Przetargi.pl
BUDOWA DWÓCH SIŁOWNI TERENOWYCH W EŁKU

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DWÓCH SIŁOWNI TERENOWYCH W EŁKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch siłowni terenowych w Ełku. Pierwsza siłownia znajdować się będzie przy promenadzie ełckiej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Kilińskiego 48, natomiast druga na terenie parku rekreacyjnego przy ul. Parkowej. Obie siłownie należy wyposażyć zgodnie z załączonymi projektami. Teren inwestycji nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Zakres robót obejmuje: Budowę siłowni przy Szkole Podstawowej nr 7, w tym: a) roboty ziemne, b) wykonanie projektowanych nawierzchni utwardzonych oraz żwirowych w otoczeniu obrzeży betonowych c) wykonanie oświetlenia terenu (2 latarnie typu LED), d) dostawę i montaż urządzeń, tj.: - prasa nożna - 1 kpl. - motyl - 1 kpl. - wyciskanie siedząc - 1 kpl. - wyciąg górny - 1 kpl. - wioślarz - 1 kpl. - rower - 1 kpl. - chodziarz - 1 kpl. - wyciskanie siedząc - 1 kpl. - zestaw Workout min 15 stanowisk treningowych - 1 kpl. - tablice informacyjne - 2 kpl. - tablica informacyjna z regulaminem - 1 kpl. e) założenie i odtworzenie zdewastowanych terenów zielonych po pracach budowlanych. Budowę siłowni na terenie parku rekreacyjnego, w tym: a) roboty ziemne, b) wykonanie projektowanych nawierzchni żwirowych w otoczeniu obrzeży betonowych c) dostawę i montaż urządzeń, tj.: - orbitrek + pylon + wyciskanie siedząc - 1 kpl. - twister + pylon + pajacyk - 1 kpl. - wahadło+ pylon + wioślarz - 1 kpl. - tablica informacyjna z regulaminem - 1 kpl. d) założenie i odtworzenie zdewastowanych terenów zielonych po pracach budowlanych. Uwagi: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 2. Urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności (lub inny dokument równoważny) z normą PN-EN 957 oraz PN-EN 1176. 3. Urządzenia muszą posiadać tabliczkę informacyjną z instrukcją obsługi urządzenia. 4. Urządzenia muszą być kompletne i odporne na warunki atmosferyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne. Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (3szt.) oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektami. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w projektach i SST podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433250007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach