Przetargi.pl
Budowa elektrowni wiatrowej o mocy 120 kW w zadaniu : Głęboka termomodernizacja budynków szkolnych Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Chor. Jana Szymańskiego w Marianowie.

Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-421 Piątnica,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 166 611 , fax. 862 166 611
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie
    18-421 Piątnica, woj. podlaskie
    tel. 862 166 611, fax. 862 166 611
    REGON: 98393000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa elektrowni wiatrowej o mocy 120 kW w zadaniu : Głęboka termomodernizacja budynków szkolnych Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Chor. Jana Szymańskiego w Marianowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa na wydzielonej działce budowlanej siłowni wiatrowej o mocy maks. 120 kW na potrzeby prowadzącego gospodarstwa rolnego i budynków Szkoły, na terenie obejmującym działkę 6/5, we wsi Marianowo, gm. Piątnica. Budowana siłownia wiatrowa składa się z trzech czterosegmentowych turbin wiatrowych, każda po 40 kW. Sumaryczna moc siłowni wiatrowej wynosi 120 kW. Każda z turbin zostanie wpięta do rozdzielnicy innego budynku tj. do rozdzielnicy głównej w budynku Szkoły, do rozdzielnicy głównej w budynku Warsztatów oraz do rozdzielnicy głównej w budynku Internatu. Połączenia te zostaną wykonane kablami YKXS 5x95mm2. W pobliżu posadowienia turbin zostały zaprojektowane trzy szafki przyłączeniowe SP1, SP2, SP3, do każdej turbiny jedna. W szafkach przewidziano miejsce na liczniki elektryczne . Zakres inwestycji obejmuje również wykonanie sieci (instalacji) podziemnych i nadziemnych energetycznych zasilających i sterujących wraz z niezbędną infrastrukturą. Siłownia wiatrowa składa się z następujących elementów:  trzy czterosegmentowe turbiny wiatrowe, każda po 40 kW. Sumaryczna moc siłowni wiatrowej wynosi 120 kW,  każdy segment wirnikowy o wysokości 3 m,  pod każdym z segmentów wirnikowych znajduje się podstawa przekładni wraz z generatorem,  wysokość czterosegmentowych turbin wraz z podstawą segmentu wirnikowego wynosi 17 m,  fundamenty oraz kotwy fundamentowe po jednym na każdą z turbin. Roboty budowlane obejmują :  wykonanie i zabezpieczenie wykopów pod fundamenty dla segmentów wirnikowych siłowni wiatrowej,  wykonanie wykopów pod ułożenie tras kablowych z siłowni wiatrowej do przyłącza na granicy działo 6/5 wg projektu zagospodarowania terenu i wytycznych opisowej części projektu elektrycznego,  wykonanie fundamentów dla segmentów wirnikowych wraz z instalacją uziemiającą - kotwy fundamentowe : • ściany zewnętrzne kotw fundamentowych – elementy żelbetowe zgodnie z wytycznymi części konstrukcyjnej projektu, • kotwy fundamentowe należy zaizolować do fundamentu.  elementy stalowe, obudowy , barierki, drabiny, obróbki blacharskie i opierzenia segmentów wirnikowych systemowe z blachy ocynkowanej gr. 0,7 mm, od strony wewnętrznej i zewnętrznej powlekane lakierem akrylowym lub poliestrowym, malowanie segmentów wirnikowych w kolorze RAL 7012 Należy zapewnić wykonanie konstrukcji wsporczej podstawy turbiny w klasie R30 poprzez malowanie specjalistycznymi farbami. Rodzaj farb i grubość powłoki zależy od przekroju konstrukcji (masywności). Ogrodzenie. Wokół siłowni wiatrowej przewidziano ogrodzenie systemowe panelowe wewnątrz terenu o wysokości 2,0 m z furtką. Ogrodzenie panelowe montowane na słupkach stalowych posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Panele wykonane z drutu o średnicy 5,0 mm, ocynkowane ogniowo i powlekane poliestrem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31121340-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 30.000 złotych ( słownie : trzydzieści tysięcy złotych ), 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Narodowy Bank Polski Nr rachunku : 35 1010 1049 0036 1013 9120 0000 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa elektrowni wiatrowej o mocy 120 kW w zadaniu : Głęboka termomodernizacja budynków szkolnych Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Chor. Jana Szymańskiego w Marianowie 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności gwarancji. 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach