Przetargi.pl
Budowa elementu małej architektury (Pomnik Orła Białego) w miejscowości Skrzyńsko gmina Przysucha.

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 553 , fax. 486 753 672
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10
    26400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 553, fax. 486 753 672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa elementu małej architektury (Pomnik Orła Białego) w miejscowości Skrzyńsko gmina Przysucha.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa elementu małej architektury (Pomnik Orła Białego) w miejscowości Skrzyńsko gmina Przysucha. Przedmiotowe zamierzenie budowlane polega na wykonaniu pomnika upamiętniającego 100 lat odzyskania przez Polskę niepodległości. Zaprojektowane zostały: cokół stanowiący bazę dla rzeźby Orła Białego, tablica pamiątkową, ławka, chodnik, plac przed cokołem oraz otaczający teren. Cokół: - Cokół żelbetowy z betonu o gładkiej powierzchni i widocznej warstwie strukturalnej stanowić ma bazę pod montaż rzeźby Orła Białego. Rzeźba zakotwiona w cokole za pomocą 4 prętów Ø10 w rozstawie 20x30cm. Figura Orła Białego jest w posiadaniu Inwestora. W ramach zamówienia wykonawca zamontuje figurę w oznaczonym miejscu zgodnie z projektem. - Do lica cokołu zamontowana zostanie pamiątkowa płyta granitowa z wygrawerowanym tekstem okolicznościowym. - Cokół zostanie wkomponowany w projektowaną skarpę, która opadać będzie w kierunku zachodnim. Skarpa ta od strony wschodniej zostanie ścięta pod skosem i wyłożona kostką brukową. - W przyziemiu cokołu projektuje się wysoki na 15 cm podest, będący miejscem składania kwiatów. Ławka: - Na przeciwko pomnika zaprojektowano wygiętą w łuk ławkę, która wraz z linią skarpy przy cokole tworzy ramy placu. - Baza ławki w konstrukcji żelbetowej, pełni dodatkowo funkcję ściany oporowej oddzielającej utwardzony teren od terenu zielonego, opadającego w kierunku wschodnim. - Siedzisko i wewnętrzna ścianka ławki wykonane z drewnianej, impregnowanej kantówki, mocowanej do elementu żelbetowego. - Żelbetowa baza ławki, na obu końcach przechodzi płynną linią ku terenowi. - Ławka od strony wschodniej sąsiaduje z projektowaną skarpą. Szczegóły wg projektu konstrukcji i rysunków architektury. Utwardzona skarpa: Podłoże skarpy na której będą układane elementy prefabrykowane (płytki kamienne) powinno być wyrównane i zagęszczone mechanicznie. Do ochrony skarpy przed erozją należy użyć komórkowy system ograniczający (geokrata) w formie przestrzennych geosiatek o wys. 15 cm z polietylenu. Kratę należy mocować szpilką metalową (kotwą) przeznaczoną do geokraty wykonaną z żebrowanego pręta wygiętego w literę J a przestrzenie wypełnić materiałem zasypowym (piasek). Na przygotowanym podłożu należy ułożyć podsypkę cementowo-piaskową grubości 5cm. Elementy prefabrykowane należy układać z zachowaniem spadku. Spoiny pomiędzy płytkami kamiennymi wypełnić zaprawą cementowo-piaskową w stosunku 1:2. W okresie wiązania zaprawy cementowo-piaskowej powierzchnię bruku należy osłonić matami lub warstwą piasku i utrzymywać w stanie wilgotnym przez co najmniej 7 dni. Chodniki i plac: - Nawierzchnia z granitowej kostki brukowej, 6cm, na podsypce cementowopiaskowej, wymieszanej w proporcji 1:4, 4cm. Podbudowa z kruszywa łamanego sortowanego, o frakcji 0-63mm, 20cm. - Obrzeża chodnikowe betonowe gr. 8 lub 6 cm. - Odprowadzenie wody z chodników na teren nieutwardzony za pomocą spadków 1,5%. Schody terenowe: Projektuje się schody jednobiegowe z dzisięcioma stopniami szerokości 2m. Schody będą usytuowane w południowej części terenu inwestycji w osi istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej. Stopnie schodowe zaprojektowano z palisad granitowych 10x10 cm wys. 50 cm osadzonych w chudym betonie. Nawierzchnię schodów zaprojektowano z kostki granitowej. Podłoże stanowi warstwa podsypki cementowo-piaskowej gr. 3 cm na podbudowie z piasku stabilizowanego cementem gr. 15 cm. Bloki schodów z obydwu stron ograniczają palisady granitowe 10x10 cm wys. 50cm osadzonych w chudym betonie. Balustrada: Przy schodach zaprojektowano poręcze z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo Ø 42,4 o wys. 1,10 m. Do mocowania elementów stalowych należy użyć nierdzewnych kotew wklejanych w nawiercane otwory. Wykonanie drenażu: Po stronie wschodniej ogrodzenia dzielącego teren kościoła od działki objętej opracowaniem należy ułożyć dwa odcinki drenażu (2x 8m), będących kontynuacją istniejącego systemu odprowadzenia wod, który skieruje wody spływające na teren zielony na działce Inwestora. Na dnie wykopu, na głębokości nie mniejszej niż 70 cm ułożyć drenaż opaskowy z rur perforowanych φ 150 z warstwą zewnętrzną z geowłókniny z zachowaniem spadku 2% odcinkami ku terenom zielonym za działce Inwestora, a następnie przysypać żwirem płukanym frakcji 1-3 cm i przykryć warstwą geowłókniny a powyżej wykonać nawierzchnie chodnikową. Oświetlenie: wg projektu instalacji elektrycznych. Tablica pamiątkowa: - Tablica granitowa z grawerowanym tekstem. - Pole symbolizujące dolną połowę flagi przyciemnić poddając obróbce chemicznej, - Tablicę zamontować na cokole w sposób niepokazujący systemu mocowania (np. poprzez przyklejenie), Kod CPV : 45212314-0 Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci, 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, Termin wykonania zamówienia: 31 lipca 2018r. przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej – załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr5 do SIWZ oraz przedmiaru robót – załącznik nr6 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w opisie przedmiotu zamówienia zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212314-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) Dowód wpłaty wadium, d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile jest to wiadome. e) Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór Jego oferty prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług składając wypełniony - załącznik nr3 do formularza oferty (oświadczenie należy złożyć w oryginale) f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP załącznik nr2 do SIWZ składa każdy z podmiotów składający wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach