Przetargi.pl
Budowa dwóch budynków na potrzeby 14 - osobowych placówek opiekuńczo - wychowawczych wraz niezbędną infrastrukturą techniczną.

Powiat Brodnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, ul. Kamionka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 950 800 , fax. 564 950 801
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brodnicki
    ul. Kamionka 18
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 950 800, fax. 564 950 801
    REGON: 87111836500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch budynków na potrzeby 14 - osobowych placówek opiekuńczo - wychowawczych wraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dwóch budynków na potrzeby 14 osobowych placówek opiekuńczo wychowawczych wraz niezbędną infrastrukturą techniczną na dz. nr 1497/12, 1497/10 przy ul. Słonecznej w Brodnicy. Na przedmiotowych działkach, oprócz 2 budynków mieszkalnych, przewiduje się budowę terenu utwardzonego kostką betonową, po którym odbywać się będzie komunikacja, wielofunkcyjnego boiska sportowego, 2 garaży blaszanych. 2.Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z następującym podziałem: 2.1. Branża budowlana i drogowa. Dane ogólne pojedynczego budynku: Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony; Ilość kondygnacji naziemnych: 2 – parter, piętro; Dach czterospadowy, kąt nachylenia dachu: 22 stopnie; Układ i rozkład pomieszczeń: wg wzorów rzutów poszczególnych kondygnacji. Podstawowe dane gabarytowe pojedynczego budynku: Powierzchnia zabudowy 202,3 m2 Powierzchnia użytkowa 324,5 m2 Powierzchnia całkowita 404,6 m2 Kubatura 1567,87 m3 Szerokość budynku 17,0 m Długość budynku 12,45 m Wysokość budynku 8,7 m Podstawowe rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne: Fundamenty – ławy i stopy żelbetowe monolityczne Ściany zewnętrzne – murowane z bloczka z betonu komórkowego Ściany wewnętrzne – murowane z bloczka z betonu komórkowego Rdzenie, słupy, podciągi – żelbetowe monolityczne Nadproża – żelbetowe monolityczne i prefabrykowane typu L19 Strop parteru – żelbetowy monolityczny Strop piętra – żelbetowy monolityczny Schody wewnętrzne – żelbetowe monolityczne Dach – konstrukcja drewniana Pokrycie dachu – blacha dachówkowa Obiekt wyposażony w instalacje wewnętrzne: instalacja wod.-kan., c.o. - piec gazowy, wentylacja mechaniczna, instalacja elektryczna, system oddymiania klatki schodowej. Ponadto zamówienie obejmuje budowę przyłączy oraz wszelkich instalacji zewnętrznych, budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego – 448 m2, ogrodzenia panelowego oraz dwóch garaży blaszanych po 28 m2 każdy. Zakres robót drogowych: Projektowana powierzchnia zabudowy wynosi: część jezdna 406,0 m2 chodniki 804,0 m2 Wykonanie parkingu na 10 samochodów osobowych (w tym jedno dla pojazdów osób niepełnosprawnych) wraz z drogą manewrową i miejscami postojowymi. Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej wokół budynków oraz dojścia do parkingu i obiektów rekreacyjno-sportowych. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (do przełożenia). Wykonanie oznakowania miejsc postojowych. Wykonanie trawników. Odprowadzenie wód opadowych. 2.2. Branża sanitarna. Instalacje zewnętrzne: Przyłącze wodociągowe Włączenie w istniejący wodociąg za pomocą wbudowania trójnika i doprowadzenie rurociągu na teren inwestycji. Zamontowanie studni wodomierzowej z wyposażeniem oraz dalsze doprowadzenie rurociągu PE do projektowanych budynków. Przyłącze kanalizacji sanitarnej Włączenie w istniejącą studnię na sąsiedniej działce i ułożenie kolektorów kanalizacyjnych do projektowanych budynków. W zaznaczonych miejscach zamontowanie studni rewizyjnych. Przyłącze kanalizacji deszczowej Włączenie w istniejącą studnię rewizyjną na działce inwestycji. Ułożenie rurociągów kanalizacyjnych zgodnie z planem zagospodarowania. W zaznaczonych miejscach posadowienie studni rewizyjnych. Zamontowanie wpustów drogowych oraz odpływów liniowych przy projektowanej płycie boiska. Podłączenie rur spustowych z dachów budynków. Instalacja gazowa Zamontowanie na budynkach skrzynek z zaworami odcinającymi. Ułożenie rurociągów od punktu redukcyjno-pomiarowego do skrzynek zamontowanych na budynkach. Instalacje wewnętrzne: Instalacja wodno-kanalizacyjna Zamontowanie wodomierzy z zaworami w pom. technicznych, instalacji przeciwpożarowych z rur stalowych ocynkowanych z dwoma hydrantami podtynkowymi dn25. Zamontowanie instalacji wody użytkowej z rur polipropylenowych w układzie trójnikowym. Piony w bruzdach ściennych. Instalacje kanalizacji z rur PVC oraz PP. Główne rurociągi pod posadzką parteru. Piony oraz podejścia w bruzdach ściennych i warstwach izolacji posadzkowych. Zakończenie pionów wywiewkami dachowymi. Instalacja wentylacji Nawietrzak ścienny z grzałką elektryczną oraz nawiewniki okienne (nawiewniki wg projektu budowlanego). Systemy wyciągowe z kanałów okrągłych typu spiro z anemostatami i kratkami wyciągowymi. Wentylatory dachowe i kanałowe. Instalacje na poddaszu zaizolować termicznie. Instalacja c.o. i kotłowni Instalacja w systemie ogrzewania podłogowego układana z rur typy PEX17x2. Rozdział przez rozdzielacze w szafkach podtynkowych. Zasianie rurociągami miedzianymi. W pomieszczeniach termostaty ścienne do regulacji temperatury. W kotłowni kocioł gazowy 35kW wiszący z kominem spalinowym koncentrycznym. Podgrzewacz wody V=300L z podwójną wężownicą grzewczą. Kanał nawiewny i wywiewny wentylacji kotłowni. 2.3. Branża elektryczna. Obiekt wyposażony będzie w instalacje elektryczne: Przeciwpożarowe wyłączniki prądu w rozdzielniach RG1 i RG2. Oświetlenie zewnętrzne terenu - 6 szt słupów stalowych h=5,0 m z oprawą parkową LED. Instalacja oświetleniowa z oprawami ze źródłami światła LED. Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego. Instalacja gniazd wtykowych. Instalacja gniazd wtykowych RTV i 2xRJ45 w wybranych pomieszczeniach z okablowaniem do Tablicy Teletechnicznej (bez wyposażenia w elementy aktywne). Instalacja odgromowa. Instalacja domofonowa z funkcją otwierania bramy wjazdowej wraz z jej napędem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjna zgodnie z zapisami rozdziału XII opis sposobu obliczenia ceny). 4. Jako koordynatora prac budowlanych Zamawiający wyznacza Wykonawcę branży budowlanej i drogowej, który przed podpisaniem umowy winien opracować szczegółowy harmonogram rzeczowo – terminowy dla całego zadania i uzgodnić go z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: -branża budowlana i drogowa -45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100), -branża sanitarna - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), -branża elektryczna – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w walucie PLN, z adnotacją Wadium dla zadania Budowa dwóch budynków na potrzeby 14 osobowych placówek opiekuńczo wychowawczych wraz niezbędną infrastrukturą techniczną „Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Powiat Brodnicki, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia do dnia " d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach