Przetargi.pl
Budowa elektronicznego systemu kontroli dostępu, w tym systemu identyfikacji kibiców, rozbudowa systemu monitoringu audiowizualnego oraz roboty towarzyszące (dodatkowe ogrodzenie, kontener kasowy i pomost dla dziennikarzy) na stadionie piłkarskim przy ulicy Jana Pawła II 6 w Siedlcach

Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Jana Pawła II 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 644 23 99 , fax. 25 644 23 99
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 6 6
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 644 23 99, fax. 25 644 23 99
    REGON: 71045371700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa elektronicznego systemu kontroli dostępu, w tym systemu identyfikacji kibiców, rozbudowa systemu monitoringu audiowizualnego oraz roboty towarzyszące (dodatkowe ogrodzenie, kontener kasowy i pomost dla dziennikarzy) na stadionie piłkarskim przy ulicy Jana Pawła II 6 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa elektronicznego systemu kontroli dostępu, w tym systemu identyfikacji kibiców, rozbudowa systemu monitoringu audiowizualnego oraz roboty towarzyszące (dodatkowe ogrodzenia, kontener kasowy i pomost dla dziennikarzy) na stadionie piłkarskim przy ulicy Jana Pawła II 6 w Siedlcach zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ zaprojektowanie i wykonanie elektronicznego systemu kontroli dostępu w tym systemu identyfikacji kibiców stanowiących rozbudowę istniejącego systemu kontroli dostępu 2/ zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu monitoringu audiowizualnego, 3/ wykonanie dodatkowego systemu monitoringu audiowizualnego w pokoju nr 301 na II piętrze trybuny zachodniej, 4/ dostawa i montaż kontenera kasowego zgodnie z projektem budowlanym i decyzją pozwolenia na budowę oraz wykonanie do niego zasilania elektrycznego, 5/ wykonanie dodatkowych ogrodzeń płyty boiska głównego od strony wschodniej, północnej i południowej z wydzieleniem terenu dla sektora kibiców gości wg wskazań ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, 6/ wykonanie pomostu dla dziennikarzy zgodnie z projektem budowlanym i decyzją pozwolenia na budowę. Roboty muszą być przeprowadzone w sposób umożliwiający bieżące funkcjonowanie istniejącej trybuny zachodniej wraz z płytą boiska oraz boisk treningowych na terenie stadionu przy ulicy Jana Pawła II 6 w Siedlcach (przeprowadzanie treningów i rozgrywanie meczów ligowych rundy wiosennej 2013). Termin wykonania zamówienia: Dokumentacja techniczna : - system monitoringu audiowizualnego - do 30 dni od daty zawarcia umowy. - elektroniczny system kontroli dostępu (w tym system identyfikacji kibiców) - do 30 dni od daty zawarcia umowy, Realizacja robót - system monitoringu audiowizualnego - do 4 czerwca 2013 r. - elektroniczny system kontroli dostępu (w tym system identyfikacji kibiców) oraz roboty towarzyszące - do 8 lipca 2013 r.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349700007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 2 kwietnia 2013 r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 25 000 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Sposób udokumentowania wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 40 1440 1101 0000 0000 1324 9024 z dopiskiem Wadium na: Budowę elektronicznego systemu kontroli dostępu, w tym systemu identyfikacji kibiców, rozbudowę systemu monitoringu audiowizualnego oraz roboty towarzyszące (dodatkowe ogrodzenia, kontener kasowy i pomost dla dziennikarzy) na stadionie piłkarskim przy ulicy Jana Pawła II 6 w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami) uznane jest przez Zamawiającego za oryginał; Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale w siedzibie Agencji Rozwoju Miasta Siedlce ul. Jana Pawła II 6 pok. 208 w godzinach od 7.30 do 15.30 lub załącza do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie. Treść wadium musi zabezpieczać skuteczność wezwania w przypadku wystąpienia okoliczności zawartych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach