Przetargi.pl
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ulicy Chełmońskiego w miejscowości Żelechów, Gmina Żabia Wola etap I.

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96321 Żabia Wola, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3
    96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ulicy Chełmońskiego w miejscowości Żelechów, Gmina Żabia Wola etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ulicy Chełmońskiego w miejscowości Żelechów, Gmina Żabia Wola etap I. Etap I obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego od słupa 73 do słupa 94. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie oświetlenia całości ulicy Chełmońskiego jednak niniejsze postępowanie dotyczy tylko etapu I od słupa 73 do słupa 94 i tylko ten etap Wykonawca zobowiązany jest wycenić. Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot dla etapu I zamówienia za pomocą: 1. Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 2. STWiORB stanowiącej załącznik do SIWZ 3. Organizacji ruchu stanowiącej załącznik do SIWZ 3.2 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonanie wszystkich czynności formalno-prawnych do uruchomienia oświetlenia ulicznego. 2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca, powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. 3.3 Wykonanie i odbiór budowy w etapie I 1. Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją projektową i STWiORB z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz poleceniami Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu umowy będzie się uważać za zakończone jeżeli oświetlenie będzie czynne i nastąpi odbiór końcowy. 3. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończania budowy. 4. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom norm oraz o innych parametrach niż określone SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB i obowiązujących normach. 5. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na czas budowy zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania i zamontowania- przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 7. Obowiązki Wykonawcy w ramach umowy obejmują organizację placu budowy uzgodnienie wejścia w teren z właścicielami działek na których będą prowadzone roboty, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 8. Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania Przedmiotu Umowy, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy, a odnoszące się do jego realizacji, d) inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą w 2 egz oraz Protokół geodezyjny potwierdzający zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. e) dokumenty na dostawę energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1-5 Żyrardów i sprzedaż energii elektrycznej z MULTIMEDIA POLSKA ENERGIA Sp. z o. o ul. T. Wendy 7/9, 81-341, Gdynia(Wykonawca otrzyma niezbędne upoważnienie do uzyskania powyższych dokumentów) 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania w imieniu Zamawiającego procedury formalno –prawnej związanej z dostawą energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1-5 Żyrardów i sprzedażą energii elektrycznej z MULTIMEDIA POLSKA ENERGIA Sp. z o. o ul. T. Wendy 7/9, 81-341, Gdynia umożliwiające czynną prace oświetlenia ulicznego w dniu odbioru końcowego. UWAGA ! 1. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia Projektowe . 2. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 3. Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót (z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie mają mocy obowiązującej jednak posłużą Wykonawcy do sporządzenia harmonogramu do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (o którym mowa w pkt. III.3 powyżej) w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1) powyżej 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1) powyżej - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6)Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7)Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ (formularz nie podlega uzupełnieniu). 3) Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo:  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,  Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania rzez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów– proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 7) Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach