Przetargi.pl
Budowa elektronicznej administracji w gminie wiejskiej Ułęż

Gmina Ułęż ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż 168
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8667916, 8667028 , fax. 0-81 8667028
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
    Ułęż 168 168
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8667916, 8667028, fax. 0-81 8667028
    REGON: 43101982700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ulez.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa elektronicznej administracji w gminie wiejskiej Ułęż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą : Budowa elektronicznej administracji w gminie wiejskiej Ułęż, polegającego na: 1. Budowa sieci LAN i wyposażenie serwerowni 2. Uzupełnienie i ujednolicenie platformy sprzętowej 3. Uzupełnienie i ujednolicenie oprogramowania 4. Uzupełnienie platformy oprogramowania- oprogramowanie E-Urząd 5. Wdrożenie i integracja systemu E-Urząd (szkolenie) 6. Dostawa infokiosku wewnętrznego 7. Uruchomienie telefonii VoIP 2.1.2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o niniejszą specyfikację łącznie z wizją lokalną w miejscu prowadzenia robót . 2.1.3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie roboty związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w SIWZ ,Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej 2.1.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: a) Specyfikacje techniczne określone w załącznikach od Nr 9 do Nr 15 d) wzór umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 6.2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.) i za zgodą Zamawiającego w innych formach przewidzianych w Pzp. 6.3. Termin i miejsce wniesienia wadium 6.3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Polskiej Spółdzielczości Oddział Lublin Filia Ułęż Nr 89193017092005004001450004. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 6.3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkcie 6.2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Oryginału nie bindować i nie zszywać z ofertą. 6.3.3. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 6.3.4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 6.3.5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust.5 Pzp, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.4. Zwrot wadium 6.4.1. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium gdy: 1) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 2) Zamawiający unieważnił postępowanie, 3) Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 6.4.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. 5. Utrata wadium Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w razie zaistnienia okoliczności określonych w pkcie 6.3.5 litery a, b, c.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 3 dostaw o odpowiadających zakresem przedmiotowi Zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie, a polegających na: wykonaniu instalacji obejmującą: sieć LAN, sieć elektryczną, centralę alarmową, centralę telefoniczną o wartości co najmniej 100 000 zł każda dostarczeniu sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000 zł każda wdrożenia systemów wspomagających elektroniczne zarządzanie i wymianę dokumentów w jednostkach administracji publicznej o wartości co najmniej 100 000 zł każda b) Dysponują osobami o kwalifikacjach z zakresu metodyki zarządzania projektami -minimum 1 osoba pracownika zabezpieczenia technicznego z licencję II stopnia zgodnej lub równoważnej - min 1 osoba pracownika zabezpieczenia technicznego z licencję co najmniej I stopnia - zgodnej lub równoważnej -min 2 osoby kierownika robót elektrycznych, która musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane- min 1 osoba pracownika z uprawnieniami zgodnymi lub równoważnymi z SA-4 do instalacji i projektowania systemów alarmowych- min 1 osoba instalatora udokumentowanych certyfikatem instalatora okablowania strukturalnego i systemu telekomunikacyjnego- min 1 osoba 5) przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6) zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę wykazu personelu przewidzianego realizacji budowy sieci logicznej i elektrycznej oraz załączenia niezbędnych uprawnienień w zakresie wymaganym , aktualnych zaświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz stosownych licencji pracowników zabezpieczenia technicznego 7) zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę osoby do kierowania projektem o kwalifikacjach dotyczących metodyki zarządzania projektami na poziomie Prince2 Practicioner zgodnej lub równoważnej Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że do?starczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7.2. i formie określonej w Części 5 SIWZ Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.2.2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu)- według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zamawiający wymaga wykazanie osoby pełniącej rolę kierownika projektu, kierownika robót elektrycznych oraz instalatorów sieci według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. Należy załączyć odpowiednie certyfikaty, uprawnienia i poświadczenia, licencje 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 dostaw odpowiadających zakresem przedmiotowi Zamówienia polegających na: wykonaniu instalacji obejmującą: sieć LAN, sieć elektryczną, centralę alarmową, centralę telefoniczną o wartości co najmniej 100 000 zł każda dostarczeniu sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000 zł każda wdrożeniu systemów wspomagających elektroniczne zarządzanie i wymianę dokumentów w jednostkach administracji publicznej o wartości co najmniej 100 000 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr4 do SIWZ (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 4) Oświadczenie o wizytacji obiektu Załącznik Nr 7 5) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków według załącznika Nr 5 do SIWZ 6) Wykaz podwykonawców - zał. Nr 6 (załączyć w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 7) Polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), 9) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ubezpieczenia zdrowotnego lub społecznego lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania ofert. 10) Dokument potwierdzający wniesienia wadium. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć do?kumenty zgodnie z § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ulez.bip.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach