Przetargi.pl
Budowa familijnego placu zabaw w Parku Trzech Kultur w Nowym Dworze Mazowieckim

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
    ul. Zakroczymska 30
    05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
    REGON: 1327034700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa familijnego placu zabaw w Parku Trzech Kultur w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa familijnego placu zabaw w Parku Trzech Kultur w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Plac zabaw zaprojektowano na terenie otoczonym przez ścieżki piesze, tuż przy alei rowerowej. Cały obszar placu stanowi 643,17 m2 z czego 348,63 m2 to nawierzchnia bezpieczna pod urządzenia zabawowe. W ramach projektu placu zabaw zastosowano rozwiązania dostosowane do intensywnego użytkowania w miejscach publicznych. Plac zabaw ma być przeznaczony dla dzieci wieku od 2 do 15 lat. Wszystkie zaproponowane urządzenia zabawowe muszą być zbadane zgodnie z normami europejskimi EN 1176 - 2008 certyfikat bezpieczeństwa TUV. Na terenie placu zabaw należy umieścić tablice informacyjną z regulaminem 3. Nawierzchnia bezpieczna na placu zabaw. Należy wykonać nawierzchnię syntetyczną wylewaną. Nawierzchnia ta daje nieograniczone możliwości konstruowania i stanowi nawierzchnię bezpieczną, amortyzującą upadek z wysokości minimum 150cm (dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku WSU = 150cm). Wszystkie urządzenia placu zabaw usytuowane są na nawierzchni o powierzchni 348,63 m2. Nawierzchnię bezpieczną należy wykonać w postaci: 1) podbudowa na wykopie 40 cm, 2) warstwa piasek 10 cm, 3) warstwa kruszywo łamane 20 cm, 4) warstwa gumowa do 10 cm, 5) krawężniki gumowe. 4. Urządzenia zabawowe. W projekcie zastosowano proste urządzenia zabawowe o wysokiej wytrzymałości. Podstawowe materiały to stal galwanizowana oraz płyty kompaktowe HPL. Plac zabaw należy wyposażyć w 8 niżej wymienionych urządzeń zabawowych bardzo odpornych zarówno na warunki atmosferyczne jak i na działanie wandali, na nawierzchni bezpiecznej z zachowaniem odpowiednich odległości (stref bezpieczeństwa). Miejsca ich dokładnej lokalizacji znajduje się w Projekcie placu zabaw: 1) Domek zabawowy, 2) Huśtawka, 3) Bujawka jednoosobowa, 4) Bujawka dwuosobowa, 5) Bujak czteroosobowy, 6) Wieża tematyczna mała, 7) Linarium, 8) Wieża tematyczna duża. 5. Ogrodzenie placu zabaw. Teren placu zabaw należy ogrodzić ogrodzeniem segmentowym wymiarze maksimum 1600 x 1000 mm (szer. x wys.), wykonanym z płaskowników i prętów stalowych w całości ocynkowanych ogniowo w tym dwie furtki wejściowe, samozamykające z systemem „PIES STOP”, szer. 1,0 m. Miejsce dokładnej lokalizacji i kształtu ogrodzenia znajduje się w Projekcie placu zabaw. 6. Na terenie placu zabaw należy umieścić regulamin. Tekst regulaminu powinien być napisany wyraźnie i zrozumiale. Miejsce dokładnej lokalizacji tablicy znajduje się w Projekcie placu zabaw. 7. Do oferty wykonawca jest zobowiązany załączyć karty techniczne oraz certyfikaty proponowanych urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty również karty techniczne (potwierdzająca parametry) nawierzchni bezpiecznej potwierdzone przez jej producenta, atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni oraz autoryzację producenta nawierzchni bezpiecznej wystawioną dla wykonawcy wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, że Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, związane z realizacją roboty budowlanej. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc, między innymi: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca jest zobowiązany załączyć karty techniczne oraz certyfikaty proponowanych urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty również karty techniczne (potwierdzająca parametry) nawierzchni bezpiecznej potwierdzone przez jej producenta, atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni oraz autoryzację producenta nawierzchni bezpiecznej wystawioną dla wykonawcy wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach