznik ul. Długiej z ul. Knosały będzie drogą dwujezdniową (szer. 7 m), o nawierzchni z bet. asfaltowego wraz z pasem dzielącym, chodnikiem i poboczami utwardzonymi oraz rowami przydrożnymi. Rozwiązania materiałowe: a)nawierzchnia na rondzie i dojazdach bitumiczna, obciążenie ruchem KR5, b)nawierzchnia na wyspie środkowej - kostka granitowa, c)nawierzchnia na zatoce autobusowej - kostka granitowa, d)nawierzchnia chodników - kostka brukowa szara, e)nawierzchnia zjazdów - kostka brukowa czerwona, f)ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej, g)krawężniki granitowe, jako krawężniki zewnętrzne na rondzie do przejść dla pieszych, krawężnik wewnętrzny pomiędzy jezdnią ronda a wyspą środkową, jezdnią a zatoką autobusową, na wyspach azylu. h)krawężniki betonowe na pozostałych odcinkach w tym: dojazdy, ograniczenie pomiędzy zatoką autobusową a chodnikiem na dojściach do przejść zastosować płyty integracyjne (chropowate), i)wpusty krawężnikowo-jezdniowe. Podstawowe parametry techniczne tzw. „obwodnicy zachodniej”: 1.Ulica: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa. 2.Prędkość projektowa: Vp = 50 km/h. 3.Szerokość jezdni: 7m, zwiększona w pobliżu ronda. 4.Ilość pasów ruchu: jeden w każdym kierunku. 5.Chodnik jednostronny, szerokość 2m. (dwustronny w okolicach zatoki autobusowej) 6.Ścieżka rowerowa jednostronna o szerokości 2m. 7.Kategoria obciążenia ruchem: KR5. Jako ograniczenie chodnika od zieleńca zostały zaprojektowane obrzeża betonowe. Pochylenie poprzeczne to 2% w kierunku rowu (na długości występowania rowu), w okolicach rond 2% w kierunku jezdni. Jako ograniczenie ścieżki rowerowej od zieleńca zostały zaprojektowane obrzeża betonowe. Pochylenie poprzeczne to 2% w kierunku rowu (na długości występowania rowu), w okolicach rond 2% w kierunku jezdni. Zaprojektowano budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej. Zaprojektowano budowę zatoki autobusowej o poniższych parametrach: 1.Długość krawędzi zatrzymania – 20 m, 2.Szerokość zatoki przy jezdni – 3 m. 3.Wyokrąglenie załomów krawędzi jezdni r=30m 4.Pochylenie poprzeczne jezdni 2% w kierunku jezdni 5.Skos wyjazdowy z drogi 1:8 6.Skosy wyjazdowy na drogę 1:4 7.Wiata przystankowa 8.Nawierzchnia kamienna z kostki granitowej 8/11 W związku z budową drogi planuje się nowe oznakowanie pionowe i poziomego. Planowane przedsięwzięcie znajduje się w obszarze Natura 2000 - PLH240003 Podziemia Tarnogórsko – Bytomskie. Projektowana droga nie wpłynie negatywnie na środowisko. Odcinek nr 2: Budowa połączenia ul. Sadowej z projektowaną drogą łączącą ul. Długą z ul. Knosały w Radzionkowie Obecnie teren, na którym budowane będzie połączenie ul. Sadowej z projektowaną drogą łączącą ul. Długą z ul. Knosały stanowi łąkę – teren otwarty, niezabudowany. Szczegółowy zakres prac: - budowa - przedłużenie ul. Sadowej na długości około 65 mb. Jezdnia będzie posiadać szerokość 6m - spadek nawierzchni daszkowy. Nawierzchnia bitumiczna ograniczona obustronnie krawężnikiem. - przebudowa ul. Sadowej na długości około 22 mb; - budowa chodnika o długości 48 mb. Od strony wschodniej zaprojektowano budowę nowego chodnika o szerokości 2m. Chodniki zostaną wykonane z kostki betonowej koloru szarego, ograniczone od strony drogi krawężnikiem betonowym 15/30 w odsłonięciu 12cm, od strony zieleńca (ogrodzeń) obrzeżem betonowym 8/30. - przebudowa istniejącego chodnika lewostronnego o długości 30 mb; - remont istniejących zjazdów. Nawierzchnia remontowanych zjazdów to kostka betonowa koloru czerwonego, na połączeniu zjazdów z nawierzchnią jezdni zaprojektowano krawężnik najazdowy 15/22 w odsłonięciu 4cm. - budowa kanalizacji deszczowej - około 44 mb; - likwidacja istniejących wpustów; - montaż wpustów i przykanalików. Dla prawidłowego odwodnienia przedmiotowego terenu zaprojektowano nowy odcinek kanalizacji deszczowej oraz nowe wpusty z przykanalikami z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej. - odwodnienie układu drogowego: do nowo projektowanych wpustów deszczowych (klasa D400) z odprowadzeniem wód poprzez projektowaną kanalizację deszczową do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wody deszczowe (odcinek kanalizacji D2- Distn) - odcinek o średnicy fi 300 i długości około 44mb. Podstawowe parametry techniczne połączenia: 1.klasa techniczna L ½; 2.jezdnia dwukierunkowa; 3.prędkość projektowa Vp=30km/h; 4.kategoria ruchu KR3; 5.szerokość jezdni - 6.0m; 6.nawierzchnia - AC 11S. Projektowana inwestycja zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane zaliczany jest do: 1.Kategorii IV – elementy dróg publicznych i kolejowych dróg szynowych, jak: skrzyżowania i węzły, wjazdy, zjazdy, przejazdy, perony, rampy o współczynniku kategorii obiektu – k = 5,0 i współczynniku wielkości obiektu – w = 1,0. 2.Kategorii XXV – drogi. Planowane przedsięwzięcie znajduje się w obszarze Natura 2000 - PLH240003 Podziemia Tarnogórsko – Bytomskie. Projektowana droga nie wpłynie negatywnie na środowisko. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - projekt budowlano-wykonawczy tj.: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót – jako materiał pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach